TENDER

21 Yanvar

"AZERGOLD" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: "AZERGOLD" QAPALI SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1403467421

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan, Bakı - AZ1004, Mikayıl Müşfiq küç., 2H

Tender predmeti: İstehsalat üçün kimyəvi maddələrin satın alınması

Tenderin adi: İstehsalat üçün kimyəvi maddələrin satın alınması

İstehsalat üçün kimyəvi maddələrin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Digər xərclər   1 ədəd
Çatdırılma   1 ədəd
Digər xərclər...   1 ədəd
Hidrogen peroksid H2O2 CAS 7722-84-1 Stabillik min 98%, sərbəst turşu H2SO4 max 5.00 ppm, buxarlanma qalığı max 1 ppm, sərbəst turşu min 35% wt, PH 3.0, xüsusi çəkisi 1.12-1.14 gr/ml (30-35 kq-lıq qablaşdırmada olmalıdır) 1 ton
Antiskalant Mədən sənayesi üçün • Dəmir və kalsium hissəciklərinə, o cümlədən digər asılqan bərk maddələrə nəzarət məqsədilə, patentləşdirilmiş Təzyiqə Davamlı Polimerdən (STP) hazırlanır • 10-a qədər və daha yüksək pH diapazonunda kalsium karbonata yüksək nəzarət (kalsiumdan asılı olaraq) • Yetərli axınla yüksək kalsium və temperaturda sabitlik • pH>8.5-də kalsium karbonat /sulfata ikiqat miqyasda nəzarət • kalsium fosfat çöküntüsü və/yaxud orta-yüksək asılqan bərk maddələrə ikincil nəzarət (20-35 kq lıq qablaşdırmada olmalıdır) 5 ton
Boraks Boraks (Dinatrium tetrabor), Susuz boraks Na2B4O7 B2O3 68% min, N2O 30.27%min, SO4 200 ppm max, Cl 105 ppm max, Fe 150 ppm max, suda həll olmayan 920 ppm max. qranulometrik tərkib +1.600 1% max, +0.075 mm 5% max., 25 kq-lıq qablaşdırmada olmalıdır 4.1 ton
Xlorid turşusu HCl min. 35% (Marka A, 1 tonluq qablaşdırmada olmalıdır) 75 ton
Kaustik soda (Natrium Hidroksid) NaOH min 98% (quru halda, qranul tərkibində civə olmamalı, 25 kq-lıq qablaşdırmada olmalıdır) 80 ton
Əhəng Sönmüş, üyüdülmüş, kimyəvi təmiz (Aktivliyi 60 % dən çox olmalıdır, 500 kq-lıq qablaşdırmada olmalıdır) 600 ton

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

08.01.2020 18:33

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

30.01.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.02.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.02.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ85PAHA38020AZNHC0190068658
 
VÖEN: 1700767721
 
Bank: “Paşa Bank” ASC
 
Kodu: 505141
 
M/H: AZ82NABZ01350100000000071944
 
S.W.İ.F.T: PAHAAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Daşkəsən rayonu Çovdar Filiz Emalı sahəsi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

31.12.2020-ci il tarixinədək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə malların dəyəri hissə-hissə, hər faktiki təqdim olunmuş həcm üzrə İcraçı tərəfindən təqdim ediləcək müvafiq ödəniş sənədləri (hesab-faktura, akt və sair) əsasında ödəniləcək.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış 2020-ci ilin yanvar ayında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
vergi bəyannaməsi
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
2020-ci ilin yanvar ayında verilmiş olmalıdır
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
müvafiq vergi orqanında alınmalıdır.
Nizamnamə
Nizamnamə
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət Reyestrindən Çıxarış və VÖEN
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat
rəsmi məktub formasında
ƏŞT-nun “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Formasında tərtib olunmuş rəsmi sənəd
həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə
ƏŞT-nun “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Tender iştirakçısının komplekt anket" forması
formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Qiymət təklifi
100
Malgöndərən malların/xidmətlərin qiymətinə daxil olmayan, Sifarişçi tərəfindən bu sənəddə malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməsi zəruri hesab olunmayan, və satınalan təşkilatın ödəyəcəyi (ödəməli olduğu) bütün əlavə xərcləri ayrıca göstərilməlidir. Əgər əlavə xərclər bunun üçün nəzərdə tutulmuş ayrıca bölmədə (“Əlavə xərclər” bölməsində) göstərilmirsə bütün əlavə xərclərin malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edildiyi qənaətinə gəlinir. Əgər malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməyibsə malların çatdırılmasına dair bütün şərtlər və məbləğ, o cümlədən İNCOTERMS şərtləri “Çatdırılma” hissəsində ətraflı göstərilməlidir. Qiymətlərin hansı valyuta ilə hesablandığı cədvəldə göstərilməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin məbləği 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduğu təqdirdə İcraçı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 % (iki faizini) təmin edən icra bank zəmanətini Sifarişçiyə təqdim edir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Aygül Tağıyeva
Təchizat üzrə Baş mütəxəssis
012-505-02-02
012-505-02-02

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
  • QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

    Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 08.01.2020 18:33 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz