TENDER

21 Sentyabr

Sosial Xidmətlər Agentliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: "SOSİAL XİDMƏTLƏR AGENTLİYİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1405196831

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Mətbəə mallarının satın alınması

Tenderin adi: Mətbəə mallarının satın alınması

Mətbəə mallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Flayer Flayer - A5 formatında,170 qr, ofset çapı Mərkəzin adı qeyd olunmaqla (nümunə əsasında - Mərkəzin fəaliyyətinin yayımlanması üçün) 6000 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Menyu kitabı Menyu kitabı - - 100 vərəq,A4 formatında,80 gr,ofset çapı yemeklerin siyahisina dair hekimin her xesteye olan reyi numuneye esasen 10 ədəd
Mennyu-tələbnamə blank Mətbəxdə istifadə olunan ərzaq məhsullarının tərtibatı üçün - A4 formatı, 80 gr kağız, ofset çapı, iki terefli çap üzlü 2300 ədəd
Mal materialların Anbar uçotu kitabı 100v Mal materialların Anbar uçotu kitabı 100 vərəq,A4 formatında, qalın karton üzlü 150 ədəd
Kitabça Kitabça Müəssisə haqqinda məlumat 15 x 15sm, 6 səhifə, parlaq iki-tərəfli çap 3000 ədəd
Kitabça Kitabça - - A5 formatlı,ofset çapı, blaknot kimi kitabça sade adsiz 400 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Kağız çanta Kağız çanta - 35x25sm ölçüdə - istirakchilara tegdim etmek uchun, Mərkəzin fəaliyyətinin regionlarda yayımlanması üçün 4000 ədəd
Flayer Flayer - A5 formatında,170 qr, ofset çapı Mərkəzin adı qeyd olunmaqla (nümunə əsasında - Mərkəzin fəaliyyətinin yayımlanması üçün) 3000 ədəd
Təyinat vərəqi 101 vərəq, A4 formatında,80 gr Əlilliyi olan şəxslərə tibbi verilməsi üçün- A3 formatında A4-ə qatlama,iki üzlü,ofset çapı, Uz hissesi bashlig lazim olur ancag galan 4 (iki vereq on arxa çap) sehife teyinat qeydleri uchun 300 ədəd
Flayer Flayer - A5 formatında,170 qr, ofset çapı Mərkəzin adı qeyd olunmaqla (nümunə əsasında - Mərkəzin fəaliyyətinin yayımlanması üçün) 4000 ədəd
Firma Blankı Firma blankı - Rəngli çap, A4 format, nomrələnmiş,80 gr,ofset çapı - Rəngli çap, 1100 ədəd
Firma Blankı Firma blankı - Rəngli çap, A4 format, nomrələnmiş,80 gr,ofset çapı - Rəngli çap, 2500 ədəd
Firma blankı Firma blankı - Rəngli çap, A4 format, nomrələnmiş,80 gr,ofset çapı - Rəngli çap, 900 ədəd
Firma blankı Firma blankı - Rəngli çap, A4 format, nomrələnmiş,80 gr,ofset çapı - Rəngli çap, 6038 ədəd
Işə qəbul anketi forması Kadr uçot vərəqi - A3 formatında,80 gr,ofset çapı (Yeni işə qəbul olunan işçinin ümumi məlumatlarının doldurulduğu A3 ölçülü qoşa vərəqə) 500 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Texniki təhlükəsizlik təlimatının qeydiyyatı kitabı Texniki təhlükəsizlik təlimatının qeydiyyatı kitabı - 100 vərəq,A4 formatında, ofset çapı (Müəssisə daxili keçirilən təhlükəsizlik təlimlərinin qeydiyyatı üçün, İşçilərin və Əlilliyi olan şəxslərin təhlükəsizlik qaydalarına aid aldiglari telimatlara gore gol qeydler etmələri üçün 10 ədəd
Təsərrüfat kitabı Təsərrüfat kitabı - 60 vərəq, A4 formatında,anbardan mexaric mallarin qeydiyyat kitabi uzu kardon, malin adi, sayi, tarix ve kime, imza, grafalar olmagla 30 ədəd
Tabel kitabı Tabel kitabı , A4 formatında, (İşə giriş və çıxış saatlarının imzalanması üçün A4 ölçülü 80 vərəqli kitab) Kadrlar şöbəsində işçilərin işə gundelik davamiyyət saatlarının qeydiyyatı üçün 3 ədəd
Tabel kitabı Tabel kitabı , A4 formatında, (İşə giriş və çıxış saatlarının imzalanması üçün A4 ölçülü 80 vərəqli kitab) Kadrlar şöbəsində işçilərin işə gundelik davamiyyət saatlarının qeydiyyatı üçün 20 ədəd
Tabel blankı boyük A4 formatında (31) gun yerleshdirmek uchun, 80 gr (gundelik saatlarının her ay muhasibata teqdim etmek uchun) Kadrlar şöbəsində işçilərin işə davamiyyət saatlarının qeydiyyatı üçün 236 ədəd
Sakinlərin qeydiyyat kitabı Sakinlərin qeydiyyat kitabı - 150 vərəq ,A4 formatı,ofset çapı, qalın üzlü 10 ədəd
RollUP RollUP - Dəmir konstruksiyalı, (2m x 0,85m),rəngli çap,nümunə əsasında hazırlanacaq - Dəmir konstruksiyalı, (2m x 0,85m),rəngli çap,nümunə əsasında hazırlanacaq 1 ədəd
Qaimə- faktura Qaimə- faktura - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş,80gr (qaimə faktura 100 vərəq) - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş,80gr 1610 ədəd
Poster A5 ölçülü Poster A3 ölçülü kağız (nümunə əsasında çap) 2000 ədəd
Mühasibatlıq kitabı Mühasibatlıq kitabı - 100 vərəq , uz gabigi mekteb albomlari kimi, A4 formatında,80 gr,ofset çapı, iki nusxeli (esas ve altinda nusxesi chixan) 3 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Müəssisənin adının yazıldığı plakat Müəssisənin adının yazıldığı Löhfə PlexiGlass (plastik süsə meterialdan) - 60*80 ölçüsündə, tünd qəhvəyi rəngli vinil plakatın üzərində qızılı rəngli hərflərlə müəssisənin adının yazılması üçün - 1 ədəd
Firma blankı Firma blankı - Rəngli çap, A4 format, nomrələnmiş,80 gr,ofset çapı - Rəngli çap, 2100 ədəd
Filtr qeydiyyat jurnalı Filtr qeydiyyat jurnalı Xəstələrin vəziyyətini monitorinq etmək üçün (qizdirma və.s.) - - 100 vərəq,A4 formatı,80 gr,ofset çapı, qalın karton üzlü 10 ədəd
Fərdi reabilitasiya kartı Əlilliyi olan şəxslərin peşə reabilitasiya qeydlərinin aparılması üçün-İç-içə 5 ədəd A5 formatı, 80gr kağız, ofset çapı nümunə əsasında çap, Uz hissesi bashlig ve teyinat galan 3 sehife teyinat qeydleri uchun 3000 ədəd
Epikriz Epikriz - A3 formatında,80 gr,ofset çapı (Müayinə və müalicə üçün göndəriş zamanı diaqnoz və digər məlumatların qeyd olunduğu forma №-27) 300 ədəd
Baner Baner - Baner (1 m²-lik qalın materiallı müəyyən fotoların, mətn və məlumatların əks edilməsi üçün) - divarüstü müəssisənin şəkilləri və adı qeyd olan baner,(0,85m x 2m) 5 ədəd
Baner Baner - Baner (1 m²-lik qalın materiallı müəyyən fotoların, mətn və məlumatların əks edilməsi üçün) - divarüstü müəssisənin şəkilləri və adı qeyd olan baner,(0,85m x 2m) 20 ədəd
Anbar kitabı 60 vərəq A4 formatında, (Anbara daxil olan və çıxan ərzaq mallarının qeydiyyatının aparılması üçün albom tipli 60 vərəqli kitab) qalın üzlü 20 ədəd
Anbar kitabı 60 vərəq A4 formatında, (Anbara daxil olan və çıxan ərzaq mallarının qeydiyyatının aparılması üçün albom tipli 60 vərəqli kitab) qalın üzlü 102 ədəd
Ambulator qeydiyat vərəqi İki üzlü 4 səhifə - A3 formatında 80gr kağız, iç-içə birləşmiş (nümunə əsasında çap) 3500 ədəd
Ambulator qeydiyat vərəqi İki üzlü 4 səhifə - A3 formatında 80gr kağız, iç-içə birləşmiş (nümunə əsasında çap) 1000 ədəd
Vəkalətnamə Vəkalətnamə - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş,100gr (100 vərəq) - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş,100gr 400 ədəd
Vəkalətnamə Vəkalətnamə - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş,100gr (Mal-material almaq üçün qarşı tərəf müəssisəyə göndərilməsində istifadə olunan 80qr-lıq, forma №MN-2) - Ciddi hesabat blankı, A5 format,nömrələnmiş,100gr 600 ədəd
Vizitka Vizitkart - - (9sm x 5sm)ölçülü,standart vizitka Mərkəzin fəaliyyətinin tanınması üçün; Mərkəzin adı qeyd olunmaqla 1000 ədəd
Vizitkart Vizitkart - - (9sm x 5sm)ölçülü,standart vizitka Mərkəzin fəaliyyətinin tanınması üçün; Mərkəzin adı qeyd olunmaqla 840 ədəd
Vizitkart Vizitkart - - (9sm x 5sm)ölçülü,standart vizitka Mərkəzin fəaliyyətinin tanınması üçün; Mərkəzin adı qeyd olunmaqla 500 ədəd
Xəstaxana göndəriş blankı A4 formatında,80 gr,ofset çapı Əlilliyi olan şəxslərin müəyyən xəstaxanalara müayinəyə göndərilməsi üçün 400 ədəd
Xəstənin fərdi tibbi kartası Xəstənin fərdi tibbi kartası - A3 formatında,80 gr,ofset çapı (Xəstələrin müayinə və müalicəsinin qeydiyyatı üçün A4 ölçülü jurnal tipli 12 vərəqli kitab) - A3 formatında,80 gr,ofset çapı 1050 ədəd
Xəstənin tibbi kartası A3 formatında,80 gr,ofset çapı Əlilliyi olan şəxslərin tibbi müayinə və müalicələri üçün 2000 ədəd
Yol vərəqəsi forma 3 A5 formatı,80 gr,ofset çapı Mərkəzin balansında olan avtonəqliyyat vasitələrinin icazəsi üçün 300 ədəd
Texniki təhlükəsizlik təlimatının qeydiyyatı kitabı Texniki təhlükəsizlik təlimatının qeydiyyatı kitabı - 100 vərəq,A4 formatında,ofset çapı (Müəssisə daxili keçirilən təhlükəsizlik təlimlərinin qeydiyyatı üçün, İşçilərin və Əlilliyi olan şəxslərin təhlükəsizlik qaydalarına aid aldiglari telimatlara gore gol qeydler etmələri üçün 2 ədəd
Bəcik Bəcik - Bəcik(Müəssisənin adının, işçilərin ad, soyad,ata adının və vəzifəsinin qeyd edilməsi üçün, A7 ölçülü, mavi kəmərli) - Çipsiz ,şəffaf plastik ,ipli,standart,(35mm x 70 mm) 210 ədəd
Baner Baner - Baner (1 m²-lik qalın materiallı müəyyən fotoların, mətn və məlumatların əks edilməsi üçün) - divarüstü müəssisənin şəkilləri və adı qeyd olan baner,(0,85m x 2m) 45 ədəd
Blaknot (spirallı, mərkəzin adi ilə) Blaknot (spirallı, mərkəzin adi ilə) A5, Vərəq-50, qalın karton üzlü 1700 ədəd
Əmrlər kitabı Əmrlər kitabı - 100 vərəq, A4 formatı,ofset çapı (qalın karton üzlü) 16 ədəd
Əmr blankı Əmr blankı - qalın vərəqli - Rəngli çap, A4 format, nomrələnmiş,120 gr,ofset çapı (Müəssənin adı qeyd olunmaqla) 5000 ədəd
Əmlakın (Qiymətlilərin) uçot kartı Forma 1 Q Mühasibatlıq üçün -A4 formatı, iki üzlü ofset çapı, 160gr kağız 200 ədəd
Əmək müqaviləsi Əmək müqaviləsi - - A3 formatı 1 gat gatlanan,80 gr,ofset çapı neshriyyat uchun standart formadi 2000 ədəd
Dərs məşğələ jurnalı Dərs məşğələ jurnalı - Pedaqoji heyətin tədris etdiklərin dərslərin qeydiyyatı jurnalı, xətli, 100 vərəqli - A4 formatında,ofset çapı, qalın kağız üzlü 10 ədəd
Dərmanların dövriyyə cədvəli A3 formatı, iki üzlü, 80gr kağız 150 ədəd
Blaknot (mərkəzin adi ilə) Blaknot (mərkəzin adi ilə) qeyd dəftəri ölçü 16x20 sm vərəq sayı 150-250 üzü parça 1700 ədəd
Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı - Sakinlərə təyin olunan dərmanların qeydiyyatı üçün, 100 vərəqli, A4 ölçülü kitab (Mərkəzin adı qeyd olunmaqla-nümunə əsasında) 14 ədəd
Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı - Sakinlərə təyin olunan dərmanların qeydiyyatı üçün, 100 vərəqli, A4 ölçülü kitab (Mərkəzin adı qeyd olunmaqla-nümunə əsasında) 15 ədəd
Dəftərxana kitabı A4 formatı, üz qabığı qalin karton kağız qöy rəng, vərəq sayı 150 vərəq, texniki tələbləri, ofset çapı 120 ədəd
Daxil olan sənədlərin qeydiyyat kitabı A4 formatı, üz qabığı qalin karton kağız qöy rəng, vərəq sayı 150 vərəq, texniki tələbləri, ofset çapı 15 ədəd
Davamiyyət kitabı A4 formatında, (İşə giriş və çıxış saatlarının imzalanması üçün A4 ölçülü 80 vərəqli kitab) Kadrlar şöbəsində işçilərin işə gundelik davamiyyət saatlarının qeydiyyatı üçün 36 ədəd
Buklet Buklet - A5 formatında, 170 qr, ofset çapı Mərkəzin peşə fəaliyyətinin yayımlanması üçün 1 qatlama dəftər kimi (nümunə əsasında) 4000 ədəd
Buklet Buklet - A4 formatında , 300 qr, ofset çapı Mərkəzin peşə fəaliyyətinin yayımlanması üçün A4 - 3 defe qatlanan buklet (nümunə əsasında - Mərkəzin fəaliyyətinin regionlarda yayımlanması üçün) 6000 ədəd
Buklet Buklet - A5 formatında, 170 qr, ofset çapı Mərkəzin peşə fəaliyyətinin yayımlanması üçün 1 qatlama dəftər kimi (nümunə əsasında) 2500 ədəd
Büdcədən maliyyələşmə kitabı Mühasibatlıq üçün üz qabığı qalın və qırmızı rəng, vərəq sayı -150 vərəq - A4 formatı 6 ədəd
Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı Dərman və sarğı materiallarının təyinat kitabı - Sakinlərə təyin olunan dərmanların qeydiyyatı üçün, 100 vərəqli, A4 ölçülü kitab (Mərkəzin adı qeyd olunmaqla-nümunə əsasında) 26 ədəd
Təyinat vərəqi 100 vərəq, A4 formatında,80 gr Əlilliyi olan şəxslərə tibbi verilməsi üçün- A3 formatında A4-ə qatlama,iki üzlü,ofset çapı, Uz hissesi bashlig lazim olur ancag galan 4 (iki vereq on arxa çap) sehife teyinat qeydleri uchun 240 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

18.09.2020 23:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.10.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.10.2020 10:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

20.10.2020 10:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, S.Əsgərova küçəsi 85

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilədə nəzərdə tutulan vəsaitin 30%-ə qədər hissəsi avans şəklində ödənilə bilər (avansın alınması üçün malgöndərən (podratçı) tərəfindən satınalan təşkilata avans ödənişinin ümumi həcmindən az olmayan məbləğdə bank zəmanəti təqdim olunmalıdır). “İcraçı” avansı yalnız malların təhvil verilməsi ilə bağlı xərclərə sərf edə bilər. “İcraçı” avansın məhz bu məqsədlərə istifadə olunduğunu hesab-faktura və s. Sənədlərin surətlərini “Sifarişçi”yə təqdim etməklə sübut etməlidir. Malgöndərən (podratçı) avans təminatının qarantı və ya təsdiqləyici tərəfin münasibliyini təsdiq etmək barədə sorğu göndərir. Satınalan təşkilat bu cür sorğuya 1 (bir) bank günü müddətində cavab verir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin Əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş müddətdə ödənilmədikdə, gecikdirilmiş hər gün üçün satınalma müqaviləsində müəyyən olunmuş məbləğdə faiz hesablanır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rekvizitlər
Zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması;
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi;
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
31.08.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul edilməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyestrindən çıxarışın və vergi şəhadətnaməsinin təqdim olunması zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu il üzrə
 
İxtisas göstəriciləri:
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
Zəruridir
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
Zəruridir
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
Zəruridir
Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması.
Zəruridir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

İşlərin icra müddəti
20
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təkliflərin açılma tarixindən sonra tenderə dəvətdə göstərildiyi kimi azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır. Bu qaydaya riayət etməyərək təklifin qüvvədə olma müddətini az göstərən iddiaçının təklifi Əsas şərtlər toplusunun tələblərinə uyğun olmaması kimi qiymətləndirilir və Sifarişçi tərəfindən kənarlaşdırılır. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddəti satınalan təşkilatın təklifi əsasında malgöndərənlərin (podratçıların) razılığı ilə uzadıla bilər. Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddətinin uzadılması təklifini qəbul edən malgöndərənlər (podratçılar) tender təklifləri üçün verdikləri təminatın (əgər tələb olunubsa) qüvvədə olma müddətini uzadır və ya uzadılmış müddət üçün yeni təminat verirlər.
Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı təklifin qiymətinin 1%-i məbləğində, yerli valyuta ilə bank zəmanəti təqdim etməlidir. Sorğuda ilk üç yerdən birini tutmayan iddiaçılara sorğunun nəticələrinə dair qərar qəbul olunduqdan sonra təklifin təminatı 5 (beş) bank günü ərzində qaytarılır.
Qiymət təklifi
80
Tender təklifi bütün vergi və rüsumlar, nəqliyyat xərcləri daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Satınalan təşkilat ilə müqavilənin imzalanmasından əvvəl qalib iddiaçı müqavilənin şərtlərinə uyğun olaraq müqavilənin ümumi məbləğinin 2%-i (Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi zamanı müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmur) miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Əliyev Ramin
tender komissiyasının üzvü
050 215 63 59
050 215 63 59

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 18.09.2020 23:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz