TENDER

11 İyun

AZERGOLD tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZERGOLD" QAPALI SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1403467421

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan, Bakı - AZ1004, Mikayıl Müşfiq küç., 2H

Tender predmeti: İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları (İKT) avadanlıqlarının satın alınması

Tenderin adi: İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları (İKT) avadanlıqlarının satın alınması

İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları (İKT) avadanlıqlarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
HDD box virtual drive 2.5 (Zalman) + 2.5 HDD 1Tb   2 ədəd
Monitor (22")   4 ədəd
Kartric 17A   4 dəst
Xarici sərt disk 1TB   2 ədəd
Rəngli lazer printer (3x1, A3/A4) üçün katric dəsti   2 ədəd
Jack (RJ45)   500 ədəd
Smartfon (android OS, minimum 4")   1 ədəd
HDMI kabel 10m   2 ədəd
Çanta (17")   4 ədəd
Proskit otvertka dəsti (kiçik, maqnit)   2 ədəd
Kəlbətin   1 ədəd
Kompüter (i7, 8GB RAM, 4 core, 2GB VGA, min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   2 ədəd
Noutbuk ThinkPad Carbon (i7, 8 RAM, 15', touch screen, min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   1 ədəd
Qulaqlıq (PC üçün)   2 ədəd
Səs kolonkası (PC üçün)   2 ədəd
Kartric 106 A   8 ədəd
PDU (9 göz rack mount)   2 ədəd
HDMİ to VGA kecirici   4 ədəd
Server HP Proliant DL360 Gen9 (2 CPU - 8core, 32Gb RAM)   1 ədəd
Plotter A0   1 ədəd
Sviç Cisco manage 24 port PoE   2 ədəd
Printer (rəngli, A4)   1 ədəd
İntel Xeon CPU e5-2407 2.2 Gh + kuller   1 ədəd
Storage MSA 2040 uçün sərt disk (12G DP 10K SAS 600 GB Spare 787646-001)   14 ədəd
Televizor (40", HDMİ, no smart)   1 ədəd
RAM 8Gb (669239-081)   2 ədəd
Printer (ağ/qara, 3x1, A4)   1 ədəd
UPS 600 W (schuko sockets)   4 ədəd
Skaner A4 (sürətli)   1 ədəd
Canon İ-sensys MF8040Cn üçün katric dəsti   1 ədəd
LAN tester proskit 7051   2 ədəd
Kuller (120x120x38, 220V AC)   20 ədəd
SSD disk (250 Gb)   5 ədəd
SD kart 16 Gb + kecirici   5 ədəd
Fotokamera 16 megapiksel üçün 16 Gb SD kartı   1 ədəd
Fotokamera 16 megapiksel   2 ədəd
Xarici sərt disk 2TB   1 ədəd
Storage Hp MSA 2040 (24 bay)   1 ədəd
Canon IR C3025I toner dəsti   4 ədəd
Kompüter (i7, 8 GB RAM, 4 core, min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   2 ədəd
Xarici sərt disk 1TB   2 ədəd
Kompüter (i5, 8 GB RAM, 4 core, min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   2 ədəd
Noutbuk (i7, 8Gb RAM, 2Gb VGA, 4 core, 17", min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   5 ədəd
Noutbuk (i7, 8 GB RAM, 4 core, 15", min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   1 ədəd
Noutbuk (i7, 8 GB RAM, 4 core, 14", min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   1 ədəd
Storage Hp MSA 2040 (24 bay) üçün10K SAS disk 1Tb   16 ədəd
Şəbəkə kabeli UTP Cat 5e (300 metr)   2 qutu
Noutbuk (i5, 8 GB RAM, 4 core, min 250 GB SSD, Win 10 Pro Eng lic)   6 ədəd
Storage MSA 1040 uçün sərt disk (12G DP 10K SAS 600 GB Spare 787646-001)   2 ədəd
İP telefon-Grandstream GXP 1625   10 ədəd
Kompüter siçanı (blutuz)   21 ədəd
Televizor (50", HDMİ, No smart)   2 ədəd
Host bus adapter (729552-B21) HP H221 PCİe 3.0 SAS HBA   3 ədəd
Server üçün RAM (HP16GB 1Rx4 PC4-2133P-R Kit)   4 ədəd
716191-B21 HP Ext 2.0m MiniSAS HD to MiniSAS Cbl   6 ədəd
Rəngli lazer printer (3x1, A3/A4)   1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.06.2020 17:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.07.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.07.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

14.07.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Mikayıl Müşfiq küçəsi 2H

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

6 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Ödəniş təhvil verilmiş mallar üzrə hissə-hissə aparılacaqdır

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış 2020-ci ilin iyun və ya iyul aylarında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Tender iştirakçısının komplekt anket Forması”
formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Forması
həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat
rəsmi məktub formasında
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət Reyestrdindən çıxarış və VÖEN
Nizamnamə
Nizamnamə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
müvafiq vergi orqanından alınmalıdır
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
arayış 2020-ci ilin iyun və ya iyul aylarında verilmiş olmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
vergi bəyannaməsi
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin məbləği 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduğu təqdirdə İcraçı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 % (iki faizini) təmin edən icra bank zəmanətini Sifarişçiyə təqdim edir.
Qiymət təklifi
100
Malgöndərən malların/xidmətlərin qiymətinə daxil olmayan, Sifarişçi tərəfindən bu sənəddə malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməsi zəruri hesab olunmayan, və satınalan təşkilatın ödəyəcəyi (ödəməli olduğu) bütün əlavə xərcləri ayrıca göstərilməlidir. Əgər əlavə xərclər bunun üçün nəzərdə tutulmuş ayrıca bölmədə (“Əlavə xərclər” bölməsində) göstərilmirsə bütün əlavə xərclərin malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edildiyi qənaətinə gəlinir. Əgər malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməyibsə malların çatdırılmasına dair bütün şərtlər və məbləğ, o cümlədən İNCOTERMS şərtləri “Çatdırılma” hissəsində ətraflı göstərilməlidir. Qiymətlərin hansı valyuta ilə hesablandığı cədvəldə göstərilməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Aygül Tağıyeva
Təchizat üzrə Baş mütəxəssis
012-505-02-02
012-505-02-02

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.06.2020 17:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz