Aviaşirkətlərin mühüm innovasiya sahələrindən biri də süni intellekt tətbiqlərinə keçiddir.
Fins.az xəbər verir ki, Amerika aviaşirkəti United Airlines sərnişinlərin səyahət təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün generativ süni intellektdən istifadə etməyə başladı.
Qeyd edək ki, Birləşmiş Hava Yolları süni intellektli müştəri xidməti chatbotunu aktivləşdirməklə öz sərnişinlərinə uçuşdan əvvəl və sonra yüksək təcrübə təqdim etməyi hədəfləyir. 2022-ci ildə United-in CIO-su olan Jason Birnbaum, bunun baş verməsini təmin edən bütün texnologiyaya cavabdeh olan 1500-dən çox işçi və 2000-ə yaxın podratçıdan ibarət komandaya nəzarət edir.
Günel Məlikzadə
Fins.az