TENDER

21 İyul

İKT avadanlıqlarının satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ QİDA TƏHLÜKƏSİZLİYİ AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1404055601

Təşkilatın ünvanı: Heydər Əliyev prospekti 185B

Tender predmeti: İKT avadanlıqlarının satın alınması

Tenderin adi: İKT avadanlıqlarının satın alınması

İKT avadanlıqlarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Sviç Switch 48 ports (Manageable). 48 RJ- 45 autosensing 10/100/1000 PoE + ports (IEEE 802.3 Type 10BASE-T, IEEE 802.3u Type 100BASE-TX, IEEE 802.3ab Type 1000 BASE-T, IEEE 802.3at PoE+) Media Type: Auto-MDIX Duplex: 10BASE-T/100BASE-TX; half 0r full; 1000 BASE-T; full only 10 ədəd
Kondisioner (Split, 12000 Btu/h, invertor, Avropa, Yaponiya və ya Koreya istehsalı) 3 ədəd
Kondisioner (Split, 9000 Btu/h, invertor, Avropa, Yaponiya və ya Koreya istehsalı) 3 ədəd
Generator (40 Kva-lıq, dizel yanacağı ilə çalışan) 1 ədəd
Lens (obyektiv) Canon EOS 5D IV fotoaparatı üçün 1 ədəd
Fleş (Flash) Canon EOS 5D IV fotoaparatı üçün 1 ədəd
Korporativ Akses Point: Dual chanel acces point 10 ədəd
Skaner Sheetfed, double scan, up to 600 dpi, up to 75 ppm, hi-speed USB 2.0 Zəmanət: Bir il 1 ədəd
İP telefon Fanvil x3SP Zəmanət: Bir il 110 ədəd
Çoxfunksiyalı çap avadanlığı (printer, skaner, kopir) A4, mono, 40 ppm, 600x600 dpi, 256MB RAM, Wi-Fi, USB, Ethernet, ePrint, duplexer, Flatbed, ADF, Fax Zəmanət: Bir il 40 ədəd
Soyuducu (Standart, No frost, min. ölçüsü 180 x 70 x 60 sm (H x E x D), Avropa, Yaponiya və ya Koreya istehsalı) 4 ədəd
Çoxfunksiyalı çap avadanlığı (printer, skaner, kopir) A4, color, 21 ppm, 600x600 dpi, 256MB RAM, Wi-Fi, USB, Ethernet, ePrint, duplexer, Flatbed, ADF, Fax Zəmanət: Bir il 15 ədəd
Noutbuk Intel® Core™ i7-7500U/ DDR4 8 GB/ AMD Radeon 520/ HDD 1 TB/ LED FHD 17.3-inch/ Wi-Fi/ Win10 Simsiz maus Zəmanət: Bir il 5 ədəd
Kompüter (monoblok) Intel® Core™ i3-8130U | DDR4 4 GB 2400 MHz | HDD 500 GB | Intel HD Graphic | Display IPS 22-inch Qara rəngli Simsiz klaviatura və maus Zəmanət: Bir il 50 ədəd
Kompüter (monoblok) Intel® Core™ i5-8250U | DDR4 4 GB 2400 MHz | HDD 1 TB | Intel UHD Graphics 620 | LED FHD 23.8-inch | Wi-Fi | DVD RW | FreeDos Qara rəngli Simsiz klaviatura və maus Zəmanət: Bir il 50 ədəd
Kompüter (monoblok) Intel® Core™ i7-7700T/ DDR4 8 GB/ HDD 1 TB/ LED FHD 23,8-inch / İntel HD/ Wi-Fi Qara rəngli Simsiz klaviatura və maus Zəmanət: Bir il 1 ədəd
Printer A3, color, 20 ppm, 1200x1200 dpi, 192MB RAM, Wi-Fi, USB, Ethernet, ePrint, duplexer, Flatbed, ADF, Fax Zəmanət: Bir il 1 ədəd
Mikrodalğalı soba (min. həcmi 25 l, Avropa, Yaponiya və ya Koreya istehsalı) 4 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30236000-2 Müxtəlif kompüter avadanlığı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

20.07.2020 19:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.08.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

20.08.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

21.08.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

AQTA-nın inzibati binası - Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 185B

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təqdim edildikdən sonra təhvil verilmiş hissənin ödənişi ediləcək.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi (Potensial imkanlar barədə sənədlər təqdim edilməli).
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 25 bal

Maliyyə dövriyyəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə):
5
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün son bir ildəki maliyyə dövriyyəsi 200,000.00 (ikir yüz min) manat və ondan yuxarı – 5 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
5
• Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) İKT avadanlıqlarının təchizatı sahəsində il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 3 və daha çox olduqda - 5 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur);
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
5
• Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) dövlət satınalmaları yolu ilə qeyd edilən sahə üzrə il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 2 və ya daha çox olduqda - 5 bala qədər, olmadıqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Potensial imkanları:
5
• Anbarı mövcud olduqda - 5 bala qədər, olmadıqda isə 0 bal tətbiq edilir.;
Potensial imkanları:
5
• Təcrübəli və müvafiq ixtisaslı işçi heyəti olduqda - 5 bala qədər, olmadıqda isə 0 bal tətbiq edilir.
 

Qiymət təklifi:: 75 bal

Qiymət təklifi
75
Qiymətlər təqdim edilərkən qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Bank təminatı formasında. Tender təklifinin ümumi qiymətinin ən azı 1 (bir) %-i həcmində olmalı və zərflərin açıldığı gündən başlayaraq ən azı 60 (altmış) bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Qiymət təklifi ən azı 30 bank günü olmalıdır və qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin təminatı təqdim ediləcək.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Şöyüb Yusifzadə
Böyük məsləhətçi
012-565-12-72 (daxili-199)
012-565-12-72 (daxili-199)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir