"HRcell" MMC şirkəti satış üzrə assistant vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az-ın məlumatına görə, şirkətin vakansiya ilə bağlı vəzifə öhdəlikləri və tələbləri təqdim olunub.
Vəzifə öhdəlikləri
- Texniki məhsulun spesifikasiyası və funksiyaları barədə məlumatlı olunması.
- Potensial müştərilərin İT ehtiyaclarının qiymətləndirilməsi və məhsulların tövsiyə edilməsi.
- Məhsul təklifləri ilə bağlı satış menecerləri ilə məsləhətləşmələr və müzakirələrin aparılması.
- Marketinq imkanlarının müəyyən edilməsi və satış potensialının inkişafı.
- Müştərilərdən sorğuların qəbul edilməsi, daxil olan sorğuların üzərində iş, mövcud müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi sahəsində işlərin aparılması;
- Müştəri tələblərini əsas tutaraq satışın stimullaşdırılmasının həyata keçirilməsi;
- Tender sənədlərinin hazırlanmasında dəstək;
- Satışı həyata keçirilmiş sənədlər paketinin doğruluğunu mütəmadi yoxlanılması və nəzarətdə saxlanılması;
- Müştərilərə birbaşa, telefon, e-mail və digər elektron vasitələrlə müvafiq məlumatlarının düzgün çatdırılması (məhsul şərtlərindəki yeniliklər, endirimlər, zəmanətlər, kampaniyalar və s.).
Tələblər
- İT məhsulların satışında minimum 1 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan-dili əla, Rus-dili, ingilis-dili yaxşı səviyyədə
- Excel, Word, Outlook proqramlarından istifadə bacarıqları
- Komanda ilə çalışmaq
- Yazılı və şifahi kommunikasiya
- Danışıqlar aparmaq bacarığı
- Konfliktləri həll etmə
- Öyrənmə və özünü inkişaf
iş qrafiki: 5 günlük, 09:00-18:00
ünvan: Ağ şəhər
əmək haqqı: 500-800 azn
Müraciət üçün cv-nizi, vakansiyanın adını qeyd edərək, [email protected] emailinə göndərə bilərsiniz.