TENDER

22 İyun

Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikasının Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi

Təşkilat VOEN: 1700069791

Təşkilatın ünvanı: AZ1000,Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Üzeyir Hacıbəyov küç. 80

Tender predmeti: Dəftərxana mallarının satın alınması

Tenderin adi: Dəftərxana mallarının satın alınması

Dəftərxana mallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Qovluq qutu 250 vərəqlik keyfiyyətli 20 ədəd
Kağız A4 120qr keyfiyyətli 20 bağlama
Qeyd kağızı 80x80mm keyfiyyətli 50 ədəd
Qısqac 0.19mm keyfiyyətli 100 ədəd
Qısqac 0.32mm keyfiyyətli 100 ədəd
Qələm gel göy 1.0mm keyfiyyətli 20 ədəd
Qələm gel qara 1.0mm keyfiyyətli 20 ədəd
Qələm gel qırmızı 1.0m m keyfiyyətli 20 ədəd
Qələm gel göy 0.5 mm keyfiyyətli 30 ədəd
Qələm gel qırmızı 0.5mm keyfiyyətli 30 ədəd
Karandaş keyfiyyətli 200 ədəd
Bloknot ajanda keyfiyyətli 25 ədəd
Arxiv qovluğu böyük keyfiyyətli 100 ədəd
Ştrix 0.7ml keyfiyyətli 50 ədəd
Qələm yonan 8mm-12mm keyfiyyətli 10 ədəd
Qeyd kağızı(yapışqan) 76x76mm 1x100 keyfiyyətli 50 ədəd
Sadə qələm keyfiyyətli 500 ədəd
Not Ayrıcı keyfiyyətli 100 ədəd
Xətkeş 30sm keyfiyyətli 50 ədəd
Qələm gel qara 0.5mm keyfiyyətli 30 ədəd
Kağız A3 80qr keyfiyyətli 30 bağlama
Stepler 24/6 keyfiyyətli 30 ədəd
Pozan keyfiyyətli 100 ədəd
Qısqac 0.25mm keyfiyyətli 100 ədəd
Marker (text) keyfiyyətli 100 ədəd
Fayl 40 mik 1x100 keyfiyyətli 50 ədəd
Sancaq 30mm keyfiyyətli 150 qutu
Sancaq stepler üçün(24/6) keyfiyyətli 150 qutu
Yapışqan 15q keyfiyyətli 100 ədəd
Kağız A4 80qr A klass keyfiyyətli 1450 bağlama

ÜSL kod (kateqoriya) - 30199000-0 Kağız dəftərxana ləvazimatları və digər əşyalar

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

19.06.2020 15:07

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.07.2020 11:05

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

23.07.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

24.07.2020 11:05

İştirak haqqı: 150 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov, 80 (Hökumət Evi, 7-ci mərtəbə)

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 təqvim günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Tələb olunduğu halda satınalma müqaviləsinin dəyərinin 30 %-dən çox olmamaq şərtilə tələb olunan avansın 100 % məbləğində bank təminatı təqdim edildikdən sonra tətbiq olunur.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət
Müraciət məktubu
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
Ödəniş qəbzi
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Son 1 ayın arayışı
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Son 1 ayın arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu il mənfəət bəyannaməsi təsdiqlənmiş formada
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Bank tərəfindən təsdiqlənmiş formada
İddiaçının tam hüqui adı statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri
Səlahiyyətli şəxsin imzası və möhürü ilə təsdiqlənmiş
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

İddiaçının analoji layihələr üzrə iş təcrübəsinə
10
Analoji layihələr üzrə iş təcrübəsinin olması a) heç olmasa 1 (bir) analoji layihənin müvəffəqiyyətlə başa çatdırılması – 10 bal b) heç bir analoji layihənin olmaması – 0 bal
İddiaçının maliyyə imkanlarına görə
10
İddiaçının son 1 ildə ən çox bank dövriyyəsinin olması – 10 bal Qiymətləndirməyə dair qeydlər: *
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır və ya tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 
Qiymət təklifi
80
Siyahını tam əhatə etməli, əsas şərtlər toplunun tələblərinə cavab verməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
İlqar Mehdiyev
Baş məsləhətçi
012-498-89-14, 1328
012-498-89-14, 1328

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 19.06.2020 15:07 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz