TENDER

01 İyun

Bakı Telefon Rabitəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: "BAKI TELEFON RABİTƏSİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900044741

Təşkilatın ünvanı: Üzeyir Hacıbəyli 48

Tender predmeti: Sənaye, salon və split tipli kondisionerlərə texniki qulluq, ehtiyat hissələrinin dəyişdirilməsi və təmiri xidmətlərinin satın alınması

Tenderin adi: Sənaye, salon və split tipli kondisionerlərə texniki qulluq, ehtiyat hissələrinin dəyişdirilməsi və təmiri xidmətlərinin satın alınması

Sənaye, salon və split tipli kondisionerlərə texniki qulluq, ehtiyat hissələrinin dəyişdirilməsi və təmiri xidmətlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Sənaye, salon və split tipli kondisionerlərə texniki qulluq, ehtiyat hissələrinin dəyişdirilməsi və təmiri xidmətləri Şərtlər toplusunda geniş şəkildə qeyd edilmişdir 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

01.06.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

23.06.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.07.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.07.2020 11:00

İştirak haqqı: 650 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

BTR MMC

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

ödəniş ehtiyyat hissələrinə verilmiş bir illik zəmanətə əsasən bir il ərzində hissə-hissə ödəniləcək, şərti qəbul edən iddiaçı qiymətləndiriləck

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Mütləq təqdim edilməlidir.
İddiaçının hansı sahibkarlıq subyektinə aid olması barəsində sənəd təqdim edilməlidir.
Mütləq təqdim edilməlidir.
Rekvizitlər
Mütləq təqdim edilməlidir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləq təqdim edilməlidir.
Nizamnamə
Mütləq təqdim edilməlidir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Mütləq təqdim edilməlidir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Mütləq təqdim edilməlidir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mütləq təqdim edilməlidir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

analoji iş təcrübəsi
5
5 və artıq olduqda – 5 bal; 5-dən az olduqda hər 1 obyekt üçün1 bal
servis xidmətinin və texniki bazanın mövcudluğu
10
təminat təqdim edən İddiaçı qiymətləndirilir
ödəniş şərti
20
ödəniş ehtiyyat hissələrinə verilmiş bir illik zəmanətə əsasən bir il ərzində hissə-hissə ödəniləcək, şərti qəbul edən iddiaçı qiymətləndiriləck
işçi sertifikatlarının mövcudluğu
10
movcud olmadıqda 0 bal
ehtiyyat hissələrinin mənşə sertifikatı,uyğunluq və digər sertifikatlarının mövcudluğu
5
olmadığı təqdirdə - 0 bal
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin dəyərinin 2 faiz bank zəmanəti formasında təqdim edilməlidir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
tender açılışı günündən sonra minimum 30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
qiymət təklifinin 1 faiz bank zəmanəti formasında tender açılışı günündən sonra minimum 60 bank günü.
Qiymət təklifi
50
optimal qiymət - 50 bal (təkliflərin balları ən aşağı təklif olunan qiymətin müqayisə edilən qiymətə nisbətinin 50-ə vurmaqla əmələ gəlir)

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Faiq Məmmədov
Baş mütəxəssis
4983929
4983929

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 01.06.2020 10:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz