Çətin bir iqtisadi və epidemioloji dövrdən sonra, PRWeek bu sahəni araşdırıb və illik olaraq dərc etdiyi Agency Business Report 2021, qlobal kommunikasiya bazarının əsas oyunçularının reytinqini araşdırıb. 2020-ci ildə isə bu reytinqə Rusiya kompaniyaları da daxil olub - iMARS, KROS, ЕМ və Akuli Piar və s.
Fins.az-ın məlumatına görə, iMARS TOP 100-ə daxil olub və reytinqdə 46-cı yerdə qərarlaşıb, gəlir göstəriciləri isə $35,1 milyon olub.
KROS kompaniyası isə özünün maliyyə göstəricilərini yüksəldib və $15,9 milyon dollar ilə 80-ci yerdə qərarlaşıb. 2019-cu ildə isə agentlik 114-cü yerdə yerləşirdi.
2020-ci il üzrə reytinqin TOP 10-a daxil olan agentliklərin adlarında ciddi bir dəyişiklik baş verməyib və belə görünür.
• Edelman — $840 mln.;
• Weber Shandwick — $831 mln.;
• BCW — $760 mln.;
• FleishmanHillard — $612 mln.;
• Ketchum — $476 mln.;
• BlueFocus (Citizen Relations) — $438 mln.;
• Hill+Knowlton Strategies — $366 mln.;
• MSL — $365 mln.;
• Real Chemistry — $360 mln.;
• Brunswick Group — $322 mln.
2019-cu ildəki reytinqdə isə iMARS $33,6 milyon 60-cı sırada qərarlaşmışdı. KROS isə $13 dollar gəlir ilə 114-cü idi.
© Facemark