TENDER

23 Oktyabr

AzInTelecom tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikası Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin “Azerbaijan International Telecom (AzInTelecom)” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 9900048721

Təşkilatın ünvanı: Əlibəy Hüseynzadə, 74. AZ 1009

Tender predmeti: “Məlumat Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sistemi üçün ehtiyat balonlarının və yanğınxəbərvermə sisteminin” satın alınması

Tenderin adi: “Məlumat Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sistemi üçün ehtiyat balonlarının və yanğınxəbərvermə sisteminin” satın alınması

“Məlumat Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sistemi üçün ehtiyat balonlarının və yanğınxəbərvermə sisteminin” satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
“Məlumat Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sistemi üçün ehtiyat balonlarının və yanğınxəbərvermə sisteminin” satın alınması Şərtlər toplusunda ətraflı qeyd olunub 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

26.10.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.11.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.11.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

27.11.2020 15:00

İştirak haqqı: 600 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Əlibəy Hüseynzadə 74

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Malların çatdırılması 30 gün, işlərin görülməsi 10 gün

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30% avans, 70% - Malların/ Xidmətlərin çatdırılmasını təsdiq edən Tərəflərin imzaladığı Qəbul Aktına əsasən, aylıq əsasla ödəniş qaimə təqdim olunanandan sonra 15 iş günü ərzində həyata keçiriləcəkdir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Skan versiyası
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Skan versiyası
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Skan versiyası
Rekvizitlər
Skan versiyası
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Skan versiyası
Statistika komitəsindən arayış (Mikro, Orta və ya Kiçik sahibkar olması barədə arayış)
Skan versiyası
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Skan versiyası
NDA (Məlumatların açıqlanmaması haqqında razılaşma)
Skan versiya
Nizamnamə
Skan versiyası
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Subpodratçı adı çəkilən xidmətlər sahəsində - yanğınsöndürmə və hava analizi sistemlərinin tədarükü və quraşdırılması, texniki dəstək xidmətlərinin göstərilməsi işlərində ən azı 3 il iş təcrübəsinə malikdir
3
1) İddiaçı tərəfindən eyni xidmətlərin göstərilmiş olduğu ən azı 3 Müştəridən Tövsiyə məktubu. Tövsiyə məktublarında bu cür xidmətlərin növü və göstərildiyi müddət qeyd olunmalıdır 2)Göstərilən xidmətlərin təsviri: Layihənin adı, təsviri, yerinə yetirilmə qrafikləri və s. verilməklə son 3 il ərzində imzalanmış ən azı 3 müqavilə.
İddiaçı Şirkətin İstehsalçının məhsullarını, onların quraşdırılması və texniki dəstəyinin satışına icazə verən İstehsalçı tərəfindən təqdim olunmuş partnyorluq statusu Təkli edilən sistem/materiallar müxtəlif istehsalçılara aid olduğu halda hər təklif edilən həll üçün ayrı sənəd təqdim olunmalıdır. Qeyd: “AzİnTelecom” MMC-nin inzibati binasında yerləşən Data Mərkəzinin strateji əhəmiyyətli obyekt olduğunu nəzərə alaraq, FHN-nin Dövlət Yanğından Mühafizə Xidməti (DYMX) tərəfindən “AzİnTelecom” MMC üzrə tərtib olunan Əməliyyat Planına əsasən, “AzİnTelecom” MMC Bakı qarnizonun yanğına-qəzaya çıxış cədvəlinin 2 №-li çağırışına uyğun təyin olunmuşdur. İddiaçı sözügedən çatdırılma və quraşdırılma işlərini istehsalçı şirkət tərəfindən Azərbaycan Respublikasında yanğın sistemlərinin quraşdırılmasına icazə verən rəsmi partnyorluq statusu əsasında icra etməlidir.
5
Iddiaçının Partnyorluq stratusunu və təqdim edilən məhsulları/xidmətərinin Azərbaycan Respblikasında satışına icazə verən İstehsalçı tərəfindən təqdim olunmuş (səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən imzalanmış) rəsmi sənəd. Təkli edilən sistem/materiallar müxtəlif istehsalçılara aid olduğu halda hər təklif edilən həll üçün ayrı sənəd təqdim olunmalıdır.
Hazırkı RFP forması həm çap versiyasında(doldurulmuş və imzalanmış), həm də doldurulmuş elektron versiyada (.xlsx formatda) etender.gov.az portalında yerləşdirilərək təqdim edilməlidir.
1
İmzalanmış RFP formanın skan versiyası (bütün səhifələr) və .xlsx formatında portala yüklənmiş doldurulmuş RFP forma.
Müvafiq imzalanacaq müqavilə əsasında Sifarişçinin yazılı sorğusuna uyğun İcraçı bu RFP formanın 5-ci bölməsində (Təklif formu) qeyd olunan icra müddəti ərzində işləri icra etməlidir - mallar çün 30 gün, xidmətlər üçün 10 gün
2.5
İddiaçı tərəfindən bu RFP formanın 5-ci bölməsi (Təklif Forması)-nda qeyd olunan çatdırılma müddəti (mallar çün 30 gün, xidmətlər üçün 10 gün)
İddiaçı adı çəkilən xidmətlər sahəsində - yanğınsöndürmə və hava analizi sistemlərinin tədarükü və quraşdırılması, texniki dəstək xidmətlərinin göstərilməsi işlərində ən azı 3 il iş təcrübəsinə malikdir
4
Göstərilən xidmətlərin təsviri: Layihənin adı, təsviri, yerinə yetirilmə qrafikləri və s. verilməklə son 3 il ərzində imzalanmış ən azı 3 müqavilə. Siyahıda müqavilələrin qısa xülasəsi (predmeti, etibarlılıq müddəti, Müştərinin adı və s.) əks olunmalıdır . Bu tələblərə zəmanət qismində göstərilən layihələrin müddətləri Azərbaycan Respublikasının səlahiyyətli orqanı (Fövqəladə Hallar Nazirliyi və ya İqtisadiyyat Nazirliyi) tərəfindən verilmiş xüsusi Lisenziyanın etibarlılıq müddətinə uyğun olmalıdır.
Bütün spesifikasiyalar və standartlar göstərilməklə təklif olunan məhsular bu RFP-nin 5-ci bölməsinin 1-ci bəndində qeyd olunan sistem (Very early Smoke Detection System (Hava anlizi) sistem) komponentlərinin RFP sənədinin 2A bölümündə göstərilən - Texniki göstəricilər (sub-items 1.1-1.10) keyfiyyət və kəmiyyət tələblərinə cavab verməli, yaxud daha yüksək keyfiyyət/kəmiyyətə malik olmalı, lakin daha aşağı olmamalıdır
7
Bütün spesifikasiyalar və standartlar göstərilməklə təklif olunan bütün avadanlıqlar üçün məlumat vərəqələri. Təklif olunan məhsullar bu RFP-nin 5-ci Bölməsinin 1-ci bəndində qeyd olunan sistem komponentlərinin RFP sənədinin 2A Bölümündə göstərilən - TEXNİKİ GÖSTƏRİCİLƏR (sub-items 1.1-1.10) keyfiyyət və kəmiyyət tələblərinə cavab verməli, yaxud daha yüksək keyfiyyət / kəmiyyətə malik olmalı, lakin daha aşağı olmamalıdır Bu RFP-nin 5-ci Bölməsində təklif olunan malların seriya və istehsalçının xüsusi nömrələri "D" sütununda qeyd olunmalıdır
İddiaçı, Azərbaycan Respublikasının səlahiyyətli orqanı (Fövqəladə Hallar Nazirliyi və ya İqtisadiyyat Nazirliyi) tərəfindən verilmiş iişlərinin aparılmasına icazə verən müvafiq Lisenziyaya malik olmalıdır: 1. Yanğından mühafizə sistemlərinin və vasitələrinin quraşdırılması, texniki xidməti və təmirinə dair mövcud lisenziyalar 2. Yanğınsöndürmə ləvazimatının, ilkin yanğınsöndürmə vasitələrinin təmiri və onlara xidmət, yanğınsöndürmə vasitələrinin keyfiyyətinin bərpasına dair mövcud lisenziyalar 3. Yanğınsöndürmə texnikası məhsulunun istehsalı və satışı, sınaqların keçirilməsinə dair mövcud lisenziyalar Təqdim olunan Lisenziyaların etibarlılıq müddəti aktiv olmalıdır.
2.5
Azərbaycan Respublikasının səlahiyyətli orqanı (Fövqəladə Hallar Nazirliyi və ya İqtisadiyyat Nazirliyi) tərəfindən verilmiş işlərinin aparılmasına dair müvafiq Lisenziyalar Təqdim olunan Lisenziyaların etibarlılıq müddəti aktiv olmalıdır.
İddiaçı satınalma predmeti olan qurşdırma xidmətlərinin icrası üçün müvafiq işçi qüvvəsinə və peşəkarlığa malikdr (təklif olunna sistemin istehsalçısı tərəfindən təlim keçmiş işçi heyəti olmalıdır)
4
1) Nəzarət və icra komandası haqqında tam təsəvvür yaradan Layihə təşkilati struktur sxemi. 2) Layihə icra komandası haqqında onların vəzifə funksiyalarını özündə birləşdirən məlumat və əlavə edilmiş CV-ləri və İstehsalçı tərəfindən müvafiq avadanlığın quraşdırılmasına dair keçirilmiş təlimlərin sertifikatları)
Bütün spesifikasiyalar və standartlar göstərilməklə təklif olunan məhsular bu RFP-nin 5-ci bölməsinin 1-ci bəndində qeyd olunan sistem (Very early Smoke Detection System (Hava anlizi) sistem) komponentlərinin RFP sənədinin 2A bölümündə göstərilən - Texniki göstəricilər (sub-items 2.1-2.4) keyfiyyət və kəmiyyət tələblərinə cavab verməli, yaxud daha yüksək keyfiyyət/kəmiyyətə malik olmalı, lakin daha aşağı olmamalıdır Doldurulacaq qazın keyfiyyətinə, texniki reqlamentin tələblərinin uyğunluğuna dair sənədlər təqdim olunmalıdır
7
Bütün spesifikasiyalar və standartlar göstərilməklə təklif olunan bütün avadanlıqlar üçün məlumat vərəqələri. Təklif olunan məhsullar bu RFP-nin 5-ci Bölməsinin 2-ci bəndində qeyd olunan sistem komponentlərinin RFP sənədinin 2A Bölümündə göstərilən - TEXNİKİ GÖSTƏRİCİLƏR (sub-items 2.1-2.4) keyfiyyət və kəmiyyət tələblərinə cavab verməli, yaxud daha yüksək keyfiyyət / kəmiyyətə malik olmalı, lakin daha aşağı olmamalıdır Bu RFP-nin 5-ci Bölməsində təklif olunan malların seriya və istehsalçının xüsusi nömrələri "D" sütununda qeyd olunmalıdır
İddiaçı Şirkət təqdim etdiyi malların (xidmətlərin) keyfiyyətinə 2 illik İstehsalçı zəmanətini təqdim edir
4
İddiaçı şirkət təchiz ediləcək behtiyat balonların və sistemlərin saxlanılması üçün istehsalçıdan əldə etdiyi təlimatı təqdim etməlidir (hansı qaydada saxlanılması barədə yazılı məlumat təqdim olunmalıdır - vəziyyəti, otağın hərarəti, təzyiqi). İstehsalşı tərəfindən (səlahiyyətli şəxsi tərəfindən imzalanmış) Zəmanət məktubu
Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan qanunvericiliyinin tələblərinə görə, İddiaçıya bütün layihə həcminin 50%-dən çox olmayan hissəsini subpodrat vasitəsilə icra etməyə icazə verilir. İddiaçı layihənin bir hissəsini subpodrat vasitəsilə icra etməyi düşündüyü təqdirdə, İddiaçı subpodrata verilmiş hissənin bütün layihənin məbləğinin 50%-dən çox olmadığını təsdiqləyir.
3
İddiaçının təsdiqini və subpodrata veriləcək işlərin siyahısını özündə birləşdirən zəmanət məktubu: subpodratçı tərəfindən həyata keçiriləcək iş həcmi müvafiq məbləğlərlə birlikdə dəqiq göstərilməlidir - İddiaçının səlahiyyətli şəxsi tərəfindən imzalanmalıdır
Novec1230 yanğınsöndürmə sisteminin ehtiyat balonlarının quraşdırılmasına dair istehsalşı (səlahiyyətli təmsilçisi) tərəfindən imzalı hidravlik hesabat təqdim olunmalıdır. Hidravlik hesabatın hazırlanması zamanı AzİnTelecom MMC-nin Data Mərkəzində mövcud sistemin parametrlərini nəzərə alınmalıdır (mövcud sistem haqqında məlumat yerində müvafiq NDA (Məlumatların Ötürülməməsi haqqında Müqavilə) əsasında təqdim ediləcəkdir.
5
İstehsalçı tərəfindən tələb olunan hesabat imzalı şəkildə təqdim olunmalıdır
İddiaçı bu ödəniş şərtlərini qəbul edir: Layihə tam qəbul edildikdən sonra hər iki Tərəfin imzaladığı və Uptime Institute təşkilatı və Müştəri tərəfindən təsdiq edilən Uptime Institue Tier 3 Qurğu sertifikatlaşdırma sınağının uğurla keçirilməsini təsdiq edənTəhvil-təslim aktına müvafiq olaraq Qaimə əsasında 100% İddiaçı Müştərinin təklif etdiyi ödəniş şərtlərini təsdiqləyir. Ödəniş şərtləri İddiaçının səlahiyyətli şəxs tərəfindən imzalanan kommersiya təklifində göstəriləcəkdir
2
İddiaçı Müştərinin təklif etdiyi ödəniş şərtlərini təsdiqləyir. Ödəniş şərtləri İddiaçının səlahiyyətli şəxs tərəfindən imzalanan kommersiya təklifində göstəriləcəkdir
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyərinin 2% həcmində
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 iş günü
Tender təklifinin təminatı
-
1%
Qiymət təklifi
50
Qiymət təklifinə bütün vergi və rüsümlar, həmçinin çatdırılma xərcləri daxil olmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elvira Vəliyeva
Satınalma və təchizat üzrə mütəxəssis
012 2000073
012 2000073

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir