TENDER

13 Noyabr

Xüsusi Dövlət Mühafizə Xidməti tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI XÜSUSİ DÖVLƏT MÜHAFİZƏ XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700041261

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Lermontov 68

Tender predmeti: N saylı hərbi hissə ərazisində yeni 3 mərtəbəli xüsusi labaratoriya binasının əsaslı tikintisi işlərinin satın alınması

Tenderin adi: N saylı hərbi hissə ərazisində yeni 3 mərtəbəli xüsusi labaratoriya binasının əsaslı tikintisi işlərinin satın alınması

N saylı hərbi hissə ərazisində yeni 3 mərtəbəli xüsusi labaratoriya binasının əsaslı tikintisi işlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
N saylı hərbi hissə ərazisində yeni 3 mərtəbəli xüsusi labaratoriya binasının əsaslı tikintisi işləri Əsas Şərtlər Toplusunda göstərilən texniki tələblərə uyğun 3096 m(2)

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

11.11.2020 14:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.12.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.12.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.12.2020 11:00

İştirak haqqı: 2000 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

12 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə ödəmə malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılacaq

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Məktubun əsli vergi orqanının rəsmi blankında və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş forması əlavə edilməldir -pdf formatda
İddaiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması haqqında məlumat
“Əmək müqaviləsi bildirişi” altisistemindən çıxarışa əsasən və illik dövriyyəsinə əsasən pdf formatda rəsmi blankda olmaqla hansı sahibkarlıq subyekti olduğuna dair məlumat
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Vergilər Xidmətindən əldə olunmuş məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş forması əlavə edilməldir -pdf formata
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd
Müvafiq sənəd pdf formatda əlavə edilməli
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Şirkətin Dövlət reyesterindən çıxarış və vöeni notarial təsdiq olunmuş pdf formatda əlavə edilməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu il üzrə olmalıdır - pdf formatda Vergi orqanının rəsmi blankında və ya elektron təqdim olunmuş sənədin notarial təsdiq forması.
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
Müvafiq icra hakimiyyəti orqanından olmalıdır pdf formatda əlavə edilməli
Rekvizitlər
Şirkətin bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə pdf formatda əlavə edilməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış. Məktubun əsli skan olunmuş şəkildə pdf formatda əlavə edilməldir
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd
Müvafiq icra hakimiyyəti orqanından Tender elanı tarixindən sonrakı tarixə olmalıdır pdf formatda əlavə edilməli
Nizamnamə
Şirkətin Nizamnaməsi notarial təsdiq olunmuş pdf formatda əlavə edilməlidi
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Malların (işlərin) funksional xüsusiyyətləri
20
Ən uyğun təklif 20 bal əldə edəcək. İşlərin yerinə yetirilməsi üçün istifadə olunacaq malların texniki göstəricilərinə dair sənədlər əlavə edilməlidir
İşlərin başa çatdırılması müddəti
20
Ən uyğun təklif 20 bal əldə edəcək. İşlərin yerinə yetirilməsi müddətinə dair sənədlər əlavə edilməlidir
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin ümumi məbləğinin 2%-i miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edilməlidir və müqavilənin icrası zamanı qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)
Qiymət təklifi
60
Tender predmeti üzrə işlərin görülməsi ilə bağlı nəzərdə tutulan vergilər, rüsumlar, digər məcburi ödəmələr, eləcə də nəqliyyat, yaşayış, rabitə, sığorta xərcləri İdiaçının qiymət təklifinə daxil edilir (Əsas Şərtlər Toplusu, Əlavə B və F)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Füzuli Məmmədov
səlahiyyətli şəxs
+99412 435 17 46

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 11.11.2020 14:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz