TENDER

14 Aprel

“Azərpoçt” tender elan edir

Təşkilatın adı: "İÇƏRİŞƏHƏR " MUZEY MƏRKƏZİ

Təşkilat VOEN: 1702532651

Təşkilatın ünvanı: Böyük Qala, 41

Tender predmeti: XIX əsr məşhur fotoqraf Ermakovun şəxsi kolleksiyasından ibarət foto-sərginin (qalıq hissəsinin) satınalması

Tenderin adi: XIX əsr məşhur fotoqraf Ermakovun şəxsi kolleksiyasından ibarət foto-sərginin (qalıq hissəsinin) satınalması

XIX əsr məşhur fotoqraf Ermakovun şəxsi kolleksiyasından ibarət foto-sərginin (qalıq hissəsinin) satınalması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Tədbirin Açılış üçün Xan Restoranında musiqili proqram və ziyafət 0 40 nəfər
Fotoşəkillərin çap olunması 0 50 ədəd
Fotoların asılması 0 50 ədəd
XIX əsr məşhur fotoqrafı Yermakov haqqında filmin çəkilişi 0 1 ədəd
Qonaqların qarşılanması, yola salınması və nəqliyyat xidməti 0 3 ədəd
Tədbirin açılışı üçün devetnamelərin capi zerf ile 0 100 ədəd
Müəllifin əsərlərindən ibarət fotoşəkillərin kataloqunun hazırlanması 0 500 ədəd
 

ÜSL kod (kateqoriya) - 79956000-0 Sərgi və sərginin təşkili xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

15.04.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.05.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.05.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

14.05.2020 11:00

İştirak haqqı: 150 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra "Asan Ödəniş et" düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz.:

 
Hesab: AZ81İBAZ38090019446242419204
 
VÖEN: 9900001881
 
Bank: ABB Mərkəzi filialı
 
Kodu: 805722
 
M/H: AZ03NABZ01350100000000002944
 
S.W.İ.F.T: İBAZAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Böyük Qala, 41

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30% avans ödənişi

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tender elan olunan müddətədək son bir il ərzində
Rekvizitlər
Malgöndərənin VÖEN-i bank rekvizitləri
Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət
Mütləqdi
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son bir il nəzərə alınmaqla
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 35 bal

Kadr imkanları
10
Ən azı 2 il iş təcrübəsi olmalıdır
İddiaçının təcrübəsi
10
İddiaçının 3 il ərzində gördüyü işlər
Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddəti
5
ilin sonunadək
Maliyyə vəziyyəti
10
Son 3 il ərzində
 

Qiymət təklifi:: 65 bal

Müqavilənin təminatı
-
müqavilənin təminatı 2% təşkil edir
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
zərflərin açıldığı tarixdən ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı
Qiymət təklifi
65
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır)

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
 
Səbinə Bağırova
İqtisadçı
0124922910
0124922910

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir