TENDER

13 Oktyabr

Avadanlıqların satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: XƏTAİ RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ BAŞÇISI MƏNZİL KOMMUNAL TƏSƏRRÜFATI BİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 2000254961

Təşkilatın ünvanı: R.Quliyev23

Tender predmeti: Avadanlıqların satın alınması

Tenderin adi: Avadanlıqların satın alınması

Avadanlıqların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Uşaq üçün yellənçək 2 yerlik normativə uyğun , keyfiyyətli 5 ədəd
Dördlü fırlanan uşaqlar üçün karusel (120*120) normativə uyğun , keyfiyyətli 4 ədəd
İdman qurğusu ayaq hərəkətləri üçün (iki nəfərlik havada ayaqların dartınması üçün alət həyət üçün) normativə uyğun , keyfiyyətli 4 ədəd
İdman qurğusu ayaq hərəkətləri üçün (Ayaq və bel inkişaf elətdirmək üçün alət həyət üçün) normativə uyğun , keyfiyyətli 12 ədəd
İdman qurğusu ayaq hərəkətləri üçün (iki nəfərlik havada gəzmək, qaçış aləti həyət üçün) normativə uyğun , keyfiyyətli 6 ədəd
Oturacaq parklar və həyətlər üçün (skameyka) dəmir profil, taxta oturacaqlı normativə uyğun , keyfiyyətli 150 ədəd
Zibil qabı parklar və həyətlər üçün (Urno) ağır tokmə dəmirdən əl işləməsi ilə normativə uyğun , keyfiyyətli 60 ədəd
Balans yellənçək (tarazlayıcı yelləncək) normativə uyğun , keyfiyyətli 10 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

12.10.2020 19:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.11.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.11.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

13.11.2020 12:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Xətai rayonu,R.Quliyev 23

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin sonuna kimi

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının son 3 (üç) il ərzində oxşar işlər üzrə iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər
Oxşar təcrübələrə dair məlumat siyahısı və bağlanmış müqavilələr
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Azərbaycan Respublikası, hüquqi şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarışı əlavə olunmalıdır.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son 1 (bir) ili əhatə etməlidir (vergi bəyənnaməsi)təsdiqli formada yüklənilməlidir.
Yüklülük barədə arayış
Vergilər Xidmətindən əldə olunmuş məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş versiyası yüklənməlidir.
Rekvizitlər
Hüquqi ünvan və bank rekvizitləri göstərilməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 (bir) ili əhatə etməlidir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş versiyası yüklənməlidir.
Mikro, kiçik, orta və ya iri sahibkarlıq subyektinə aid olmasına dair məlumat
İddiaçının hansı sahibkarlıq subyektinə aid olması göstərilməlidir (müvafiq təsdiqedici sənəd olmalıdır)
Nizamnamə
Zəruridir.
Dövlət Qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə
Zəruridir.
Tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd
İmza səlahiyyətinə dair rəsmi sənəd və ya etibarnamə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Vergilər Xidmətindən əldə olunmuş məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş versiyası yüklənməlidir.Müəssisəyə məxsus məhkəmə arayışı və müəsissə direktorunun məhkum olub-olmaması barədə təsdiqləyiçi arayış forması yüklənməlidir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Kadr imkanları
10
Layihəyə cəlb olunacaq işçilərin siyahısı, sayı haqqında məlumat göstərilməlidir.
Malların mövcud tələblərə uyğunluğu
10
Zəruridir
Malların çatdırılma müddəti
10
Layihənin çatdırılma müddəti göstərilməlidir.
İddiaçının maddi-texniki baza imkanları
10
Texniki avadanlıqları siyahı formasında təsdiqli şəkildə yüklənməlidir.
İddiaçının iş təcrübəsi
10
son 3 il ərzində oxşar müqavilələr göstərilməlidir.
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklif zərfləri açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə məbləğinin yerinə yetirilməsinin 2 faiz həcmində təminat tələb olunur
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin ümumi dəyərinin 1%-i həcmində bank zəmanəti. Təminatın qüvvədə olma müddəti zərflərin açıldığı tarixdən sonra azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Qiymət təklifi
50
Qiymət təklifi malların (işlərin və xidmətlərin) qiymət dəyərindən başqa, nəqliyyat, sığorta, vergi, gömrük rüsumları və digər xərclər nəzərə almaqla göstərilməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
.
.
.
.

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 12.10.2020 19:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz