TENDER

09 Yanvar

Bu MMC vergi məsləhətləri satın alır – TENDER

Təşkilatın adı: "AZERBAİJAN RİGS" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1402550251

Təşkilatın ünvanı: Heydər Əliyev prospekti 121, Bakı, Azərbaycan

Tender predmeti: Vergi məsləhətləri xidmətləri

Tenderin adi: Vergi məsləhətləri xidmətləri

Vergi məsləhətləri xidmətləri

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Vergi məsləhətləri xidmətləri Vergiqoyma məsələləri ilə əlaqədar vergi məsləhətlərinin satınalınması 1 il

ÜSL kod (kateqoriya) - 79221000-9 Vergi məsləhət xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

09.01.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.02.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.02.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

20.02.2020 10:00

İştirak haqqı: 50 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ90IBAZ40060029441112555120
 
VÖEN: 9900001881
 
Bank: "ABB" ASC, Müştəri Xidməti Departamenti
 
Kodu: 805250
 
M/H: AZ03NABZ01350100000000002944
 
S.W.İ.F.T: IBAZAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Heydər Əliyev pr 121, SOCAR Tower

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqavilə şərtlərinə uyğun olaraq

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə şərtlərinı uyğun olaraq

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
İddiaçının Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciəti
müraciət
Rekvizitlər
arayış
İddiaçının Azərbaycan Respublikasında dövlət qeydiyyatı haqqında sənədinin surəti
surəti
İddiaçının heyətində çalışan beynəlxalq vergi və/və ya hüquq təhsilli mütəxəssislərin peşəkarlığına dair sübut (sertifikat, diplom)
surəti
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
arayış
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
arayış
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
surəti
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış
 
İxtisas göstəriciləri:
Meyar 4
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması
Meyar 2
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olması
Meyar 1
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
Meyar 3
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
Meyar 7
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 (beş) il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyəti ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi.
Meyar 6
Heç bir vaxt riskli vergi ödəyicisi olmaması
Meyar 5
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 70 bal

Meyar 2
23
İddiaçının işçi heyəti tərəfindən Azərbaycan Respublikasının Neft-Qaz sənayesi sahəsində fəaliyyət göstərən təşkilatlarda son 5 il ərzində göstərilmiş anoloji xidmətlərin sayı 30 ədəddən artıq - 30 bal 21 - 30 ədədə qədər- 20 bal 11 - 20 ədədə qədər- 10 bal 10 ədədə qədər - 0 bal
Meyar 3
24
İddiaçının bu Xidmətləri göstərəcək işçi heyətinin rəhbərliyinin (menecer, baş menecer və partnyor səviyyəsində) Azərbaycan Respublikasının Neft-Qaz sənayesi sahəsində vergi xidmətləri ilə bağlı toplam iş təcrübəsi 60 ildən artıq - 30 bal 40 - 60 ilədək - 20 bal 20 - 40 ilədək - 10 bal 20 ilədək - 0 bal
Meyar 1
23
İddiaçının heyətində çalışan beynəlxalq vergi və/və ya hüquq təhsilli peşəkar mütəxəssislərin sayı (təsdiqedici sənədlər əlavə olunmaqla): 10 nəfərdən artıq - 30 bal 6 - 10 nəfərədək - 20 bal 3 - 6 nəfərədək - 10 bal 3 nəfərədək - 0 bal
 

Qiymət təklifi:: 30 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Qiymət təklifi zərflərinin açılması tarixindən sonra azı 30 (otuz) bank günü ərzində.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı bank zəmanəti formasında olub, müqavilə məbləğinin minimum 1%-ni təşkil etməlidir. Bank zəmanət məktubunun qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır.
Qiymət təklifi
30
Qiymət üzrə göstərici sistem tərəfindən xüsusi formula ilə müəyyən olunur.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Mehin Qasımlı
İnzibati köməkçi
+994125213460
+994125213460

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdirQEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 09.01.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz