TENDER

17 Dekabr

2020-ci il üzrə maliyyə hesabatının auditi xidmətinin satınalınması – TENDER

Bakı 17 dekabr Fins.az

Təşkilatın adı: "AQROSERVİS" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700382471

Təşkilatın ünvanı: AZ 1075, Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov prospekti 1965, “Çinar Park” Biznes mərkəzi, bina 1, mərtəbə 4

Tender predmeti: 2020-ci il üzrə maliyyə hesabatının auditi xidmətinin satınalınması

Tenderin adi: 2020-ci il üzrə maliyyə hesabatının auditi xidmətinin satınalınması

2020-ci il üzrə maliyyə hesabatının auditi xidmətinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
2020-ci il üzrə maliyyə hesabatının auditi xidməti Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 79212000-3 Audit xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

17.12.2020 12:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.01.2021 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.01.2021 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

21.01.2021 11:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

"Aqroservis" ASC

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

90 gün ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə ödəmələr xidmətlərin hər partiyası Sifarişçi tərəfindən tam qəbul edildikdən sonra 15 bank günü ərzində həmin partiyanın dəyəri İcraçıya ödənilməklə həyata keçirilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Nizamnamə (notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti)
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Rekvizitlər
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Dövlət Statistika Komitəsindən mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə arayış
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
 
İxtisas göstəriciləri:
Malgöndərən (podratçı) satınalma predmetinin yerinə yetirilməsinə icazə verən və aidiyyəti səlahiyyətli təşkilat tərəfindən verilən müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olmalıdır
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Azərbaycanda daimi fəaliyyəti 5 ildən artıq olan audit və məsləhət xidmətləri şirkəti olması (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə)
5
İddiaçının daimi fəaliyyəti 5 ildən artıq olduğu halda 5 balla, 5 ildən az olduğu halda isə 0 balla qiymətləndiriləcəkdir.
Malgöndərənin işçi heyətində çalışan audit fəaliyyətinə icazəsi olan auditorunun bu sahədə auditin başlanma tarixinə iş təcrübəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə)
15
İddiaçının işçi heyətində çalışan auditorun iş təcrübəsi 15 ildən artıq olduğu halda 15 balla, 10-15 il olduğu halda 10 balla, 5-9 il olduğu halda 5 balla, 5-dən aşağı olduqda isə 0 balla qiymətləndiriləcəkdir.
Malgöndərənin işçi heyətində çalışan ACCA kvalifikasiya proqramına daxil olan minimum 5 imtahanı uğurla tamamlamış, Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı olan peşəkar mütəxəssislərin sayı (əmək müqaviləsinin bildirişinin surəti və müvafiq sertifikatların surəti təqdim edilməklə)
15
İddiaçının yuxarıdakı göstəricilərə sahib peşəkar mütəxəssislərinin sayı 10 nəfərdən artıq olduğu halda 15 balla, 5-10 nəfər olduğu halda 10 balla, 1-4 nəfər olduğu halda 5 balla, bu göstəricilərə sahib mütəxəssislər mövcud olmadıqda isə 0 balla qiymətləndiriləcəkdir.
Malgöndərənin işçi heyətində çalışan audit fəaliyyətinə icazəsi olan auditorunun minimum 3 dövlət müəssisəsində audit təcrübəsinin olması (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə)
5
İddiaçının işçi heyətində çalışan auditorun minimum 3 dövlət müəssisəsində audit təcrübəsi olduğu halda 5 balla, 3-dən az olduğu halda isə 0 balla qiymətləndiriləcəkdir.
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsi təminatı tələb olunmur.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı tender təklifinin 1 faizi həcmində olmalıdır.
Qiymət təklifi
60
Tender təklifinin qiymətinə satınalma predmetinin dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat və sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilib-edilməməsi haqqında məlumat daxil olmaqla, təklifin qiymətinin hesablanması və ifadə olunması üsulu öz əksini tapmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Sudabə Qocayeva
baş mütəxəssis
0502345817

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir