TENDER

18 Sentyabr

Dəftərxana və təsərrüfat mallarının satınalınması – TENDER

Təşkilatın adı: BAKI ŞƏHƏR MƏDƏNİYYƏT BAŞ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 1700164931

Təşkilatın ünvanı: Mirzə Şəfi 4

Tender predmeti: dəftərxana və təsərrüfat mallarının satınalınması

Tenderin adi: dəftərxana və təsərrüfat mallarının satınalınması

dəftərxana və təsərrüfat mallarının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Fayl 40mc bütün normativlərə uyğun formada 1500 paçka
CD disk bütün normativlərə uyğun formada 300 ədəd
Tikiş üçün saplar bütün normativlərə uyğun formada 200 ədəd
Mebel üçün təmizləyici maye bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Yapışqan 15 qr bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Razetka başlığı 3 dənəli bütün normativlərə uyğun formada 10 ədəd
Elektrik naqil 3*2,5 bütün normativlərə uyğun formada 150 m
Vatman kağızı bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Elektrik vilkası bütün normativlərə uyğun formada 16 ədəd
Telli dosya bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Xlor 1lt bütün normativlərə uyğun formada 1300 ədəd
Qələm sadə bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Ağardıcı bütün normativlərə uyğun formada 300 ədəd
Zərf 17x22mm bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Yuyucu vasitə bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Zərf A4 bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Qabyuyan maye bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Pol silmək üçün bez 40-lıq bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Pol silmək üçün bez 50-lıq bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Tualet kağız bütün normativlərə uyğun formada 5000 paçka
Dibox üçün kabel başlığı bütün normativlərə uyğun formada 8 ədəd
Tualet üçün fırça bütün normativlərə uyğun formada 200 ədəd
Siqnal ötürücü kabel bütün normativlərə uyğun formada 300 m
Kabel üçün başlıq bütün normativlərə uyğun formada 50 ədəd
Hava təravətləndirici bütün normativlərə uyğun formada 30 ədəd
Elektrik naqil 3*4 bütün normativlərə uyğun formada 100 m
Razetka başlığı 6 dənəli bütün normativlərə uyğun formada 6 ədəd
Lampa 100v (spot) bütün normativlərə uyğun formada 3000 ədəd
Zibil paketləri (80x120) bütün normativlərə uyğun formada 2500 ədəd
Zibil qutusu otaq üçün setkalı bütün normativlərə uyğun formada 30 ədəd
Zibil paketləri (40x60) bütün normativlərə uyğun formada 2500 ədəd
Marker bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Qabyuyan süngər bütün normativlərə uyğun formada 1500 ədəd
Stol üstü silmək üçün bez bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Skrepka (böyük) bütün normativlərə uyğun formada 700 paçka
Rezin əlcək bütün normativlərə uyğun formada 500 cüt
Foto kağız 13/18 (255 qr-100 vərəq) bütün normativlərə uyğun formada 150 paçka
Skoç (400mm) bütün normativlərə uyğun formada 1000 ədəd
Kağız qovluq (ipli qovluq) bütün normativlərə uyğun formada 300 ədəd
Yuyucu maye (xalça üçün) bütün normativlərə uyğun formada 150 ədəd
Tualet üçün kağız (aparat üçün) bütün normativlərə uyğun formada 2800 ədəd
Qapı nömrələri (6*5) bütün normativlərə uyğun formada 20 ədəd
Fotokağız 180qr bütün normativlərə uyğun formada 150 paçka
Fotokağız 220qr bütün normativlərə uyğun formada 150 paçka
Kağız A3 bütün normativlərə uyğun formada 1500 paçka
Kağız A2 (parlaq foto 20 əd) bütün normativlərə uyğun formada 140 paçka
Kağız A4 bütün normativlərə uyğun formada 5730 paçka
Skrepka (kiçik) bütün normativlərə uyğun formada 1200 paçka
A4 foto 260qr (20 vərəq) bütün normativlərə uyğun formada 150 paçka
Dizenfeksiya qabı bütün normativlərə uyğun formada 200 ədəd
Baxil (N100) bütün normativlərə uyğun formada 500 paçka
Döşəmə üçün təmizləyici maye bütün normativlərə uyğun formada 500 ədəd
Sap qara rəng böyük bütün normativlərə uyğun formada 50 ədəd
Karandaş (sadə) bütün normativlərə uyğun formada 1000 ədəd
Uzadıcı 5 metrlik bütün normativlərə uyğun formada 5 ədəd
Yapışqanlı qeyd kağızı bütün normativlərə uyğun formada 1000 paçka
Laminasiya A4 (250) bütün normativlərə uyğun formada 50 paçka
Stepler içi 24/6 bütün normativlərə uyğun formada 500 paçka
Adi qeyd kağızı (8x8) bütün normativlərə uyğun formada 1000 paçka
Avtomat 25 A bütün normativlərə uyğun formada 2 ədəd
Quaş bütün normativlərə uyğun formada 100 ədəd
Etiket (metal materialdan) bütün normativlərə uyğun formada 200 ədəd
Düz petlə vakkumlu bütün normativlərə uyğun formada 10 ədəd
Maska üçün rezin (topda 7m ) bütün normativlərə uyğun formada 390 ədəd
A3 foto kağız 170 qr bütün normativlərə uyğun formada 150 paçka
Maye sabun 30ml bütün normativlərə uyğun formada 1300 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

16.09.2020 17:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.10.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.10.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

22.10.2020 11:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Səbail rayonu M.Şəfi küçəsi 4

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Dövlət Qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə
Zəruridir
Rekvizitlər
Hüquqi ünvan və bank rekvizitləri göstərilməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 (bir ) ili əhatə etməlidir
İddiaçının son 3 (üç) il ərzində oxşar işlər üzrə iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər
Oxşar təcrübələrə dair məlumat siyahısı və bağlanmış müqavilələr
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Azərbaycan Respublikası, hüquqi şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarışı əlavə olunmalıdır.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son 1 (bir ) ili əhatə etməlidir ,vergi bəyannaməsi təsdiqli formada yüklənməlidir
Yüklülük barədə arayış
Vergilər Xidmətindən əldə olunmuş məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş versiyası yüklənməlidir.
Nizamnamə
Zəruridir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub formada əldə olduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş versiyası yüklənməlidir
Mikro, kiçik, orta və ya iri sahibkarlıq subyektinə aid olmasına dair məlumat meyar
İddiaçının hansı sahibkarlıq subyektinə aid olması göstərilməlidir (müvafiq təsdiqedici sənəd olmalıdır)
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Vergilər Xidmətindən əldə olunmuş məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş versiyası yüklənməlidir.Müəssisəyə məxsus məhkəmə arayışı və müəsissə direktorunun məhkum olub-olmaması barədə təsdiqləyiçi arayış forması yüklənməlidir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

İddiaçının iş təcrübəsi
10
son 3il ərzində oxşar müqavilələr göstərilməlidir.
İddiaçının maddi-texniki baza imkanları
10
Texniki avadanlıqları siyahı formasında təsdiqli şəkildə yüklənməlidir.
Malların çatdırılma müddəti
10
Layihənin çatdırılma müddəti göstərilməlidir.
Kadr imkanları
10
Layihəyə cəlb olunacaq işçilərin siyahısı, sayı haqqında məlumat göstərilməlidir.
Malların mövcud tələblərə uyğunluğu
10
Zəruridir
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklif zərfləri açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin ümumi dəyərinin 1%-i həcmində bank zəmanəti. Təminatın qüvvədə olma müddəti zərflərin açıldığı tarixdən sonra azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Qiymət təklifi
50
Qiymət təklifi malların (işlərin və xidmətlərin) qiymət dəyərindən başqa, nəqliyyat, sığorta, vergi, gömrük rüsumları və digər xərclər nəzərə almaqla göstərilməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə məbləğinin yerinə yetirilməsinin 2 faiz həcmində təminat tələb olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
.
.
.
.

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 16.09.2020 17:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz