TENDER

22 İyun

Fövqəladə Hallar Nazirliyinin Akademiyasi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI FÖVQƏLADƏ HALLAR NAZİRLİYİNİN AKADEMİYASI

Təşkilat VOEN: 1900958761

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri Suraxanı rayonu Elman Qasımmov küçəsi - 8

Tender predmeti: Dezinfeksiya, dezinseksiya, deratizasiya işlərinin satınalınması

Tenderin adi: Dezinfeksiya, dezinseksiya, deratizasiya işlərinin satınalınması

Dezinfeksiya, dezinseksiya, deratizasiya işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Dezinfeksiya İl ərzində 18 dəfə (Hər dəfə 70000,00 m2 olmaqla) 70000 m(2)
Deratizasiya İl ərzində 18 dəfə (Hər dəfə 20000,00 m2 olmaqla) 20000 m(2)
Dezinseksiya İl ərzində 18 dəfə (Hər dəfə 40000,00 m2 olmaqla) 40000 m(2)

ÜSL kod (kateqoriya) - 90921000-9 Dezinfeksiya edən və məhv edən xidmətlər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

22.06.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.07.2020 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

27.07.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

28.07.2020 16:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Suraxanı rayonu Elman Qasımov küçəsi-8

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

xidmət göstərildikdən sonra köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Sənədin skan forması təqdim edilməlidir
Peşəkarlıq, təcrübə və ixtisas uyğunluğu
İddiaçının son illərdə təcrübəsi üzrə maksimum bal (20 bal) a) 5 ilə qədər təcrübəsi olduqda -5 bal 5 ildən yuxarı təcrübəsi olduqda – 10 bal b) Təhsil müəssisələrində təcrübəsinə görə - 10 bal
Tövsiyyə məktubları
Sənədin skan forması təqdim edilməlidir
Lisenziya
Sənədin skan forması təqdim edilməlidir. (təqim olunmasa qiymətləndirməyə qəbul olunmayacaq)
Rekvizitlər
Sənədin skan forması təqdim edilməlidir möhürlə imzalı
Nizamnamə
Sənədin skan forması təqdim edilməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədin skan forması təqdim edilməlidir . İddiaçının maliyyə dövriyyəsi və kadr imkanları üzrə meyarların açıqlanması maksimum bal ( 15 bal) a) İddiaşıların son il üzrə maliyyə dövriyyəsi - 150 min manata qədər - 10 bal - 150 min manatdan cox – 15 bal
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədin skan forması təqdim edilməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

İddiaçının son illərdə təcrübəsi üzrə maksimum bal
20
a) 5 ilə qədər təcrübəsi olduqda -5 bal 5 ildən yuxarı təcrübəsi olduqda – 10 bal b) Təhsil müəssisələrində təcrübəsinə görə - 10 bal
İddiaçının maliyyə dövriyyəsi və kadr imkanları üzrə meyarların açıqlanması maksimum bal
15
a) İddiaşıların son il üzrə maliyyə dövriyyəsi - 150 min manata qədər - 10 bal - 150 min manatdan cox – 15 bal
Təkilif olunan xidmət üzrə qiymətin kalkulyasiyası məlumat cədvəlinin tələblərə uyğun tərtib olunaraq təqdim edilməsi.
5
Şətlər toplusunda qeyd olunan kalkulyasiya cədvəlini (CƏDVƏL 2) düzgün təqdim edilməsi. (Qiymət təklifi ilə bir yerdə)
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
2 %
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü (təklif zərfləri açıldıqdan sonra)
Tender təklifinin təminatı
-
1 %
Qiymət təklifi
60
Ən aşağı qiymət təklifinə ən yüksək bal veriləcək

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Əsgərov Qara Sahib oğlu
Şöbə rəisi
0125124108
0125124108

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 22.06.2020 10:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz