TENDER

22 Yanvar

Astara Rayon İcra Hakimiyyəti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: ASTARA RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 3700040721

Təşkilatın ünvanı: Astara şəhəri, İstiqlaliyyət küçəsi 13, AZ 0700

Tender predmeti: Bayram tədbirlərinin təşkili işlərinin satınalınmaı

Tenderin adi: Bayram tədbirlərinin təşkili işlərinin satınalınmaı

Bayram tədbirlərinin təşkili işlərinin satınalınmaı

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Kiçik əl bayraqları ada uyğun 300 ədəd
Qızılgül (təbii) qırmızı 2000 ədəd
Səməni balaca yaşıl 145 ədəd
Bayraq (18*9) ada uyğun 6 ədəd
Hədiyyə bayram hədiyyəsi 1220 ədəd
Bayraq (4*2) ada uyğun 4 ədəd
Yolka ağacı İri 1 ədəd
Gül buketi iri 20 ədəd
Yolka zər və oyuncaqları ada uyğun 820 ədəd
Plakat şüarlar 10 ədəd
Birdəfəlik stəkan ada uyğun 500 ədəd
Birdəfəlik yemək qabı ada uyğun 500 ədəd
Xonça üstü klyonka ada uyğun 50 ədəd
Bayram süfrəsi ada uyğun 50 m
Səməniüstü lent qırmızı 55 m
Səməni (böyük) təbii 20 ədəd
Bayram xonçası müxtəlif çeşidli 50 ədəd
Bayram şamları rəngli 165 ədəd
Hörülmüş müxtəlif rəngli şarlar müxtəlif formalı 355 m
Bayraq (üçkünc formada rəngli) ada uyğun 900 m
Gül (bənövşə) qabda 220 ədəd
Əklil İri 4 ədəd
Qərənfil təbii 2500 ədəd
İaşə xidmətinin göstərilməsi səyyar xidmət 415 nəfər

ÜSL kod (kateqoriya) - 92320000-0 İncəsənət-müəssisəsində əməliyyat xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

21.01.2020 18:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.02.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.02.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

20.02.2020 11:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ08AIIB32051019447600201176
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: Kapital Bankın Astara rayon filialı
 
Kodu: 200769
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AIIBAZ 2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Astara Rayon İcra Hakimiyyəti

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Nağdsız ödəniş

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Mütləqdir
Rekvizitlər
Mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləqdir
Nizamnamə
Mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Mütləqdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

İddiaçıların təcrübəsinə əsasən (müvafiq sahə üzrə müqavilərlə)Yeni meyar
20
Şərtlər toplusuna əsasən
Mal-materialların çatdırılması müddəti
20
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetini əhatə edir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 %-i həcmində olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100 min ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rasim Məmmədov
Sektor müdiri-baş mühasib
02522511-51
02522511-51

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

    QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

    Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 21.01.2020 18:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz