TENDER

08 Oktyabr

Fotoaparatın satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: "DAYANIQLI VƏ OPERATİV SOSİAL TƏMİNAT AGENTLİYİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1305817761

Təşkilatın ünvanı: Bakı ş., İ.Qutqaşınlı 86.

Tender predmeti: Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi üçün fotoaparatın satın alınması

Tenderin adi: Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi üçün fotoaparatın satın alınması

Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi üçün fotoaparatın satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Obyektiv 24-105mm foto obyektiv 1 ədəd
Kompüter Prosessor - Intel Core i9-9900 (və ya daha yüksək) Ana plata - MSI B365M PRO-VDH (və ya daha yüksək) Operativ yaddaş - DDR4, 32Gb (2x16Gb) Video kart - KFA2 GeForce RTX 2060 Super, 8Gb GDDR6 (və ya daha yüksək) Daxili yaddaş - SSD KINGSTON SKC300S37A240G (və ya daha yüksək) Enerji bloku - 750W ATX Aerocool Hero 775 80+ Bronze Prosessorun soyudulması - Zalman CNPS5X Performa 2 ədəd
Xüsusi Çanta Bel çantası Müvafiq fotoaparat üçün uyğun hissə Obyektivlər üçün uyğun hissələr 1 ədəd
Yaddaş kartı Müvafiq fotoaparata uyğunluq Minimal yaddaş həcmi: 128QB Kart oxuyucu (Card reader) 1 ədəd
Fotoaparat üçün flaş Simsiz idarəetmə İşıqlandırma bucağı: 20-200 mmPaylayıcı ilə maksimal işıqlandırma bucağı: 14mmSürətli çəkiliş zamanı işığın sinxronizasiyasıFlaş başlığının dövretmə funksionallığı: Yuxarı – 45-90°, Aşağı - 7°, Sol tərəfə – 60-180°,Sağ tərəfə – 60-180°Avtofokus funksionallığı, Avtofokus nöqtələrinin sayı: minimum 50 Nəmdən 1 ədəd
Şar tipli başlıq Üçlü blokirovka sistemi. Polimer üzlüklər. Maqnezium konstruksiyası. Köpük tipli nizamlama "Arca" tipli sahə ilə birləşmə üçün Q6 fiksasiya sistemi 1 ədəd
Fotoaparat üçün tripod Materialı: alüminium Minimal hündürlük: 180 sm Ağırlıq götürmə qabiliyyəti: 4 kq 1 ədəd
Obyektiv 50mm foto obyektiv 1 ədəd
Fotoaparat Görüntü sensoru: 36 x 24 мм CMOS İşləmək 0–40 °C temperaturda və 85% nəmişlik şəraitində işləmək bacarığı, Yüksək görüntü imkanı: effektiv piksel sayı minimal 30 Meqa Piksel, Seriyalı çəkiliş imkanı (minimal 7 kadr/saniyə), İşığa qarşı həssaslıq: İSO 100 – 50000, Məkanın qeyd olunması (GPS), Mobil qurğulara sadə qoşulma (WI-FI/NFC), Yüksək keyfiyyətli video görüntü (minimal 4K), Avtomatik fokuslama funksionallığı. 1 ədəd
Obyektiv 18-135mm foto obyektiv, 1 ədəd
Obyektiv 16-35mm foto obyektiv, 1 ədəd
Obyektiv 70-200mm foto obyektiv, 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30121000-3 Fotokopiya və termokopiya avadanlığı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

08.10.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

28.10.2020 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.11.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

06.11.2020 16:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İ.Qutqaşınlı 86

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30 dekkabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması;
Bununla bağlı təsdiqedici sənəd
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyesterindən çıxarışın surəti əlavə olunmalıdır.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (2019-cu il üzrə);
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi;
Bununla bağlı təsdiqedici sənəd
Rekvizitlər
Rekvizitlər rəhbərlik tərəfindən təsdiq olunaraq sənədin surəti əlavə olunur.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması (sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
Rəhbər şəxsin təyin olunmasına dair əmrin və ya qərarın surəti
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Aidiyyəti qurum tərəfindən verilmiş sənədin surəti əlavə olunmaldır.
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
Aidiyyəti orqandan müvafiq sənədin alınması
Nizamnamə
Nizamnamənin surəti əlavə olunması zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 10 bal

Malların çatdırılma müddəti
10
Malları 15.12.2020-ci il tarixə qədər təhvil verən iddiaçıya 10 bal və 15.12.2020-ci il tarixdən sonra təhvil verən iddiaçıya 0 bal veriləcəkdir.
 

Qiymət təklifi:: 90 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı
Qiymət təklifi
90
Təklifin qiymətləndirilməsi üzrə bal maksimum – 90 bal Bal hesablanarkən aşağıdakı düsturdan istifadə olunacaqdır: Bt = T1 х 90 : T0 Burаdа: Bt - tеndеr təklifinin qiyməti üzrə bal; T1 - iddiаçılаr аrаsındа ən aşаğı qiymət təklifi; T0 - konkret iddiаçının təqdim еtdiyi qiymət təklifi.
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Ələmqulu Quliyev
məsləhətçi
0125255026 #9236
0125255026 #9236

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 08.10.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz