TENDER

09 Noyabr

ASAN Xidmət tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ PREZİDENTİ YANINDA VƏTƏNDAŞLARA XİDMƏT VƏ SOSİAL İNNOVASİYALAR ÜZRƏ DÖVLƏT AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1701393691

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Mətbəə-çap məhsullarının satınalınması

Tenderin adi: Mətbəə-çap məhsullarının satınalınması

Mətbəə-çap məhsullarının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
"ASAN ximdət" jurnalı "BRAND STORY (ingilis dilində) (çapı və dizaynı) Jurnal albom formatında tam rəngli, 265x245 ölçüdə, 92 səhifə,iç vərəqlər 150 gr təbaşirli parlaq Avstriya kağızında tam rəngli vernik vurulmaqla, üz qabağı 350 gr təbaşirli parlaq kağızda, parlaq laminasiya olunmaqla, termoyapıştırıcı ilə yapışdırılma.İngilis dilində 5000 ədəd
"ASAN ximdət" jurnalı (azərbaycan dilində) (çapı və dizaynı) Jurnal albom formatında tam rəngli, 265x245 ölçüdə, 92 səhifə,iç vərəqlər 150 gr təbaşirli parlaq Avstriya kağızında tam rəngli vernik vurulmaqla, üz qabağı 350 gr təbaşirli parlaq kağızda, parlaq laminasiya olunmaqla, termoyapıştırıcı ilə yapışdırılma.Azərbaycan dilində 5000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 79824000-6 Çap və yayma xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

06.11.2020 13:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

30.11.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.12.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

09.12.2020 15:00

İştirak haqqı: 400 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Həsən Əliyev 36

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

5 iş günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təqdim edilən sənədlər (qaimələr, aktlar, digər sənədlər) əsasında mallar Sifarişçiyə təhvil verildikdən sonra 15 (on beş) bank günü ərzində aparılır

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları
Sertifikatlar
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
İstehsalata çəlb olunmuş mütəxəssilər haqqında iddiaçı tərəfindən təsdiq edilmiş məlumatlar
İxtisaslı işçilərin adı, soyadı,ixtisas,staj müddəti, ixtisas sertifikatları
Nizamnamə
Nizamnamə
Şərtlər toplusu üzrə tələb olunan standartlara uyğun nümunə
Şərtlər toplusu üzrə tələb olunan standartlara uyğun nümunə
Rekvizitlər
Bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 illik dövr üzrə müvafiq bank hesablarından çıxarış
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyesterindən çıxarış
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-ci il üzrə təqdim olunmuş və təsdiq olunmuş vergi hesabatı.
İstehsal sahəsində yerləşən avadanlıqlar haqqında məlumat
Marka və model göstərilməklə iddiaçı tərəfindən təsdiq edilmiş arayış
 
İxtisas göstəriciləri:
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi
Yazılı məlumat
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olması
Dövlət reyesterindən çıxarış təqdim olunmalıdır
Mikro, kiçik və ya orta sahibkarlıq subyektlərinə mənsub olması
Əmək müqavilələrinin reysterindən çıxarış təqdim olunmalıdır
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması
Yazılı məlumat
Təqdim olunmuş nümunələrin standartlara uyğun olması
Təqdim olunmuş nümunəyə əsasən müəyyən olunacaqdır
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
Yazılı məlumat
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Qiymət təklifi
100
Tender təklifi bütün xərclər və vergilər daxil olmaqla Azərbaycan manatı ilə ifadə olunmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%- i məbləğində bank zəmanəti tələb olunur.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Kamal Səfərov
məsləhətçi
012 444 74 44

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.11.2020 13:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz