Tibb

22 May

Post-korona marketinq: “Toyota Türkiye”nin marketinq direktoru danışır-MediaCat Live

Avtomobil sektoru COVID-19-a görə, xeyli müzakirə mövzusuna çevrilib. Hər kəsə maraqlıdır ki, bu sektor iqtisadi sıxıntılardan necə baş çıxaraq.

Fins.az xəbər verir ki, maydan fabriklər yavaş-yavaş açılsa da, sektorun yenidən bərpası üçün nə qədər zamanın lazım olduğu məlum deyil.

 

Toyota Türkiye Marketinq Direktoru Barış Erdim-in sözlərinə görə, bazara müsbət təsir edən ünsürlər var. Bunlardan ilki ictimai nəqliyyatdansa, fərdi avtomobillərə üstünlük verilməsi və digəri isə səyahət zamanı təyyarənin yerinə avtomobilin seçilməsi potensialıdır.

Bu sektor bir çox sektor kimi dijitallaşmalı oldu. Erdemin dediyinə görə, interaktiv showroom tələbləri, korona öncəsinə görə 6 dəfə artıb.

Sektor ilə bağlı vəziyyətin detallarını Barış Erdimdən dinləyirik.

©Facemark