TENDER

11 Avqust

"AZTELEKOM" tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZTELEKOM" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900038501

Təşkilatın ünvanı: AZ1122 Moskva pr.,ev187

Tender predmeti: “Aztelekom” MMC-nin və Gəncə telekommunikasiya idarəsinin inzibati binalarında istismarda olan liftlərə 18 ay müddətinə texniki xidmət işlərinin və istifadə olunması ehtimal olunan ehtiyat hissələrinin satınalınması

Tenderin adi: “Aztelekom” MMC-nin və Gəncə telekommunikasiya idarəsinin inzibati binalarında istismarda olan liftlərə 18 ay müddətinə texniki xidmət işlərinin və istifadə olunması ehtimal olunan ehtiyat hissələrinin satınalınması

“Aztelekom” MMC-nin və Gəncə telekommunikasiya idarəsinin inzibati binalarında istismarda olan liftlərə 18 ay müddətinə texniki xidmət işlərinin və istifadə olunması ehtimal olunan ehtiyat hissələrinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Datçik 110 V Rusiya istehsalı 2 ədəd
Buraz ø 7,8 mm Rusiya istehsalı 60 m
Rele RPV-4 Rusiya istehsalı 4 ədəd
Xidmət haqqı 1 lift üzrə Rusiya istehsalı 18 ay
İndustrial yağ Rusiya istehsalı 10 litr
Asma kabel Rusiya istehsalı 21 m
Elektrik açarı VK-2110 Rusiya istehsalı 4 ədəd
Elektrik açarı VK-2111 Rusiya istehsalı 4 ədəd
Şaxta qapılarının mexaniki qıfılı Rusiya istehsalı 2 ədəd
Buraz ø 12,0 mm Rusiya istehsalı 120 m
Şaxta qapılarının riqeli Rusiya istehsalı 2 ədəd
Əks yük başmağı(kabin başmağı) Rusiya istehsalı 4 ədəd
Kabin başmağı Rusiya istehsalı 4 ədəd
Əks yük yayı Rusiya istehsalı 4 ədəd
Diyircəkli yastıq 205 Rusiya istehsalı 4 ədəd
Diyircəkli yastıq 203 Rusiya istehsalı 4 ədəd
Qapı rolikləri Rusiya istehsalı 8 ədəd
Diod D-245 Rusiya istehsalı 6 ədəd
Dartıcı qürğu Rusiya istehsalı 1 ədəd
Elektrik lampaları 220V Rusiya istehsalı 6 ədəd
Xidmət haqqı 2 lift üzrə Siqma tipli 18 ay
Maqnit elektrik açarı Siqma tipli 4 ədəd
Rele 24 v Siqma tipli 16 ədəd
Qapı kilidi (TCK-420H) Siqma tipli 8 ədəd
Çevirici açar (VKT-167D) Siqma tipli 4 ədəd
Qapı burazı (təhçizatlı) Siqma tipli 14 ədəd
Sürət məhdudlaşdırıcı Rusiya istehsalı 1 ədəd
Qapı rezin hissəcikləri Siqma tipli 2 ədəd
Ventilyator Siqma tipli 2 ədəd
Dartıcı qurğu yastığı (PM 620N) Siqma tipli 2 ədəd
Mərtəbə cağırış düyməsi göstərici indikatoru Siqma tipli 2 ədəd
DPP-100 (əyləc idarəetmə platası) Siqma tipli 2 ədəd
DOM-110 (paylayıcı plata) Siqma tipli 2 ədəd
Əks yük başmağı (kabin başmağı) Siqma tipli 8 ədəd
Kabin başmağı Siqma tipli 8 ədəd
Yağ industrial OTİS lifti üçün Alman istehsalı Siqma tipli 20 litr
Kabina qapısı remeni Siqma tipli 2 ədəd
Transformator 380/110/24 Rusiya istehsalı 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50750000-7 Lift-təmir xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.08.2020 15:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

31.08.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.09.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

09.09.2020 11:00

İştirak haqqı: 50 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı və Gəncə şəhərləri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqavilə bağlandıqdan sonra 18 ay ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

18 ay müddətində hissə-hissə ödəniş.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim olunması mütləqdir.
Rekvizitlər
Təqdim olunması mütləqdir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim olunması mütləqdir.
Nizamnamə
Təqdim olunması mütləqdir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim olunması mütləqdir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim olunması mütləqdir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim olunması mütləqdir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Ödəniş şərtləri
20
20 bal – 18 ay müddətində hissə-hissə ödəniş. 0 bal – digər ödəniş şərtləri
Analoji iş təcrübəsi
5
5 bal 5 - beş və artıq olduqda 5-dən az olduqda hər obyekt üçün 1bal
Görülən işlərə zəmanət
10
10 bal – İşlər təhvil verildikdən sonra 6 ay və daha çox 0 bal – İşlər təhvil verildikdən sonra 6 aydan az
İddiaçının maddi texniki baza imkanları
5
5 bal
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
60 optimal qiymət - təkliflərin balları ən aşağı təklif olunan qiymətin müqayisə edilən qiymətə nisbətinin 60-a vurmaqla əmələ qəlir (Maximum 60 bal )
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı təklifin dəyərinin 1 faizini təşkil edir və bank zəmanəti formasında.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifləri açıldığı gündən sonra azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Faiq Mustafayev
Satınalma mütəxəssisi
012 344 00 00 (372)
012 344 00 00 (372)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.08.2020 15:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz