TENDER

15 Sentyabr

Cari təmir işləri – TENDER

Təşkilatın adı: SUMQAYIT ŞƏHƏR SƏHİYYƏ ŞÖBƏSİ

Təşkilat VOEN: 2900381351

Təşkilatın ünvanı: Heydər Əliyev pr-7

Tender predmeti: Cari təmir

Tenderin adi: Cari təmir

Cari təmir

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Elektrik razetka xarici istehsaı ədəd 40 ədəd
Kafel 30x60 xarici istehsal kvadrat metr 18 m(2)
Tavan alçipan qalınlıq 12 mm kvadrat metr 56 m(2)
Malyar işi daxili rəng xarici istehsal kvadrat metr 76.1 m(2)
Yeni dam metal vərəqəylə kvadrat metr 1247 m(2)
Zibilin daşınması kub metr 100 m(3)
Rubiroid damın sökülməsi kub metr 1247 m(3)
Aliminium pilləkənin əl tutanı metr 20 m
Qapılara obşivka ədəd 46 ədəd
Sanitar qovşağı avadanlığı dəst 4 dəst
Hasar təmiri paqon metr 60 m
Elektrik açarları xarici istehsaı ədəd 40 ədəd
Plastik pəncərə xarici istehsal kvadrat metr 78 m(2)
Parket cilalamaq kvadrat metr 20 m(2)
Su qovşaq priborlar dəst 1 dəst
Laminat işi qalınlıq 16 mm xarici istehsal kvadrat metr 350 m(2)
Rəngsaz işi kvadrat metr 1013 m(2)
Yeni MDF qapı taxta daxili paqon metr 46 m
Divar suvaq kvadrat metr 64 m(2)
Hamarlayıcı qat 10 sm kvadrat metr 266.4 m(2)
Metlax kafel vurmaq 60x60 sm xarici istehsal kvadrat metr 326.4 m(2)
Qapıların sökülməsi ədəd 46 ədəd
Metlax döşəmənin sökülməsi və kafelin sökülməsi kvadrat metr 326.4 m(2)
Asfalt qal.5sm kvadrat metr 120 m(2)
Qapı örtüyü kvadrat metr 3 m(2)
Oboy işi kvadrat metr 990 m(2)
Dam çerepisa qalınlıq 0,6 mm kvadrat metr 90 m(2)

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

14.09.2020 22:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.10.2020 11:02

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

14.10.2020 13:02

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

15.10.2020 11:02

İştirak haqqı: 250 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Heydər Əliyev pr-7

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

hissə hissə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
01 sentyabr 2020-ci il tarixinə olmalıdır
Rekvizitlər
Təşkilatın rəsmi blankında olmalıdır
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
01 sentyabr 2020-ci il tarixinə olmalıdır
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
01 sentyabr 2020-ci il tarixinə olmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
01 sentyabr 2020-ci il tarixinə olmalıdır
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti
15
Şərtlər toplusuna uyğun
İş təcrübəsi
15
Şərtlər toplusuna uyğun
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Bütün vergi və rüsumlar nəzərə alınmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
1%-i məbləğində
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifləri açıldlğı gündən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100000 abış dolları manat ekvovalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Gülnar Süleymanova
Baş mühasibin müavini
018 655 76 16
018 655 76 16

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 14.09.2020 22:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz