TENDER

03 Noyabr

Avtomobil yolunun təmiri – TENDER

Təşkilatın adı: LERİK RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 6300010701

Təşkilatın ünvanı: Lerik şəhəri H.Əliyev meydanı-1

Tender predmeti: Lerik şəhəri, Hıramo kəndinə gedən avtomobil yolunun təmiri

Tenderin adi: Lerik şəhəri, Hıramo kəndinə gedən avtomobil yolunun təmiri

Lerik şəhəri, Hıramo kəndinə gedən avtomobil yolunun təmiri

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Torpağın 5 km məsafədən daşınması Lerik şəhəri Hıramo kəndi 441.98 ton
Qalınlığı 10 sm olan qum-çınqıl qarışığından yol əsasının üst qatının quraşdırılması Lerik şəhəri Hıramo kəndi 5398 m(2)
Qalınlığı 12 sm olan qum-çınqıl qarışığından yol əsasının altı qatının quraşdırılması Lerik şəhəri Hıramo kəndi 5398 m(2)
Sıradan çıxmış torpaq küveytin açılması Lerik şəhəri Hıramo kəndi 81 m(3)
Yol yatağının təmiri üçün karxanada IV qr torpağın 0,5 m3 çalovlu ekskavatorla qüazılıb özüboşaldan maşınlara yüklənməsi Lerik şəhəri Hıramo kəndi 280 m(3)
Qatın qalınlığı 15 sm olan torpağın 5 tonluq vərdənə ilə kipləşdirilməsi Lerik şəhəri Hıramo kəndi 276 m(3)
Əvvəldən işlənmiş IV qrt torpağın gücü 80 at gücü olan buldozerlə 10 metr məsafəyədək daşınmaqla yayılması Lerik şəhəri Hıramo kəndi 280 m(3)

ÜSL kod (kateqoriya) - 45453000-7 Təmir və bərpa işləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

02.11.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.11.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.12.2020 19:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.12.2020 12:00

İştirak haqqı: 150 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Lerik şəhəri Hıramo kəndi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Zəruridir
Rekvizitlər
Zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Zəruridir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 15 bal

iddiaçının ixtisas göstəricisi
10
şərtlər toplusuna əsasən
İddiaçının texniki meyyarları
5
şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 85 bal

Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifin 1% həcmində zəmanət tələb olunurTender təklifin 1% həcmində zəmanət tələb olunur
Qiymət təklifi
85
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqan sonra 30 bank qünü qüvvədə olmalıdırTender təklifi zərflər açıldıqan sonra 30 bank qünü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Tağızadə Asiman
Sektor müdiri-baş mühasib
0252744951

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir