TENDER

12 Oktyabr

Mətbəə məhsullarının satın alınması

Təşkilatın adı: BAKI ŞƏHƏR BAŞ SƏHİYYƏ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 1400125591

Təşkilatın ünvanı: M.Mirqasımov1A

Tender predmeti: Mətbəə məhsullarının satınalınması

Tenderin adi: Mətbəə məhsullarının satınalınması

Mətbəə məhsullarının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Dövriyyə cədvəli sadə 13000 ədəd
Uşaq sanatoriyasına göndəriş №076 F-076 4200 ədəd
Tibbi arayış (akt məktəb, kollec, liseylərə daxil olan) №086 F-086 17000 ədəd
Stomatoloji pasiyentin tibbi kitabçası №043 F-043 8400 ədəd
İşçinin şəxsi vərəqəsi F-İşçinin şəxsi vərəqəsi 21200 ədəd
Doğum tarixi №AZS 003(3яд А3, 1яд А4 +90гр. kağızda рянэли чап) rəngli 17000 ədəd
Стасионар хястянин тибби картасы №AZS 003(2яд А3, 2яд А4, 4яд А5+90гр. kağızda рянэли чап) rəngli 59300 ədəd
Qanın analizi №AZS-210 90 qr kağızda rəngki çap AZS- 210 423000 ədəd
Sanator kurort müalicəyə göndəriş №072 F-072 4200 ədəd
Tələbnamə sadə 8500 ədəd
Ambulator kitabçadan (xəstəlik tarixdən) çıxarış №027 F-027 42000 ədəd
Uşaqların icbari dispanserizasiyasının müayinə vərəqi №1122 F-112/2 12700 ədəd
Tibbi arayış (akt məktəb, kollec, lisey tələbələrinin əmək qabiliyyəti itirməsi, məktəb və məktəbə qədər müəssisələrdə təhsil alan uşaqların xəstəlikləri, karantin və səbəblər barədə) №095 F-095 17000 ədəd
Ambulator xəstənin tibbi kartası AZS (32 səh+250 qr kağızda üzlük rəngli çap) rəngli 241500 ədəd
Nəcisin analizi №AZS-219 90 qr kağızda rəngli çap AZS - 219 60000 ədəd
Hamiləliyin vaxtsız pozulmasının tibbi sənədi №003/1 F-003/1 12700 ədəd
Hərarətə nəzarət vərəqəsi №004 F-004 60000 ədəd
Təcili bildiriş vərəqi (yolxucu xəstəlik, kəskin qida və peşə zəhərlənmələri, oeyvəndə qarşı qeyri adi reaksiyalar haqqında) №058 F-058 85000 ədəd
Stasionar çarpayı fondu və pasiyentlərin hərəkətinin qeydiyyat vərəqi №007 F-007 17000 ədəd
Dispanser müşahidə vərəqi №030 F-030 42000 ədəd
Sərəncam blankı standart 500 ədəd
Hamilə və zahının tibbi kitabçası №111 F-111 25000 ədəd
Qanın biokimyəvi analizi 90 qr kağızda rəngli çap F-ızda rəngli çap 68000 ədəd
Yenidoğulmuşun inkişaf tarixi (3ədA3, 2əd A4+90qr kağızda rənıli cap) rəngli 17000 ədəd
Əmək qabilliyətinin itirmə vərəqələrinin qeydiyyatı kitabı standart 255 ədəd
Uşağın tibbi kitabçası (məktəb, internet, uşaq evi, uşaq bağçası, körpələr evi) №026 F-026 17000 ədəd
Stasionarda qəbul və imtina hallarının qeydiyyat kitabı standart 85 ədəd
Ərzaq qidasının verilməsi üçün tələbnamə menyusu sadə 8500 ədəd
Bəlğəmin analizi №AZS-216 90 qr kağızda rəngli çap AZS 216 8400 ədəd
Yeniyetmənin tibbi kitabçası ( uşağın ambulator kitabçasına əlavə ) № 112/1 F-112/1 12700 ədəd
Həkim məsləhət komissiyasının rəylərinin qeydiyyat kitabı standart 255 ədəd
sidiyin analizi №AZS-224 90 qr kağızda rəngli çap AZS -224 170000 ədəd
Adlı blank standart 34000 ədəd
Əmr blankı standart 1000 ədəd
Doğum şöbəsinə qəbulun qeydiyyat kitabı standart 40 ədəd
Təyinat vərəqəsi №011 F-011 254000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

14.09.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.10.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.10.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

14.10.2020 10:00

İştirak haqqı: 800 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhər Baş Səhiyyə İdarəsinin tabeliyində olan tibb müəssisələri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqavilə imzalandıqdan sonra 20 gün ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Alınan mallar təhvil verildikdən sonra kğçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Surəti
İddiacının bank rekvizitləri
Möhürlə təsdiq olunmuş
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Arayışların PDF surəti
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Arayışların PDF surəti
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayışların PDF surəti
5 İddiaçının hüquqi statusunu əks etdirən sənədlərin (nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə vəya reyestrdən çıxarış, VÖEN) notariat qaydasında təsdiq dilmiş surətləri, ƏDV qeydiyyatının olub-olmamasın müyyən etməyə imkan verən sənədlərin surətləri
Sənədlərin PDF surəti
 
İxtisas göstəriciləri:
Tenderin əsas şərtlər toplusunun göstərilən meyar
Toplunun 13 cu maddəsinə uyğun
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Mətbəə məhsullarının çatdırılması müddətiyar
20
Müqavilə imzalandıqdan sonra 20 təqvim günü ərzində catdırılma
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur
Qiymət təklifi
80
Tender təklifi və qiymət cədvəli
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Acılışdan sonra 30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
acılışdan sonra 60 bank günü

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Hüseynov Xanlar
Aparıcı mühasib
(012)441 26 03 -210
(012)441 26 03 -210

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 14.09.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz