Cəmiyyət

04 Fevral

Bakı Konqres Mərkəzi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: "BAKI KONQRES MƏRKƏZİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1503898981

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Təbriz küçəsi 130

Tender predmeti: Mərkəzin daxili şəbəkəsinin və ip telefoniya sisteminin idarəedilməsinə dəstək işlərinin satınalınması

Tenderin adi: Mərkəzin daxili şəbəkəsinin və ip telefoniya sisteminin idarəedilməsinə dəstək işlərinin satınalınması

Mərkəzin daxili şəbəkəsinin və ip telefoniya sisteminin idarəedilməsinə dəstək işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Avaya İP telefoniya sisteminin istehsalcı texniki dәstәyi xidmət 10 ay
AVAYA Şәbәkә üzrә İstehsalçı Dәstәyi xidmət 10 ay
Təhlükəsizlik divarı texniki dəstək xidmət 10 ay
AVAYA Şәbәkәsi üzrə texniki dəstək xidmət 10 ay
Cari Avaya PBX Sistemin Tәkmillәşdirilmәsi (Virtual Quraşdırma) Sistemin virtuala daşınması və sistemin yenilənməsi. 1 ədəd
AVAYA İP Telefoniya sistemi texniki dəstək xidmət 10 ay

ÜSL kod (kateqoriya) - 72720000-3 Geniş şəbəkə xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

04.02.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.02.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.03.2020 11:01

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

04.03.2020 10:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ25CTRE00000000000008437701
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Təbriz küçəsi 130

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

ayın yekunu üzrə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafig verği orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış
Maliyyə informasiyası
Şərtlər toplusunda verilmiş Əlavə 4
İxtisaslaşma məlumatları
Şərtlər toplusunda verilmiş Əlavə 3
Rekvizitlər
Bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyestirindən çıxarış
Nizamnamə
Notariusda təsdiq olunmuş
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafig verği orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 illik dövr üzrə müvafiq bank hesabatlarından çıxarış (təqdim olunan tarixə olmalıdır)
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-ci il üzrə təqdim olunmuş və təsdiq olunmuş verği hesabatı
 
İxtisas göstəriciləri:
Müvafiq işləri görmək üçün xüsusi razılığ (lisenziya)
Lisenziyanın olması mütləqdir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
7
İddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslanmış kadrlarının sayına görə- “7” bal; İxtisaslaşmış kadrların sayı cox olana “7” bal, digərləri isə a=b/c*7, burada: a-digər iddiaçının aldığı bal; b-ixtisaslanmış kadrların ən çox sayı olanı; c-digər iddiaçının ixsisaslandırılmış kadrlarının sayı
İddiaçının təcrübəsinə görə
6
1 ildən 3 ilə qədər – “2” bal; 3 ildən 5 ilə qədər – “4” bal; 5 ildən və daha çox – “6” bal;
İddiaçının ixtisaslaşma və maliyyə vəziyyəti (iddiaçının analoji işlər üzrə son bir ildə bağladıqları müqavilələrin sayı və işçilərin təcürbə ili)
7
İddiaçının ixtisaslaşma və maliyyə vəziyyəti (iddiaçının analoji işlər üzrə son bir ildə bağladıqları müqavilələrin sayı və işçilərin təcrübə ilin hasili) əlavə 3 və 4 göstərilənlər üzrə müqavilələririn sayı və işçilərinin təcürbəsi ilinin hasilinin cox olanı maximum 7 bal, digərləri a=b/c*7 burada: a-digər iddiaçının aldığı bal; b-digər iddiaçıların müqavilələrinin sayı və işçilərinin təcrübəsi ilinin hasili; c-müqavilələrinin sayı və işçilərinin təcrübəsi ilinin hasilinin ən cox olanı.
Istehsalçı tərəfindən təqdim olunan məktub
10
İstehsalçı tərəfindən təqdim edilən məktuba ğörə “10” bal, təqdim edilməyəndə “0” bal
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduqda satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsi təminatı 2% müəyyən olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı təqdim olunmalıdır. Tender təklifi üzrə zəmanət zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Qiymət təklifi
70
Tender təklifi bütün xərclər və vergilər daxil olmaqla Azərbaycan manatı ilə ifadə olunmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Emin Rüstəmov
Satınalma mütəxəsissi
+994124041881
+994124041881

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 04.02.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz