TENDER

17 İyul

"Bakı Metropoliteni" tender elan edir

Təşkilatın adı: "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 1402871431

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri,Nəsimi r-nu M.Rəfili 20

Tender predmeti: “Bakı Metropoliteni” QSC-nin istismarda olan metro vaqonlarının qapı və pəncərələri üçün rezin sıxlaşdırıcıların satın alınması

Tenderin adi: “Bakı Metropoliteni” QSC-nin istismarda olan metro vaqonlarının qapı və pəncərələri üçün rezin sıxlaşdırıcıların satın alınması

“Bakı Metropoliteni” QSC-nin istismarda olan metro vaqonlarının qapı və pəncərələri üçün rezin sıxlaşdırıcıların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Vaqon salonunun böyük şüşələrinin alt sıxlaşdırıcısı Vaqon salonunun böyük şüşələrinin alt sıxlaşdırıcısı 1600 m
Orta kant qapı üstü Orta kant qapı üstü 1800 m
Qapı şüşələrinin rezin sıxlaşdırıcısı Qapı şüşələrinin rezin sıxlaşdırıcısı 1728 m
Vaqon salonunun böyük şüşələrinin üst sıxlaşdırıcısı Vaqon salonunun böyük şüşələrinin üst sıxlaşdırıcısı 540 m
Vaqon salonundakı nəfəslikin yuxarı sıxlaşdırıcısı Vaqon salonundakı nəfəslikin yuxarı sıxlaşdırıcısı 549 m
Vaqon salonundakı nəfəslikin aşağı sıxlaşdırıcısı Vaqon salonundakı nəfəslikin aşağı sıxlaşdırıcısı 558 m

ÜSL kod (kateqoriya) - 34224000-3 Qoşqu, yarımqoşqular və digər nəqliyyat vasitələri üçün ehtiyat hissələri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

16.07.2020 15:25

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.08.2020 15:30

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.08.2020 15:30

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

18.08.2020 15:30

İştirak haqqı: 50 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı Metropoliteni QSC-nin anbarları

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

01.09.2021

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

fakt üzrə 15 bank günü ərzində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rəhbər şəxs və ya şəxslərin təyin olunması haqqında sənəd
Əmr
İddiaçının tam adı və hüquqi statusu
Şəhadətnamə
Rekvizitlər
İddiaçının rekvizitləri
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Reyesterdən çıxarış
Nizamnamə
Nizamnamə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyət dövründəki) maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (hesab qalığı göstərilməklə, dekabr ayı üçün olmalıdır) (Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün)
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mənfəət vergi bəyannaəsi 2019-cu il üzrə
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün
 
İxtisas göstəriciləri:
Uyğunluq haqqında məlumat
Əlavə No.4
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Malın uyğunluq sertifikatının olması haqqında məlumat
3
Uyğunluq sertifikatının olmaması - 0 bal Uyğunluq sertifikatının olması - 3 bal
Malın mənşə sertifikatının olması haqqında məlumat
3
Mənşə sertifikatının olmaması - 0 bal Mənşə sertifikatının olması - 3 bal
Maliyyə vəziyyəti haqqında məlumat (son bir ilin hesabdan çıxarışı, bank tərəfindən təsdiq olunmuş) İddiaçının sərbəst maliyyə resurslarının və dövriyyə vəsaitinin həcminə görə
3
0-dan - 200000-dək - 1 bal 200000-dən - 3 milyonadək - 2 bal 3 milyondan - 30 milyonadək – 3 bal
Tələb olunan malların satışı üzrə iş təcrübəsi:
5
o cümlədən: 0-dan - 5 ilədək - 1 bal 5-ildən - 10 ilədək - 3 bal 10-ildən - 15 ilədək - 5 bal
Bir il ərzində qüsur yaranmış mallara servis xidmətinin göstərilməsi. Həmçinin qüsur aradan qaldırılmadığı halda məhsulun yenisi ilə əvəz edilməsi
3
Servis xidmətinin göstərilməməsi və ya məhsulun yenisi ilə əvəz edilməməsi - 0 bal Servis xidmətinin göstərilməsi və ya məhsulun yenisi ilə əvəz edilməsi - 3 bal
Texniki tələblər (malların texniki göstəricilərə uyğunluğu)
13
(səh 32-33-də olan cədvəl doldurulmalıdır)
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 5 faizi həcmində müəyyən olunacaq. Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi ilə bağlı həmin müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmayacaq.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklifin güvvədə olduğu müddət: ən azı 30 bank günü (təklif zərfləri açıldıqdan sonra)
Tender təklifinin təminatı
-
Təminatın qüvvədə olma müddəti: Zərflərin açıldığı gündən ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır) Təklif təminatının tələb edilən məbləği: Tender təklifinin (ƏDV daxil) 1 % (təklifinin ümumi qiymətinin bütün vergilər, rüsümlar daxil olmaqla)
Qiymət təklifi
70
Tender Təklifinin qiymətinə bütün vergilər (ƏDV daxil), rüsumlar və digər tələb olunan xərclər daxil olmaqla göstərilməlidir. Əks təqdirdə qiymət ƏDV-siz hesab olunacaq. • İddiaçılar tərəfindən tender təklifləri (predmetin həcmi) tam şəkildə verilməlidir. • Tender təklifinin forması (Əlavə № 8 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir • Tender təklifinin qiymət cədvəli (Əlavə № 17 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rauf Yusifov
Satınalmaların təşkili və müqavilələr şöbəsinin rəisi
490-00-00
490-00-00

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir