TENDER

16 Yanvar

Hacıqabul Suvarma Sistemləri İdarəsi TENDER elan edir

Açıq tender(eTender)

Təşkilatın adı: HACIQABUL SUVARMA SİSTEMLƏRİ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 8100058371

Təşkilatın ünvanı: Hacıqabul şəhəri R.Behbudov-14

Tender predmeti: Təmir işləri üçün materiallarının satınalınması

Tenderin adi: Təmir işləri üçün materiallarının satınalınması

Təmir işləri üçün materiallarının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
bitum-mastika ada uyğun 50 kg
metal boru 720 mm ada uyğun 15 ton
antipas boya ada uyğun 20 kg
qum-çınqıl ada uyğun 212 m(3)
vedrə ada uyğun 15 ədəd
fırça 30-5- mm ada uyğun 20 ədəd
boya ada uyğun 150 kg
metal b D1220x12mm(şovsuz)298 ada uyğun 7 ton
emulsiya ada uyğun 150 kg
dam örtüyü mismarı ada uyğun 8 kg
mismar L50-150mm ada uyğun 45 kg
elektrod D3.5-4.5mm ada uyğun 1.2 ton
dam örtüyü (əndülin) ada uyğun 67 m(2)
bucaqlıq 40x75 mm ada uyğun 1 ton
dəmir lövhə L= 1,0-2,2 ada uyğun 1 ton
şüşə l=4-5mm ada uyğun 40 m(2)
taxta materialı (mişarlanmış) ada uyğun 5 m(3)
metal b D420x6mm (şovsuz)62.2 ada uyğun 3 ton
şlüz 80x80 ada uyğun 7 ədəd
bel dəstəyi ada uyğun 50 ədəd
sement M400 ada uyğun 71 ton
şlüz 100x100 ada uyğun 7 ədəd
kabel ABVA 4x370mm2 mis (p/m) ada uyğun 300 m
kabel ABVA 4x75mm2 mis (p/m) ada uyğun 150 m
metal boru 530 mm ada uyğun 10.2 ton
rastvaritel ada uyğun 15 litr
lambir ada uyğun 35 m(2)
dəmir beton boru D800(6.0) ada uyğun 8 ədəd
şlüz 60x60 ada uyğun 18 ədəd
kabel ABVA 4x120mm2 mis (p/m) ada uyğun 300 m
armatur d8xd16 mm ada uyğun 3 ton

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

16.01.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.02.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.02.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

18.02.2020 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ78AİİB32051019446300201163
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: Kapital Bank ASC Hacıqabul r-n f-lı
 
Kodu: 200639
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AİİBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Hacıqabul rayon R.Behbudov-14

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin sonunadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təhvil verildikdən sonra hissə-hissə ödəniş nəzərdə tutulmuşdur

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
07.01.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Rekvizitlər
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
07.01.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
07.01.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əks etdirməklə zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçıların təcrübəsinə əsasən (müvafiq sahə üzrə müqavilərlə)
15
Şərtlər toplusuna əsasən
Mal-materialların çatdırılması müddəti
15
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100 min ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Məmmədov İlham
iqtisadçı
021-20-4-37-29
021-20-4-37-29

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
  • QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

    Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 16.01.2020 15:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz