TENDER

02 Oktyabr

Azərxalça tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikası "Azərxalça" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 1503323631

Təşkilatın ünvanı: Şumqayıt ş. Kimyaçılar küçəsi, ev1 AZ5002

Tender predmeti: 5 rayonda Yun və Boyaq bitgilərinin tədarükü məntəqələrində reklam işlərinin görülməsinin satınalınması

Tenderin adi: 5 rayonda Yun və Boyaq bitgilərinin tədarükü məntəqələrində reklam işlərinin görülməsinin satınalınması

5 rayonda Yun və Boyaq bitgilərinin tədarükü məntəqələrində reklam işlərinin görülməsinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Şəkillər 133x200 (foto vərəq 230q/m2) ramkada 45 ədəd
Binanın üst yazısı Azərxalça ASC Regional Yun və boyaq bitkilərinin tədarükü məntəqəsi (Şabran,Qobustan,Sabirabad,Naxçıvan və Bərdə) Qabarıq qızılı hərflər, Logo 170sm ,ASC-80sm, Yazılar 55 sm, 3mm plastik şüşə,5 mm forex qalınlıq üçün ,qizili vinilhərtflərin yan tərəfi üçün, qızılı orqanik şüşə,logo üzərinə vinil(orafol), Quraşdırma üçün xüsusi yapışdırıcı maddələr 5 ədəd
Elan lövhəsi 110x70sm 1,8 mm laminat/ 6ədəd 2,5mm orqanik şüşə /yazılar 2mm qızılıorqanik şüşə/quraşdırma üçün 4 ədəd qızılı başlıq 5 ədəd
EXİT-lər (30x15sm , 5 mm forex, Fosfor vinil (orafol), Sadə vinil (orafol) 1yer üçün 11 ədəd 55 ədəd
Qapı Lövhələri və otaq adları 12mm MDF metal lövhə, Sublim çap və 4 ədəd qızılı bağlıq 15eni x30 sm uzunu 40 ədəd
Stend(informasiya lövhəsi) 210x185x105 (40x40 nerj;Laminat 8 lik; Rolond çap) (çatdırılma Naxçıvan 3;Qobustan 3) 6 ədəd
Şərəf lövhəsi 110x50sm-1,8 mm laminat/ 11ədəd 2,5mm orqanik şüşə/yazılar 2mm qızılı orqanik şüşə/ quraşdırma üçün 4 ədəd qızılı başlıq 5 ədəd
Plasmas lövhə 30x21(masaüstü;organik şüşə üzərində vinil kəsim ilə)Naxcivan MR üçün 16 ədəd
Şəkillər 60x90 (foto vərəq 230q/m2) ramkada 115 ədəd
Şəkil stendləri 316x173sm 18mm parlaq laminat(üzərində orqanik şüşə, qızılı orsteklo yazılar, şəkilləri bərkitmək üçün paslanmaz metal trubkalar, şəkillərin tarixini göstərən subnin materiallı yazılar, 30 ədəd foto şəkillər) 5 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 22462000-6 Reklam materialı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

02.10.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

23.10.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.11.2020 13:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.11.2020 10:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Naxçıvan, Bərdə, Sabirabad, Şabran və Qobustan

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

90 təqvim günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30% avans

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
01 oktyabrdan sonra alınmalı(olmasa geri qaytarılacaq)
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
vacibdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
mənfəət bəyannaməsi (mövcud qurum tərəfinin təsdiqilə olmalı)
Rekvizitlər
İddiaçının tısdiqi ilə rəsmi blankda
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Rəsmi blankda olmalı
mikro kicik yaxud orta sahibkarlıq haqqında sənəd
statistika komitəsi
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
01 oktyabrdan sonra alınmalı
Reklam işləri ilə bağlı lisenziya
fəaliyyəti ilə bağlı
Nizamnamə
vacibdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

analoji işlərdə təcrübə
10
cədvəl doldurulmalı və təsdiqlənməlidir ki ona uyğun hesablanma aparılsın.
Çatdırılmaya görə
20
qiymətləndirmə təqvim günü kimi nəzərə alınacaq və nisbətdə hesablanacaq.
Avans tələb etməməyə görə
20
tələb 0% olarsa.
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
təklif 100000usd dən yuxarı olduqda 5%
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
təklif minimum 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
təminat 1% müəyyənləşdirilir
Qiymət təklifi
50
qiymət təklifi verərkən vergi ƏDV nəqliyat çatdırılma və digər xərclər qiymətə daxil edilməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Emin Xanlarov
Satınalma mütəxəssisi
0502269052
0502269052

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 02.10.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz