VAKANSİYA

19 İyul

Məhsul üzrə Analitik (Biznes İnnovasiyaları) - VAKANSİYA

"PASHA Bank" Məhsul üzrə Analitik (Biznes İnnovasiyaları) vəzifəsinə vakansiya elan edir.

Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.

Təsvir:

Bazar Araşdırması:

  • Bazarı, trendləri, rəqabəti və hədəf kütlənin ehtiyaclarını öyrənmək üçün hərtərəfli bazar araşdırılmasının aparılması;
  • Araşdırmadan əldə edilən məlumatları “anlayışlara” (insights) çevirmək və yeni imkanlarını təyin etmək və məhsulun inkişaf strategiyalarına töhfə vermək üçün istifadə etmək;

Məlumatların Toplanması və Təhlili:

  • İstifadəçi davranışını və məhsuldan istifadə yollarını hərtərəfli başa düşmək üçün fərqli mənbələrdən məlumatları toplamaq və təhlil təhlil etmək;
  • Sorğulardan, istifadəçi testlərindən və digər mənbələrdən müştəri rəylərini toplamaq və təhlil etmək;

Məhsul Performansının İzlənməsi:

  • Məhsulun əsas və ikinci dərəcəli performans göstəricilərini izləmək;
  • Performans göstəricilərindən fərqli “pattern”ləri və trendləri ortaya çıxarmaq;

Məhsulun Performans Qiymətləndirilməsi:

  • Mütəmadi olaraq məhsulun performansını əvvəlcədən müəyyən edilmiş hədəflər və göstəricilər əsasında qiymətləndirmək;
  • Göstəriciləri araşdırmaq, potensial təkmilləşmə sahələrini müəyyənləşdirmək və təhlil əsasında Məhsul Sahibinə optimallaşdırma strategiyaları təklif etmək;

Hesabat və Təqdimat:

  • Məlumatların təhlili və məhsul qiymətləndirmələrinin nəticələrini ümumiləşdirən ətraflı hesabatlar hazırlamaq (məlumatları asan başa düşülən formatda təqdim etmək üçün qrafiklər, diaqramlar və digər vəsaitlərdən istifadə etməklə);
  • Nəticələri məhsul komandasına və yüksək rəhbərliyə təqdim etmək;

İstifadəçi Rəyinin İdarə Edilməsi:

  • Fərqli sorğulardan, dəstək komandalarına gələn müraciətlərindən, istifadəçi testlərindən və s. kanallardan daxil olan rəyləri toplamaq və təhlil etmək
  • Məhsulun təkmilləşməsi və istifadə təcrübəsinin yaxşılaşdırılması üçün əyləri təhlil nəticəsini icra edilə bilən təkliflərə çevirmək

Tələblər:

  • Statistika, Kompyuter elmləri, Biznes, Marketinq və ya digər əlaqəli ixtisasda bakalavr təhsili;
  • Məhsul analitiki və ya oxşar sahədə iş təcrübəsi;
  • Güclü analitik düşüncə tərzi. Fərqli analitik alətlərdən istifadə təcrübəsi (SQL, Tableau, Grafana, Excel və s);
  • Bazar araşdırması və məlumatların toplanması metodologiyaları barədə təcrübə;
  • Statistik təhlil və məlumatların vizuallaşdırılması texnikaları haqqında praktiki təcrübə;
  • Əla ünsiyyət bacarığı. Mürəkkəb məlumatları, statistik göstəriciləri yazılı, təqdimat və ya şifahi şəkildə komandaya və ya rəhbərliyə təqdim edə bilmə bacarığı;
  • Detallara diqqət və güclü təşkilatçılıq bacarığı;
  • Fərqli funksiyalardan olan komandalarla işləmək və əməkdaşlıq etmək bacarığı;
  • Məhsul sahibliyi və məhsul yaradılması prosesi ilə yaxından tanışlıq;
  • Agile metodologiyaları ilə tanışlıq və ya agile mühitdə işləmə təcrübəsi.

Müraciət üçün LİNKƏ daxil olun.