Bu günün sürətli rəqəmsal dünyasında marketinq mənzərəsi daim inkişaf edir. Geri qalmamaq üçün müəssisələr cari tendensiyalarla ayaqlaşmalıdırlar.
Bunu Fins.az-a açıqlamasında “MarLab” şirkətinin rəhbəri, marketoloq Əli Bədəlov deyib.
Onun sözlərinə görə, 2024-cü ilə qədəm qoyarkən müəyyən edilmiş bəzi maraqlı marketinq tendensiyalarını araşdırıblar və 2024-cü ilin marketinq trendlərini müəyyən ediblər:
“Ünsiyyət marketinqi və süni intellekt:
2024-cü ildə ünsiyyət marketinqi müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni yenidən müəyyənləşdirməyə hazırlaşır. Müştərilərin səbirlə cavab gözlədiyi günlər geridə qaldı; müasir istehlakçı dərhal həll axtarır. Süni intellektlə işləyən çat-botlar və virtual köməkçilər vasitəsilə brendlər real vaxt rejimində istehlakçıları cəlb edir, sorğuları cavablandırır və satınalma qərarlarına rəhbərlik edir.
Virtual Reallıq və Artırılmış Reallıq inteqrasiyası:
İstər avtomobil şirkəti üçün VR salonu turu olsun, istərsə də istifadəçilərə mebelin evdə necə görünəcəyini vizuallaşdırmağa imkan verən AR proqramı olsun, imkanlar demək olar ki, sonsuzdur. VR və AR aparatları daha əlçatan olduqca bu texnologiyaları marketinq fəaliyyətlərinə daxil edən brendləri çox görəcəksiniz.
Data Analitika ilə Hiper fərdiləşdirmə:
Bugünkü istehlakçı xüsusi hazırlanmış təcrübələr gözləyir. Bu, məzmunun, məhsul tövsiyələrinin və hətta reklamların istehlakçılar üçün fərdiləşdirildiyi hiper-fərdiləşdirilmiş marketinq strategiyaları ilə nəticələnir. Böyük məlumat texnologiyaları və maşın öyrənmək alqoritmləri inkişaf etdikcə bu tendensiyanın daha da təkmilləşəcəyi və klassik marketinq yanaşmalarının getdikcə köhnələcəyi gözlənilir.
Video marketinq və qısa məzmun:
Video marketinq yeni olmasa da, onun üstünlüyü “TikTok”, “YouTube Shorts” və oxşar qısa formatlı video platformalar kimi kanalların artması ilə daha da artıb. Brendlər indi qısa formatlı videolardan təkcə reklamlar üçün deyil, hekayələr, məhsulun təqdimatı və hətta müştəri rəyləri üçün də istifadə edirlər”.
Fuad Mədətov
Fins.az