TENDER

15 Avqust

Yumşaq inventar - TENDER

Satınalan təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI MƏDƏNİYYƏT NAZİRLİYİNİN İSMAYILLI REGİONAL MƏDƏNİYYƏT İDARƏSİ

Satınalan təşkilatın VÖEN-i: 5400789891

Satınalan təşkilatın ünvanı: İsmayıllı şəhəri,Heydər Əliyev prospekti 61

Satınalma predmeti: Yumşaq inventarların

Başlıq

Açıqlama

Miqdar

Ölçü vahidi

1

Bahar qızı paltarı

_

2

dəst

2

Kosa paltarı

_

2

dəst

3

Keçəl paltarı

_

2

dəst

4

Qarqız paltarı

_

2

dəst

5

Orta əsr sərkərdə və əsgər geyimi

_

2

dəst

6

Tülkü geyimi maskası ilə birlikdə

_

1

dəst

7

Ayı geyimi maskası ilə birlikdə

_

2

dəst

8

Aslan geyimi maskası ilə birlikdə

_

2

dəst

9

Canavar geyimi maskası ilə birlikdə

_

2

dəst

10

Maşa və ayı geyimi maskası ilə birlikdə

_

2

dəst

11

Meymun geyimi maskası ilə birlikdə

_

2

dəst

12

Dədə Qorqud obrazı üçün geyim

_

2

dəst

13

Nəsimi obrazı üçün geyim aksesuarları ilə birlikdə

_

2

dəst

14

Milli geyim oğlan üçün böyük

_

2

dəst

15

Milli geyim oğlan üçün kiçik

_

2

dəst

16

Milli geyim qız üçün böyük

_

2

dəst

17

Milli geyim qız üçün kiçik

_

2

dəst

18

Səhnə ayaqqabısı oğlan üçün böyük

_

2

cüt

19

Səhnə ayaqqabısı oğlan üçün kiçik

_

2

cüt

20

Səhnə ayaqqabısı qız üçün böyük

_

2

cüt

21

Səhnə ayaqqabısı qız üçün kiçik

_

2

cüt

22

Buxarı papaq böyük

_

2

ədəd

23

Buxarı papaq kiçik

_

4

ədəd

24

Araxçın papaq böyük

_

4

ədəd

25

Araxçın papaq kiçik

_

3

ədəd

 

 

Musabiqənin adı: Yumşaq inventarların

ÜSL kod (kateqoriya) - 18231000-7 Paltarlar,

Müsabiqənin başlama tarixi və vaxtı

29.07.2022 16:02

Təkliflərin son təqdim olunma tarixi və vaxtı

15.08.2022 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

16.08.2022 12:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

İsmayıllı şəhəri,Heydər Əliyev prospekti 61

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2022

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

Kotirovka sorğusunun təklifi

Qiymət təklifi

Qiymət kotirovkasının təsviri

Bütün rüsumlar daxil olmalıdır

Qiymət kotirovkasının qüvvədə olma müddəti

Zərflərin açıldığı gündən sonra 30 bank günü təşkil etməlidir

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması haqqında arayış

25 iyul 2022-ci il tarixindən sonra alınmalıdır

İddiaçının satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsini təsdiq edən sənəd

 

25 iyul 2022-ci il tarixindən sonra alınmalıdır

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış

25 iyul 2022-ci il tarixindən sonra alınmalıdır

Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

25 iyul 2022-ci il tarixindən sonra alınmalıdır

Nizamnamə

notarial qaydada təsdiq edilməlidir

Rekvizitlər

zəruridir

Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması

25 iyul 2022-ci il tarixindən sonra alınmalıdır

Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

zəruridir

Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə

notarial qaydada təsdiq edilməlidir

İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat

zəruridir

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Elvin Qədirov

Baş mühasib

[email protected]

0202854304

Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün təkliflərin minimal sayı: 3

Təlimat

  • “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-1.1-ci maddəsinə əsasən satınalma predmetinin ehtimal olunan qiyməti 3,0 milyon ABŞ dollarının manat ekvivalentində və ya ondan aşağı olan malların (işlərin, xidmətlərin) satın alınması yalnız mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin iştirakı ilə, açıq tender və ya kotirovka sorğusu üsulunu tətbiq etməklə elektron satınalma vasitəsilə keçirilir.
  • Elektron satınalmada iştirak etmək üçün qeydiyyatdan keçən hər bir malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə bu barədə real vaxt rejimində təsdiq bildirişi göndərilir.
  • Elektron satınalma zamanı bütün iştirakçılara təkliflərin təqdim olunması üçün bərabər şərait yaradılır.
  • Tətbiqindən asılı olaraq “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq bütün təkliflərin avtomatik qiymətləndirilməsi təmin olunur.
  • Elektron satınalmalarda təkliflərin təqdim edilməsi, açılması və qiymətləndirilməsi “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun olaraq yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təşkil edilir.
  • Keçirilən satınalma ilə bağlı sual və ya şikayət olduqda satınalan təşkilat ilə elektron satınalmanın iştirakçıları arasında yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə əlaqə saxlanılır.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Tenderin əsas şərtlər toplusu/kotirovka sorğusu şərtləri, satınalan təşkilatla iddiaçılar arasında yazışmalar və təkliflər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində olmalıdır. Zərurət olduqda qeyd olunan sənədlər beynəlxalq ticarətdə geniş istifadə olunan dillərin birinə tərcümə oluna bilər.
  • Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir.
  • Dövlət satınalmaları qanunvericiliyi və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalın Qanunvericilik hissəsində, Portalda fəaliyyət və qanunvericiliklə bağlı yaranmış suallarınızla bağlı dövlət satınalmalarının vahid internet portalının “Tez-tez verilən suallar” bölməsinə baxmağınız tövsiyə olunur.
  • Satınalan təşkilatın bu müsabiqənin həyata keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin (podratçının) qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada şikayət vermək hüququ vardır.
  • Satınalma müqaviləsi qüvvəyə minənə qədər, şikayət ona əsas vermiş hallardan malgöndərənin (podratçının) xəbər tutduğu və ya xəbər tutmalı olduğu vaxtdan 15 bank günü ərzində yazılı şəkildə satınalan təşkilatın rəhbərinə verilir.
  • Şikayət onu vermiş malgöndərən (podratçı) ilə satınalan təşkilat arasında qarşılıqlı razılaşma yolu ilə aradan qaldırıla bilinmirsə, satınalan təşkilatın (və ya təsdiq edən orqanının) rəhbəri həmin şikayətin verildiyi vaxtdan 20 bank günü (bu Qanunun 50-1-ci maddəsinə əsasən keçirilən satınalmalara münasibətdə isə 10 bank günü) ərzində yazılı qərar çıxarır, qərarda onun səbəbləri əsaslandırılır və şikayət tam və ya qismən təmin edilirsə, vəziyyətin düzəldilməsi üçün görüləcək tədbirlər göstərilir.
  • Şikayət vermək hüququ olan malgöndərən (podratçı) satınalma müqaviləsi qüvvəyə mindikdə və ya satınalan təşkilat 10 bank günü ərzində qərar çıxarmadıqda və ya çıxarılan qərardan şikayət verən razı qalmadıqda 15 bank günü ərzində İqtisadiyyat Nazirliyinə (müvafiq olaraq İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə), yazılı olaraq AZ1000, Bakı şəhəri, Ü. Hacıbəyov küçəsi, 84 ünvanına məktub və ya [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməklə şikayətini edə bilər.
  • Dövlət Xidməti şikayət üzrə 10 bank günü ərzində yazılı qərar çıxarmalı və həmin qərarda onun səbəblərini əsaslandırmalıdır.

Kotirovka sorğusunun şərtlərini (elektron) 29.07.2022 16:02 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz