TURİZM

07 Fevral

Yağcı: \"2024-cü il sınaq ili olacaq\"

Türkiyə Otelçilər Federasiyasının (TÜROFED) prezidenti Erkan Yağcı EMITT Sərgisində keçirilən sessiyada qiymətləndirmələr aparıb.

Fins.az Türkiyə mətbuatına istinadən xəbər verir ki, EMITT Turizm Sərgisi çərçivəsində Antalya Böyükşəhər Bələdiyyəsinin Turizm Məsləhətçisi Osman Ayık, Türkiyə Otelçilər Federasiyasının (TÜROFED) sədri Erkan Yağcı, Türkiyə Otelçilər Dərnəyinin (TÜROB) sədri Müberra Eresin və Türkiyə Turizm İnvestorları Dərnəyinin (TTYD) müavininin moderatorluğu ilə keçirilən Prezidentlər Toplantısı İdarə Heyətinin sədri Naile Göçen Çukurovanın iştirakı ilə keçirilmişdir.

2024-cü ilin Türkiyə turizmi üçün sınaq ili olacağını ifadə edən Yağcı, “Biz vətəndaş cəmiyyəti baxımından çox hərəkətverici qüvvəyik. Bu, turizm sənayesinin ən mühüm xüsusiyyətlərindən biridir. 2019-cu ildən sonra 2024-cü il bizim üçün sınaq ili olacaq. Çünki Türkiyədə qiymət artımı olub. Bu qiymət artımlarının bütün dünyada qəbul edilməsi üçün sınaq ili olacaq. Bu il turistlərin sayından çox turizm gəlirlərini düşünməyimiz son dərəcə vacibdir. Gəldiyimiz səviyyəni qorumaq və gələcəyə hazırlaşmaq bizim üçün çox vacib olacaq. Rayonumuzda problemlər bitmir. Rusiya-Ukrayna müharibəsi həyatın yeni normalına çevrildiyi halda, biz İsrail-Fələstin müharibəsini yaşadıq. Bizim kurort zonalarımız, xüsusən də şəhər istiqamətlərimiz də bundan təsirləndi. Düşünürəm ki, turizmə olan inamımızı itirmədikcə bu artım davam edəcək. 2024-cü ildə dünya üzrə turizm hərəkatı artacaq. Zəng əyrisinin zirvəsinə çatmağa davam etmək üçün gəlir baxımından bizi geridə qoyacaq hərəkətlərdən qaçmaq lazımdır" deyə bildirdi.

Türkiyənin "ucuz ölkə" imicindən qurtulmalı və məhsullarını layiq olduğu dəyərdə təqdim etməli olduğunu ifadə edən Ekran Yağcı, "Təkcə Türkiyədə deyil, bütün dünyada otel qiymətləri artır. Bütün bunlara baxmayaraq, Türkiyədə məhsul, qiymət və keyfiyyət tarazlığı baxımından öncüldür. Türkiyə bu baxımdan üstünlüyünü itirməyib. Geosiyasi problemlər bəzi dövrlərdə problemlər yarada bilər. Türkiyə ucuz bir yer kimi tanınırdı, indi hədəfimiz bunu aşmaqdır. Türkiyə dünyada layiq olduğu qiymətə satılan bir yer olmalıdır. Türkiyə ən yaxşı performans göstərən yerlərdən biridir. Əhəmiyyətli olan ən bahalı yer olmaq deyil, yaxşı seqmentasiya etmək və müxtəlif profilli qonaqları qəbul edəcək məhsullar təklif etməkdir. Otellərimizi onların layiq olduğu qiymətə satmalıyıq, buna nail olmalıyıq. Düşünürəm ki, 3 ulduzlu otel 5 ulduzlu deyil, 3 ulduzlu otel qiymətinə, 5 ulduzlu otel isə 5 ulduzlu otel qiymətinə satılmalıdır” dedi.

Günel Məlikzadə
Fins.az