TENDER

09 Oktyabr

Bakı Metropoliteni tender elan edir

Təşkilatın adı: "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 1402871431

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri,Nəsimi r-nu M.Rəfili 20

Tender predmeti: Bakı Metropiliteninin III yeni (Bənövşəyi) xəttinə aid "Xocasən" elektrik deposunun Motovoz sexində və Vestübildə istilik sistemin quraşdırılması işlərinin satınalınması

Tenderin adi: Bakı Metropiliteninin III yeni (Bənövşəyi) xəttinə aid "Xocasən" elektrik deposunun Motovoz sexində və Vestübildə istilik sistemin quraşdırılması işlərinin satınalınması

Bakı Metropiliteninin III yeni (Bənövşəyi) xəttinə aid "Xocasən" elektrik deposunun Motovoz sexində və Vestübildə istilik sistemin quraşdırılması işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Bakı Metropiliteninin III yeni (Bənövşəyi) xəttinə aid "Xocasən" elektrik deposunun Motovoz sexində və Vestübildə istilik sistemin quraşdırılması işlərinin satın alınması Bakı Metropiliteninin III yeni (Bənövşəyi) xəttinə aid "Xocasən" elektrik deposunun Motovoz sexində və Vestübildə istilik sistemin quraşdırılması işlərinin satın alınması 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

09.10.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

30.10.2020 14:30

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.11.2020 14:30

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.11.2020 14:30

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı Metropoliteninin obyektləri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

01.06.2021-ci ilə qədər

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə ödəniş, hissə-hissə, mərhələlərlə, və ya tam şəkildə göstərilmiş işin faktiki olaraq Sifarişçiyə təhvil verildikdən sonra təqdim etdiyi sənədlər əsasında ( hesab-faktura, forma-2 və s sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılacaq. -Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyində tutulmuş qaydada müqavilə qiymətinin 30% (otuz) həcmində avans ödənilə bilər. Avans məbləğinə İddiaçı tərəfindən 100% (yüz) həcmində bank zəmanəti təqdim olunmalıdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayışın verilmə tarixi sentyabr ayından sonra olmalıdır
İddiaçının texniki imkanlarının olması
Satınalma müqaviləsinin icrasında istifadə olunan maşın, mexanizm və əsas tikinti avadanlıqlarının növləri barədə məlumat;
İddiaçının bank rekvizitləri
Zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı. Son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyət dövründəki) maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (hesab qalığı göstərilməklə olmalıdır)
Arayışın verilmə tarixi sentyabr ayından sonra olmalıdır
Kadr potensialı
İşçi qüvvəsi, peşəkarlığı, anbarın mövcüd olması
Yüklülük barədə arayış (iddiaçıların hal hazırda məhkəməyə cəlb olunması,nizamnamə kapitalının girovda olması, üzrəində həbs qoyulması və digər qaydada yüklü olması,məhkəmənin qərarı ilə komersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması, həmçinin müflis elan edilməsi barədə)
Arayışın verilmə tarixi sentyabr ayından sonra olmalıdır
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Arayışın verilmə tarixi sentyabr ayından sonra olmalıdır
Mürəkkəbliyi və xüsusiyyətinə görə analoji tikinti işləri üzrə təcrübəsi
Analoji tikinti işləri üzrə təcrübəsi;
İddiaçının tam adı və hüquqi statusu - Şəhadətnamə
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
İddiaçının istifadə olunan mallar haqqında məlumat
mallar haqqında məlumat (sertifikatlarının olması)
Rəhbər şəxs və ya şəxslərin təyin olunması haqqında sənəd
Əmr
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə - Reyesterdən çıxarış
Zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mənfəət vergi bəyannaməsi 2019-cu il üzrə
 
İxtisas göstəriciləri:
Uyğunluq haqqında məlumat Əlavə No.5
Şərtlər topusu Əlavə 5 doldurub və PDF formatda yüklənməli
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçının istifadə olunan malların (dövlət bayramları daxil olmaqla) vaxtında göndərilməsi və İşlərin vaxtında başa çatdırılması müddəti
5
İddiaçının istifadə olunan malların (dövlət bayramları daxil olmaqla) vaxtında göndərilməsi və İşlərin vaxtında başa çatdırılması müddəti
İddiaçının quraşdırılacaq avadanlığa zəmanət müddəti və bü müddət ərzində texniki xidmət və təmir xərclərininin ödənilməsi
5
İddiaçının quraşdırılacaq avadanlığa zəmanət müddəti və bü müddət ərzində texniki xidmət və təmir xərclərininin ödənilməsi
Texniki tələblərə uyğunluğu (Görüləcək işlərin funksional xüsusiyyətlərinin uyğunluğu ) (Əlavə 14 səh. 44,)
10
Texniki tələblərə uyğunluğu (Görüləcək işlərin funksional xüsusiyyətlərinin uyğunluğu ) (Əlavə 14 səh. 44,)
Tələb olunan avadanlığın və işlərin istismar müddəti illər üzrə: o cümlədən: 0-dan - 5 ilədək – 1 bal 5-ildən - 10 ilədək – 5 bal 10 ildən 15 ilədək - 10 bal
10
Tələb olunan avadanlığın və işlərin istismar müddəti illər üzrə: o cümlədən: 0-dan - 5 ilədək – 1 bal 5-ildən - 10 ilədək – 5 bal 10 ildən 15 ilədək - 10 bal
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
• Tender Təklifinin qiymətinə bütün vergilər (ƏDV daxil), rüsumlar və digər tələb olunan xərclər daxil olmaqla göstərilməlidir. Əks təqdirdə qiymət ƏDV-siz hesab olunacaq. • İddiaçılar tərəfindən tender təklifləri (predmetin həcmi) tam şəkildə verilməlidir. • Tender təklifinin forması (Əlavə № 7 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir • Tender təklifinin qiymət cədvəli (Əlavə № 16 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi təminatının məbləği: tender təklifinin 1% (təklifinin ümumi qiymətinin bütün vergilər, rüsümlar daxil olmaqla Qüvvədə olma müddəti: Zərflərin açıldığı gündən ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır)
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 3 faizi həcmində müəyyən olunacaq. - Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi ilə bağlı həmin müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmayacaq.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti: Zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rauf Yusifov
Satınalmaların təşkili və müqavilələr şöbəsinin rəisi
012-490-01-01
012-490-01-01

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.