TENDER

21 Sentyabr

Aqrolizinq tender elan edir

Təşkilatın adı: "AQROLİZİNQ" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700382471

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli küçəsi 1/25, “Çinar Park” Biznes mərkəzi, 1-ci bina, 4-cü mərtəbə

Tender predmeti: İnformasiya texnologiyaları avadanlıqlarının satınalınması

Tenderin adi: İnformasiya texnologiyaları avadanlıqlarının satınalınması

İnformasiya texnologiyaları avadanlıqlarının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Monoblok Computers core i5/8 Ram SSD 256 - 24" Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 73 ədəd
HDMİ 5m Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 20 ədəd
Kamera WEB 5mpx/USB Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 60 ədəd
Qulaqcıq USB BLACK Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 60 ədəd
Notebook çantası (asqılı) Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 5 ədəd
Notebook/ Core i7/SSD 512 Gb/Ram 16 GB+Dockstation Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 3 ədəd
PC Core i9/RAM 32 Gb/SSD 512 Gb/HDD 4 Tb/VGA 2080 TI 8 Gb/Card Reader CF,SD,MikroSD/Monitor 32" 4K Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 1 ədəd
External SSD 2 TB T5 Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 4 ədəd
NAS storage + 8 Tb HDD Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 4 ədəd
Monoblok Computers core i9/16 Ram SSD 1TB - 24" Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 1 ədəd
Printer/Copy/Scan/Fax A4 Black (LAN) Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 10 ədəd
UPS 850Va Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 200 ədəd
RAM DDR4 (8GB) for desktop Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 100 ədəd
RAM DDR4 (8GB) for notebook Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 50 ədəd
86" 4K Interactive Touch Monitor Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 1 ədəd
Notebook çantası Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 11 ədəd
Monitor 24" Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 12 ədəd
Monitor 27" Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 3 ədəd
USB Printer Kabel Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 50 ədəd
Keyboard+mouse Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 50 ədəd
Qulaqcıq Simsiz Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 3 ədəd
Notebook core i5/RAM 8 GB/SSD 256 / 13" FHD / Transformer/ Touch Screan/Tablet Mode Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 1 ədəd
Notebook Core i5/SSD256Gb/RAM 8 Gb/ -13,3 " Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 13 ədəd
Printer/Copy/Scan/Fax A3 Black (LAN) Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 1 ədəd
Planşet 10" RAM 4 Gb Android Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 10 ədəd
SSD 2,5 - 250 Gb Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 150 ədəd
Printer/Copy/Scan/Fax A3 Color (LAN) Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 2 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30236000-2 Müxtəlif kompüter avadanlığı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

18.09.2020 15:53

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.10.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

16.10.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.10.2020 11:00

İştirak haqqı: 1000 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

"Aqrolizinq" ASC

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə avans ödəniş nəzərdə tutulmur. Müqavilə məbləği mallar Satınalan təşkilat tərəfindən tam qəbul edildikdən sonra 15 bank günü müddətində ödənilməklə icra edilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Nizamnamə (notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti)
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Rekvizitlər
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddəti
10
Müqavilənin icrası 1 il ərzində mallar sifariş verildikdən sonra ən geci 10 (on) gün müddətində çatdırıırlması şərtilə nəzərdə tutulmuşdur.
Tender predmeti üzrə iş təcrübəsinin olması
10
İddiaçının tender predmeti üzrə iş təcrübəsi 3 ildən aşağı olduğu halda, bu texniki meyar üzrə 0 balla, iş təcrübəsi 3 ildən yuxarı olduğu halda isə Əsas şərtlər toplusunda nəzərdə tutulmuş formada qiymətləndiriləcəkdir.
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı tender təklifinin 1 faizi həcmində olmalıdır.
Qiymət təklifi
80
Tender təklifinin qiymətinə satınalma predmetinin dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat və sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilib-edilməməsi haqqında məlumat daxil olmaqla, təklifin qiymətinin hesablanması və ifadə olunması üsulu öz əksini tapmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin icrası təminatı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 faizi həcmində müəyən edilir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Suqra Məmmədova
Baş mütəxəssis
051-206-47-33
051-206-47-33

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 18.09.2020 15:53 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz