TENDER

07 Yanvar

"AZƏRPOÇT" elektrik malları alır – TENDER

Təşkilatın adı: "AZƏRPOÇT" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900037711

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Ü.Hacıbəyov,72

Tender predmeti: “Elektrik malları”nın satınalınması

Tenderin adi: “Elektrik malları”nın satınalınması

“Elektrik malları”nın satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Drossel 280 MA (DLC 125-350) (DLC 125-350) 200 ədəd
Drossel 300 MA (DLC 125-350) (DLC 125-350) 200 ədəd
Led panel 18 W 3000K (LDV SLIM DN210 18W 3000K) (LDV SLIM DN210 18W 3000K) 250 ədəd
Led lampa E27 150 W (LSCLA 150 14W 4000K E27) (LSCLA 150 14W 4000K E27) 1250 ədəd
Led lampa E27 100 W (LSCLA 100 10.5W 4000K E27) (LSCLA 100 10.5W 4000K E27) 1500 ədəd
Led panel 9 W 4000K (LDV ECO SLIM DL 9W 4000K) (LDV ECO SLIM DL 9W 4000K) 500 ədəd
Led panel 12 W 3000K ( SLIM DN155 12W 3000K) (SLIM DN155 12W 3000K) 1500 ədəd
Led Lampa 6v ( LS CL 60 7W 840) ( LS CL 60 7W 840) 150 ədəd
Led lampa 40 W E27 (LSCL A 60 6.5W 4000K) (LSCL A 60 6.5W 4000K) 250 ədəd
Lampa lum uzun (18w. 600mm) ( L18W/765) ( L18W/765) 200 ədəd
Patron (E27) (E27) 100 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 31521000-4 Lampalar,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

29.12.2019 19:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

27.01.2020 19:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.02.2020 19:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

05.02.2020 19:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ82AZPO99995381000420000125
 
VÖEN: 9900037711
 
Bank: Azərpoçt MMC
 
Kodu: 690001
 
M/H: AZ76NABZ01350100000000094944
 
S.W.İ.F.T: AZPOAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqavilə imzalandıqdan sonra 1 (bir) il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təqdim edilmiş sənədlərə əsasən.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Potensialı, maddi-texniki və kadr imkanları haqqında işçilərin siyahısı və məlumatları ətraflı əks etdirən arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

İş sahəsində təcrübə və texniki imkanlar
20
Ən sərfəli 20 bal, digər 0 bal
Keyfiyyət
20
Ən sərfəli 20 bal, digər 0 bal
Digər sərfəli ödəmə şərtləri
10
2 (iki) il ərzində hissə-hissə ödəniş 10 bal, digər 0 bal.
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Görüləcək işlər sifarişçinin sifarişinə uyğun olaraq Bakı şəhərində mərhələlı şəkildə təhvil veriləcəkdir.
Tender təklifinin təminatı
-
- iddiаçının tеndеr təklifinin bank təminаtı (zərflər аçıldığı gündən ən azı 60 bank günü müəyyən еdilir və təklifin qiymətinin ən аzı 1 (bir)%-ni təşkil еtməlidir).
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır;
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Oqtay Ismayilov
TTŞ-nin müdiri
012-493-56-00-241
012-493-56-00-241

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir 
  • QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 29.12.2019 19:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz