TENDER

26 Noyabr

Azərgold audit xidməti satın alır – TENDER

Təşkilatın adı: "AZERGOLD" QAPALI SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1403467421

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan, Bakı - AZ1004, Mikayıl Müşfiq küç., 2H

Tender predmeti: "AzerGold" QSC-nin Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarına (BMHS) uyğun hazırlanmış illik maliyyə hesabatlarının auditi xidmətinin satın alınması

Tenderin adi: "AzerGold" QSC-nin Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarına (BMHS) uyğun hazırlanmış illik maliyyə hesabatlarının auditi xidmətinin satın alınması

"AzerGold" QSC-nin Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarına (BMHS) uyğun hazırlanmış illik maliyyə hesabatlarının auditi xidmətinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
"AzerGold" QSC-nin Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarına (BMHS) uyğun hazırlanmış illik maliyyə hesabatının auditi 2020-ci il üzrə illik hesabat 1 ədəd
"AzerGold" QSC-nin Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarına (BMHS) uyğun hazırlanmış illik maliyyə hesabatının auditi 2021-ci il üzrə illik hesabat 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.11.2020 16:40

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

30.11.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.12.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

09.12.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Mikayıl Müşfiq 2H

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İcraçı tərəfindən 2020-ci ilə dair hesabatların və müvafiq sənədlərin auditi 15.02.2021 tarixində başlanılmalı və 23.04.2021 tarixindən gec olmayaraq ilkin audit hesabatı, 30.04.2021-ci il tarixindən gec olamayaq yekun audit hesabatı tərtib edilərək Sifarişçiyə təqdim edilməlidir. İcraçı tərəfindən 2021-ci ilə dair hesabatların və müvafiq sənədlərin auditi 15.02.2022 tarixində başlanılmalı və 23.04.2022 tarixindən gec olmayaraq ilkin audit hesabatı, 30.04.2022-ci il tarixindən gec olamayaq yekun audit hesabatı tərtib edilərək Sifarişçiyə təqdim edilməlidir.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Xidmətlərin icrasına başladığı zaman – 30%, hesabatların layihələri verilən zaman – 50%, yekun hesabat verilən zaman – 20%.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış 2020-ci ilin noyabr və ya dekabr aylarında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir
Nizamnamə
Nizamnamə
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu ilə aid vergi mənfəət bəyannaməsi
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Tender iştirakçısının komplekt anket Forması”
formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Azərbaycan Respublikasının Auditorlar Palatası tərəfindən auditor fəaliyyəti göstərmək üçün verilmiş lisenziya
lisenziya
Auditorun peşə məsuliyyətinin icbari sığortası barədə müqavilənin bağlanmasını təsdiq edən sığorta şəhadətnaməsi
sığorta şəhadətnaməsi
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
arayış 2020-ci ilin noyabr və ya dekabr aylarında verilmiş olmalıdır
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Forması
həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə arayış
arayış 2020-ci ilin noyabr və ya dekabr aylarında verilmiş olmalıdır
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış
arayış 2020-ci ilin noyabr və ya dekabr aylarında verilmiş olmalıdır
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət Reyestrindən çıxarış və VÖEN
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat
rəsmi məktub formasında
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
arayış 2020-ci ilin noyabr və ya dekabr aylarında verilmiş olmalıdır
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Müvafiq sahədə peşəkarlıq və səriştə meyarı
20
Müvafiq sahədə peşəkarlıq və səriştə meyarı (№ 2) üzrə hesablama aşağıdakı bəndlər (A və B) üzrə alınan balların toplanması (A + B) yolu ilə aparılır: A) Son (3) ildə Azərbaycan Respublikasının dövlət orqanlarında və ya nizamnaməsində dövlətin payı 30% və daha artıq olan təsərrüfat cəmiyyətlərində BMHS/ABŞ ÜQMP əsasında hazırlanmış illik maliyyə hesabatlarının auditinin sayı: - 0 ədəd = 0 bal - 1-4 ədəd = 3 bal - 5-9 ədəd = 7 bal - 10 ədəd və daha çox = 10 bal B) Son (3) ildə Azərbaycan Respublikasında hasilat sənayesində fəaliyyət göstərən hüquqi şəxslərdə aparılmış audit işlərinin sayı: - 1-5 ədəd = 0 bal - 6-9 ədəd = 5 bal - 10 ədəd və daha çox = 10 bal
Oxşar (audit fəaliyyəti) təcrübə meyarı
10
Oxşar (audit fəaliyyəti) təcrübə meyarı (№ 4) üzrə hesablama aşağıdakı qaydada aparılır: - 5 ilə qədər və ya oxşar təcrübə yoxdur = 0 bal - 5-9 illik oxşar təcrübə = 5 bal - 10 il və daha çox müddətdə oxşar təcrübə = 10 bal
Kadr (işçi qüvvəsi) imkanları meyarı
10
Kadr (işçi qüvvəsi) imkanları meyarı (№ 3) üzrə hesablama aşağıdakı qaydada aparılır: Daimi ştatda əmək müqaviləsi ilə işləyən, ACCA və (və ya) CPA kvalifikasiya proqramlarına aid bütün imtahanları uğurla tamamlamış (təsdiqedici sənədlər əlavə edilməklə) və Azərbaycan Respublikası vətəndaşı olan peşəkar auditorların sayı: - Yoxdur = 0 bal - 1-3 nəfər = 3 bal - 3-6 nəfər = 6 bal - 7 nəfər və daha çox = 10 bal
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin məbləği 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduğu təqdirdə İcraçı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 % (iki faizini) təmin edən icra bank zəmanətini Sifarişçiyə təqdim edir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.
Qiymət təklifi
60
Malgöndərən malların/xidmətlərin qiymətinə daxil olmayan, Sifarişçi tərəfindən bu sənəddə malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməsi zəruri hesab olunmayan, və satınalan təşkilatın ödəyəcəyi (ödəməli olduğu) bütün əlavə xərcləri ayrıca göstərilməlidir. Əgər əlavə xərclər bunun üçün nəzərdə tutulmuş ayrıca bölmədə (“Əlavə xərclər” bölməsində) göstərilmirsə bütün əlavə xərclərin malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edildiyi qənaətinə gəlinir. Əgər malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməyibsə malların çatdırılmasına dair bütün şərtlər və məbləğ, o cümlədən İNCOTERMS şərtləri “Çatdırılma” hissəsində ətraflı göstərilməlidir. Qiymətlərin hansı valyuta ilə hesablandığı cədvəldə göstərilməlidir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Aygül Tağıyeva
Təchizat üzrə Baş mütəxəssis
012-505-02-02

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 05.11.2020 16:40 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz