TENDER

25 Dekabr

Azərgold tender elan edir

Bakı 25 dekabr Fins.az

Təşkilatın adı: "AZERGOLD" QAPALI SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1403467421

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan, Bakı - AZ1004, Mikayıl Müşfiq küç., 2H

Tender predmeti: İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları (İKT) avadanlıqlarının satın alınması

Tenderin adi: İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları (İKT) avadanlıqlarının satın alınması

İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları (İKT) avadanlıqlarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Xarici sərt disk 2TB (usb 3.0) ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
Usb səs dinamikləri (kompüter üçün)   2 ədəd
Notebook ( i7 (4 core), 8 GB RAM, 250 GB SSD, 1 TB SATA, monitor 15-17") ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
Notebook ( i7 (4 core), 8 GB RAM, 250 GB SSD, monitor 15") ən az 1 il zəmanət 6 ədəd
WiFi Router (4 ethernet port) ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
Xarici sərt disk 6TB (usb 3.0) ən az 1 il zəmanət 8 ədəd
HDMI kabel 20 m   1 ədəd
Xarici sərt disk 1TB (usb 3.0) ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
Notebook ( i7 (4 core), 8 GB RAM, 250 GB SSD, VGA 2 GB, monitor 15-17") ən az 1 il zəmanət 8 ədəd
İP telefon (Grandstream GXP 1625) ən az 1 il zəmanət 10 ədəd
İP kamera sistemi üçün NVR 32 kanal ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
İP kamera (daxili, 4 Mp, gecə görüntüsü İR 10 m) ən az 1 il zəmanət 15 ədəd
Sviç (Cisco SF series) PoE, manage, 48 port, 100 Mb (4 ədəd 1 Gb port) ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
Sviç PoE, unmanage, gigabit, 16 port ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
Patch panel 48 port (for rack) ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
PDU 9 göz (rack mount) ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
UPS 1 KVa (rack mount) ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
Rack 15U   1 ədəd
Cabel UTP Cat 5e   10 qutu
Access control ZK (controller C3-200, reader M-601, məsafədən işləyən giriş/çıxış düyməsi (exit button)) ən az 1 il zəmanət 1 dəst
Notebook çantası 15"   20 ədəd
Proyektor (FHD, HDMİ,VGA ) ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
Prezentasiya idarəedilməsi üçün pult   2 ədəd
Proyektor üçün kronşteyn (tavan)   1 ədəd
HDMI kabel 10m   2 ədəd
NVR üçün HDD 6 TB ən az 1 il zəmanət 4 ədəd
HDMI female to female kecirici   1 ədəd
HDMI cabel 15m   1 ədəd
Mini PC (i5, 4 GB RAM) ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
Web kamera (FHD) ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
Patch cord 50 sm   100 ədəd
Media converter ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
Sonlama qutusu   2 ədəd
Optik kabel   220 m
Televizor 55" (no smart, HDMİ) ən az 1 il zəmanət 2 ədəd
Unifi wi-fi access point (UAP-LR) ən az 1 il zəmanət 4 ədəd
Notebook çantası 17"   22 ədəd
Mouse usb   42 ədəd
Laminator A4 (ofis üçün, isti və soyuq laminasiya, şəkil və sənədlər üçün) ən az 1 il zəmanət 4 ədəd
Notebook ( i5 (4 core), 6 GB RAM, 250 GB SSD, monitor 15") ən az 1 il zəmanət 9 ədəd
PC ( i5 (4 core), 8 GB RAM, 250 GB SSD, 22" monitor, klaviatura, mouse) ən az 1 il zəmanət 3 ədəd
Printer (A3/A4, rəngli, ethernet, copy,scan(avtomatik kağız qəbuledici ilə),print) ən az 1 il zəmanət 3 ədəd
Printer (A4, ağ/qara, ethernet, copy,scan(avtomatik kağız qəbuledici ilə),print) ən az 1 il zəmanət 5 ədəd
İP Kamera (çöl üçün, 4 Mp, gecə görüntüsü İR 15m, İP 67) ən az 1 il zəmanət 8 ədəd
İP Kamera sistemi üçün NVR 16 kanal ən az 1 il zəmanət 1 ədəd
Notebook ( i7 (4 core), RAM 16 GB, 250 GB SSD, 1 TB SATA, VGA 2 GB, monitor 15-17") ən az 1 il zəmanət 5 ədəd
Proyektor üçün pərdə (250/300 x 180/200 sm, motorlu) ən az 1 il zəmanət 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

24.12.2020 09:59

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.01.2021 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

29.01.2021 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

01.02.2021 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Mikayıl Müşfiq küçəsi 2H

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Ödəniş təhvil verilmiş mallar üzrə hissə-hissə aparılacaqdır

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış
arayış 2020-ci ilin dekabr və ya 2021-ci ilin yanvar aylarında verilmiş olmalıdır
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
arayış 2020-ci ilin dekabr və ya 2021-ci ilin yanvar aylarında verilmiş olmalıdır
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış 2020-ci ilin dekabr və ya 2021-ci ilin yanvar aylarında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Tender iştirakçısının komplekt anket Forması”
formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla
Nizamnamə
Nizamnamə
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat
müvafiq dövlət qurumundan alınmalıdır
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə arayış
arayış 2020-ci ilin dekabr və ya 2021-ci ilin yanvar aylarında verilmiş olmalıdır
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyestrindən çıxarış və VÖEN
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
son hesabat ilinə aid mənfəət vergi bəyannaməsi
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Forması
həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
arayış 2020-ci ilin dekabr və ya 2021-ci ilin yanvar aylarında verilmiş olmalıdır
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Qiymət təklifi
100
Malgöndərən malların/xidmətlərin qiymətinə daxil olmayan, Sifarişçi tərəfindən bu sənəddə malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməsi zəruri hesab olunmayan, və satınalan təşkilatın ödəyəcəyi (ödəməli olduğu) bütün əlavə xərcləri ayrıca göstərilməlidir. Əgər əlavə xərclər bunun üçün nəzərdə tutulmuş ayrıca bölmədə (“Əlavə xərclər” bölməsində) göstərilmirsə bütün əlavə xərclərin malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edildiyi qənaətinə gəlinir. Əgər malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməyibsə malların çatdırılmasına dair bütün şərtlər və məbləğ, o cümlədən İNCOTERMS şərtləri “Çatdırılma” hissəsində ətraflı göstərilməlidir. Qiymətlərin hansı valyuta ilə hesablandığı cədvəldə göstərilməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin məbləği 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduğu təqdirdə İcraçı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 % (iki faizini) təmin edən icra bank zəmanətini Sifarişçiyə təqdim edir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Aygül Tağıyeva
Təchizat üzrə Baş mütəxəssis
012-505-02-02

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir