TENDER

11 Avqust

"AZƏRPOÇT" tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRPOÇT" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900037711

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Ü.Hacıbəyov,72

Tender predmeti: Kompüterin və serverin ehtiyyat hissələri

Tenderin adi: Kompüterin və serverin ehtiyyat hissələri

Kompüterin və serverin ehtiyyat hissələri

Başlıq Açıqlama Miqdar  
DVD R disk   50 ədəd
Cartrige Q5953A   1 ədəd
Cartrige C8543 (43x)   1 ədəd
CPU Collinq LGA 775   1 ədəd
CD R disk   50 ədəd
Cisco C2960X-STACK   6 ədəd
RJ 45 (jack)   1000 ədəd
RJ 11 (jack)   100 ədəd
Cartrige Q5952A   1 ədəd
Motherboad battery   100 ədəd
HPE QMH2572 8Gb Fibre Channel Host Bus Adapter for BladeSystem c-Class651281-B21   4 ədəd
146QB sərt disk .(652605-B21)   3 ədəd
Fiber Kanal (FC) kabeli 5m   16 ədəd
900GB 10k SAS (j9f47a) bərk yaddaş diski   18 ədəd
900GB SAS 10K(QR496A) bərk yaddaş diski   18 ədəd
Lent yaddaş qurğusu üçün kartric LTO5 (C7975A)   20 ədəd
E7X67A HPE 3PAR STORESERV 7200C 2-NODE FIELD INTEGRATED STORAGE BASE 683240-001 SPS-Battery module - For use with 764W Power Cooling Module, 3PAR storage systems   1 ədəd
8Gb Transcievers (AJ716B)   16 ədəd
HPE KVM Console USB Interface Adapter fAF628A   1 ədəd
Cartrige Q5951A   1 ədəd
DC power supple 48v-5A   2 ədəd
CAB-STK-E-3m   6 ədəd
Cartrige Q5950A   1 ədəd
CAB-STK-E-0.5m   6 ədəd
UTP CAT 6 kabel   305 ədəd
UTP CAT 5 E   1500 ədəd
CAB-STK-E-1m   6 ədəd
HDD 3.5 500gb SATA (Seagate, WD)   10 ədəd
HDD 3.5 1 TB SATA (Seagate, WD)   10 ədəd
HDD SSD 120GB SATA   50 ədəd
RAM PC4 4GB 2400   20 ədəd
Mohterboad H61   20 ədəd
HP Smart Array P420/LGB FBWC 6Gb 2-ports Int SAS Controller   2 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

11.08.2020 06:22

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

31.08.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.09.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

09.09.2020 11:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İcraçı Sifarişçi tərəfindən bildiriş aldıqdan sonra malları 15 (on beş) gündən gec olmayaraq Sifarişçiyə təhvil verəcəkdir.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İcraçının təqdim etdiyi təhvil-təslim sənədlərə əsasən 1 (bir) il ərzində hissə-hissə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Tender təklifini və satınalma müqaviləni imzalamaq salahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd (vəzifəyə təyin edilməsi barədə əmrin təsdiq olunmuş surəti və ya müvafiq səlahiyyətin verilməsi barədə etibarnamə)
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
İddiaçının anoloji iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər, təqdim olunacaq malların mənşə və uyğunluq setifikatları
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Potensialı, maddi-texniki və kadr imkanları haqqında işçilərin siyahısı və məlumatları ətraflı əks etdirən arayış
Təqdim edilməsi zəruridir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Tenderin predmeti üzrə iş təcrübəsi
5
Tenderin predmeti üzrə ən çox müştəridən tövsiyyə məktubunun olması maksimal 5 (beş) balla qiymətləndiriləcəkdir
Maliyyə imkanları
5
Son 1 ildə orta illik dövriyyəsi ən çox olan iddiaçının(iddiaçıların) maksimal 5 (beş) balla qiymətləndiriləcəkdir
Malların çatdırılma müddəti
10
Malların çatdırılması müqavilə qarşılıqlı imzalandıqdan sonra ən qısa müddətdə olan iddiaçı maksimal 10 (on) balla qiymətləndiriləcəkdir
Müqavilə dəyərinin 1 (bir) il ərzində hissə-hissə ödənişi şərtinin qəbul edilməsi
20
Mallar təhvil verildikdən sonra Müqavilə dəyərinin 1(bir) il ərzində hissə-hissə ödənişinin İddiaçı tərəfindən qəbul edilməsi maksimum 20 (iyirmi) balla, digər-0 (sıfr).
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
Görüləcək işlər Sifarişçinin sifarişinə uyğun olaraq Bakı şəhərində təhvil veriləcəkdir. Qiymət təklifi iş həcmləri cədvəli (BOM) şəklində və şərtlər toplusunda göstərilən ƏLAVƏ 4 təqdim olunması vacibdir
Tender təklifinin təminatı
-
İddiаçının tеndеr təklifinin bank təminаtı (zərflər аçıldığı gündən ən azı 60 bank günü müəyyən еdilir və təklifin qiymətinin ən аzı 1 (bir)%-ni təşkil еtməlidir).
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Oktay
İsmayilov
0124930056
0124930056

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 11.08.2020 06:22 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz