TENDER

17 İyun

Sosial Xidmətlər Agentliyi tender elan edir

Satınalan təşkilatın adı: "SOSİAL XİDMƏTLƏR AGENTLİYİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Satınalan təşkilatın VÖEN-i: 1405196831

Satınalan təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov prospekti 1965, "Çinar Park" Biznes Mərkəzi bina 1, mərtəbə 2

Tenderin adi: Sosial Xidmətlər Agentliyinin aparatı,filialları və tabeliyində olan sosial xidmət müəssisələri üçün inventarların satın alınması

ÜSL kod (kateqoriya) - 39151000-5 Müxtəlif mebellər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

14.06.2021 17:20

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.07.2021 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.07.2021 17:30

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

16.07.2021 12:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Agentliyin aparatının inzibati binası və Agentliyin tabeliyində olan sosial xidmət müəssisələrinin ünvanları

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Mallar satınalma müqaviləsi bağlanıldıqdan sonra 120 təqvim günü ərzində çatdırılmalıdır

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilədə nəzərdə tutulan vəsaitin 30%-ə qədər hissəsi avans şəklində ödənilə bilər (avansın alınması üçün malgöndərən (podratçı) tərəfindən satınalan təşkilata avans ödənişinin ümumi həcmindən az olmayan məbləğdə bank zəmanəti təqdim olunmalıdır). “İcraçı” avansı yalnız işlərin təhvil verilməsi ilə bağlı xərclərə sərf edə bilər. “İcraçı” avansın məhz bu məqsədlərə istifadə olunduğunu hesab-faktura və s. Sənədlərin surətlərini “Sifarişçi”yə təqdim etməklə sübut etməlidir. Malgöndərən (podratçı) avans təminatının qarantı və ya təsdiqləyici tərəfin münasibliyini təsdiq etmək barədə sorğu göndərir. Satınalan təşkilat bu cür sorğuya 1 (bir) bank günü müddətində cavab verir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin Əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır. Avans ödənişinin məbləği hissə-hissə (hər dəfə minimum 1/3 (üçdə bir) hissəsi) satınalma müqaviləsinə uyğun qaydada malgöndərənin (podratçının) icra etdiyi işlərə uyğunmal göndərənə (podratçıya) ödənişlərdən tutulur və avans ödənişi üzrə bank zəmanətinin məbləği proporsional qaydada azaldılır. Avans ödənişinin məbləği Sifarişçi tərəfindən bütünlüklə əvəzləşdirildikdən sonra avans ödənişi üçün bank zəmanəti tamamilə qüvvədən düşmüş hesab olunur və bu səbəbdən, malgöndərənə (podratçıya) geri qaytarılır. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş müddətdə ödənilmədikdə, gecikdirilmiş hər gün üçün satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş məbləğdə faiz hesablanır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.