TENDER

28 Dekabr

İnnovasiyalar Mərkəzi tender elan edir

Bakı 28 dekabr Fins.az

Təşkilatın adı: "İNNOVASİYALAR MƏRKƏZİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1502467501

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Həsən Əliyev küçəsi 36

Tender predmeti: Ehtiyyat hissələrinin satın alınması

Tenderin adi: Ehtiyyat hissələrinin satın alınması

Ehtiyyat hissələrinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Adapter Mediaconvertor 12V 2A 15 ədəd
Hp Prodesk 490 G2 MT Power suply 650 W 20 ədəd
HP Pro 3500 Power suply 450 W 20 ədəd
Power Supply 12V20A 45 ədəd
Power Supply 5V 40A 10 ədəd
Power Supply 9V 3A 10 ədəd
Adaptor LED tablo 12V 5A 30 ədəd
Adaptor PosPrinter Sewoo 24V 2A 10 ədəd
Printer USB portu formator ilə HP Laserjet M130 fn 20 ədəd
Monitor adaptor LG monitor 22" 19V 4A 2 ədəd
Nano PC adaptor 19V 4A 5 ədəd
Notebook adaptor HP Pavilion 15 Notebook PC 5 ədəd
Notebook adaptor HP Spectre XT Pro 5 ədəd
Notebook adaptor HP ProBook 4540s 5 ədəd
Notebook adaptor HP Zbook 15 5 ədəd
Notebook adaptor HP ProBook 450G0 5 ədəd
Lenovo ThinckCentre Power suply M710S 20 ədəd
Planşet batareya Rechargeable Polymer Li ion Lipo battery 3.7V 2500 mAh for GPS Tablet PC 406090 300 ədəd
HDMI switch 5 in 1 out 1 ədəd
HDMİ splitter 16out 1in 1 ədəd
Printerlər üçün təyziq rolleri HP Laserjet M130 fn 30 ədəd
Printerlər üçün termoplenka HP Laserjet M130 fn 30 ədəd
Ricoh printerler ucun lenta, baraban, scaner 3 dəst
Printerlər üçün scan lenti Canon I-SENSYS MF237w 20 ədəd
Printerlər üçün scanner lazeri Canon I-SENSYS MF237w 20 ədəd
Printerlər üçün təyziq rolleri Canon I-SENSYS MF237w 10 ədəd
Printerlər üçün termoplenka Canon I-SENSYS MF237w 20 ədəd
Notebook adaptor HP ENVY 15 5 ədəd
Printerlər üçün scan lenti HP LaserJet M1217MFP/M1132MFP 50 ədəd
Printerlər üçün təyziq rolleri HP LaserJet M1217MFP/M1132MFP 50 ədəd
Printerlər üçün termoplenka HP LaserJet M1217MFP/M1132MFP 50 ədəd
TRAY Feed Roll Xerox WC7830 4 ədəd
DADF Feed Roll Xerox WC7830 4 ədəd
Zibil qabı Xerox WC7830 8 ədəd
Drum Catridge Xerox WC7830 8 ədəd
USB 2 HUB 4 portlu 4 ədəd
Printerlər üçün scanner lazeri HP LaserJet M1217MFP/M1132MFP 20 ədəd
Printerlər üçün scanner lazeri HP Laserjet M130 fn 5 ədəd
Notebook adaptor HP ProBook 450G1 5 ədəd
Notebook batareya HP ENVY 15 10 ədəd
Printer USB portu formator ilə HP LaserJet M1217MFP/M1132MFP 30 ədəd
Printer USB portu HP LaserJet M1217MFP/M1132MFP 150 ədəd
Printer USB portu formator ilə Canon I-SENSYS MF237w 30 ədəd
Planşet portu Mini 100 ədəd
USB planşet kabeli + adaptor 5v 2.1a 600 ədəd
Soyuducu kuller for PC 80x80x25 12V 100 ədəd
HDD 3,5 500GB for PC Daxili yaddaş qurğusu 100 ədəd
Soyuducu kuller for LED monitor 80X80X25 220v 30 ədəd
Video paylayıcı Linsn RV901 5 ədəd
Video paylayıcı Video ballun HD CCTV VİA TWISTED PAIRS 50 ədəd
Video kart ASUS GTX 1050 PH-GTX1050-2G 15 ədəd
RJ11 Telefon kabelləri üçün 200 ədəd
Çip 47AJ 2672 M-ADJ Led tablo üçün 60 ədəd
Kondensator 470mf 16v Led tablo üçün 100 ədəd
Video paylayıcı NovaStar MRV300Q 2 ədəd
Bios cmos batareya CR2032 50 ədəd
HDD 2.5 500 for notebook Daxili yaddaş qurğusu 50 ədəd
HDD 2TB Daxili yaddaş qurğusu 70 ədəd
Notebook batareya HP Pavilion 15 Notebook PC 10 ədəd
Notebook batareya HP ProBook 4540s 10 ədəd
Notebook batareya HP Zbook 15 15 ədəd
Notebook batareya HP Spectre Pro13 b-000 5 ədəd
Notebook batareya HP ProBook 450G2 20 ədəd
Notebook batareya HP ProBook 450G1 10 ədəd
HDD 4TB Daxili yaddaş qurğusu 34 ədəd
Notebook batareya HP ProBook 450G0 15 ədəd
Cisco power supply ASA 5525 3 ədəd
HDD HP Storage MSA 2040 4 ədəd
HDD HP Storage Hp P6000 5 ədəd
HDD HP server Daxili yaddaş qurğusu 4 ədəd
SSD 128 GB (SSD mSATA 128 GB) Daxili yaddaş qurğusu 10 ədəd
SSD 240 GB Daxili yaddaş qurğusu 20 ədəd
HDD 1TB Xarici yaddaş qurğusu 7 ədəd
UPS batareya 12V9A 600 ədəd
Printerlər üçün scan lenti HP Laserjet M130 fn 10 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30197000-6 Kiçik ofis avadanlığı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

25.12.2020 15:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

22.01.2021 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.02.2021 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

02.02.2021 11:00

İştirak haqqı: 400 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Ak. Həsən Əliyev küçəsi 36

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

12 ay müddətinə

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təqdim edilən sənədlər (qaimələr, aktlar, digər sənədlər) əsasında mallar/xidmətlər/işlər Sifarişçiyə təhvil verildikdən sonra 15 (on beş) bank günü ərzində aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
Nizamnamə
Nizamnamənin surətini yüklənməsi vacibdir.
İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
Mallar üzrə müvafiq yerli və beynəlxalq uyğunluq və keyfiyyət sertifikatlarının yüklənməsi;
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi, potensial texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumatı.
İddiaçı görülmüş işlərin təhvil təslim aktı, müqavilə və ya referans məktubu yükləməlidir, bu sahədə peşəkar potensiala, həmçinin zəruri həcmdə təcrübəli işçi qüvvəsinə malik olması barədə yazılı məlumat.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 illik dövr üzrə müvafiq bank hesablarından çıxarış.
Rekvizitlər
Bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-ci il üzrə təqdim olunmuş və təsdiq olunmuş vergi hesabatı.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyesterindən çıxarış.
 
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
Əsli istehsalçı tərəfindən malların mənşə sertifikatının olması; Mallar üzrə müvafiq yerli və beynəlxalq uyğunluq və keyfiyyət sertifikatlarının yüklənməsi;
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması;
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması haqqında müvafiq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təqdim edilmiş arayış.
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması;
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması.
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 2 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi.
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 2 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi ilə bağlı yazılı məlumat.
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması.
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması ilə bağlı yazılı məlumat.
Ən azı 2 (iki) il müvafiq sahə üzrə fəaliyyətinin olması.
İddiaçı görülmüş işlərin təhvil təslim aktı, müqavilə və ya referans məktubu yükləməlidir.
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması;
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması ilə bağlı yazılı məlumat.
İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması.
İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin ümumi məbləği 100.000,00 (bir yüz min) ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa satınalma müqaviləsinin 2%-i miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı təqdim edilməlidir və müqavilənin icrası zamanı qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır).
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır).
Qiymət təklifi
100
Malların/xidmətlərin qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclər (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilməklə hesablanmalıdır. Qiymət meyarı üzrə nisbi qiymət (QMNQ): 100 bal: Təyin edilmiş meyarlar üzrə qiymətləndirmənin aparılması üçün riyazi düstur: Qiymət meyarı üzrə (QMNQ): 1-ci mərhələ (ümumi təkliflərin qiymətləndirilməsi): Ehtimal olunan qiymət (EOQ) < Təqdim olunmuş təklif (TOK) Bu halda təqdim olunmuş tender təklifi qiymətləndirmədən kənarlaşdırılır. 2-ci mərhələ (ehtimal olunan qiymətdən aşağı): Ən aşağı qiymət təklifinin (ƏAQT) nisbi qiyməti (NQ) = 100 Digər qiymət təkliflərinin (DQT) nisbi qiyməti (NQ) = (ƏAQT x ƏAQT NQ)/DQT

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Şəhriyar Şirinbəyli
hüquqşünas
+994 12444-74-44/daxili 2657

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir