TENDER

27 Dekabr

AzInTelecom tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikası Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin “Azerbaijan International Telecom (AzInTelecom)” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 9900048721

Təşkilatın ünvanı: Əlibəy Hüseynzadə, 74. AZ 1009

Tender predmeti: "Rəqəmsal özünə xidmət platformasının qurulması xidmətlərinin” satın alınması

Tenderin adi: "Rəqəmsal özünə xidmət platformasının qurulması xidmətlərinin” satın alınması

"Rəqəmsal özünə xidmət platformasının qurulması xidmətlərinin” satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Özünəxidmət veb platforması qeydiyyatdan keçmiş və verifikasiya edilmiş istifadəçilərin plastik kartlarla ödəniş etməklə bulud infrastrukuturunu rahat idarə edilməsini imkan yaradır. Özünəxidmət veb plafroması bu məhsulları istifadəsini təmin etməlidir: Cloud computing, Load balanser, firewall, marketplace. Bütün xidmət və məhsulların sayı artıb və azala bilər, hazırlanan sistemdə bu dəyişikliklər əvvəlcədən nəzərə alınmalıdır. texniki tələblər ətraflı olaraq şərtlər toplusuna əlavə olunub 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

27.12.2019 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

22.01.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

30.01.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

31.01.2020 15:00

İştirak haqqı: 1000 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ30AZPO91015461200420100063
 
VÖEN: 9900037711
 
Bank: Azərpoçt MMC PF 1
 
Kodu: 691011
 
M/H: AZ76NABZ01350100000000094944
 
S.W.İ.F.T: AZPOAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Ə.Hüseynzadə 74

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

işlər müqavilə imzalandıqdan sonra ən geci 120 gün sonra təhvil verilməlidir

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

100% təhvil təslim aktı əsasında işlər təhvil verildikdən sonra.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
skan versiya yüklənməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
skan versiya yüklənməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
skan versiya yüklənməlidir
Nizamnamə
skan versiya yüklənməlidir
Rekvizitlər
skan versiya yüklənməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Təklifin texniki cəhətdən Şərtlər toplusunda qeyd olunmuş bütün texniki tələblərə cavab verməsi
40
təklif bütün texniki meyarları əhatə etməlidir
İcraçı komandanın proqram təminatı, şəbəkə, bulud texnoloqiyaları ilə təcrübəyə malik olmalıdır Bulud proqram təminatı hazırlnaması sahəsində (Core API, Microservices, CLI, Back-end/Front-end) təcrübə KVM, XEN virtualizasiya texnoloqiyalarında təcrübə Şəbəkə və təhlükəsizlik (Firewall, Load balancing, WAF) sahəsində təcrübə Şəbəkə məlumat daşıyıcıların guraşdırılması və idarəsində təcrübə Billing və onlayn ödəniş (PayPal, VISA/MasterCard) sahəsində təcrüb Layihə aparacaq komanda Microsoft, Vmware, Cisco, Linux, F5 sertifikatlarına malik olması əlavə arzuolunandır
10
Xİdmətlərin göstərilməsinə cəlb olunacaq mütəxəssislərin ətraflı CV-ləri, təcrübəsi haqqında məlumat a.təsdiq edici sənədlər, e-linklər və s b. Xidmətlərin təqdim olunduğu ən azı 2 Müştəridən Tövsiyə məktubu. Tövsiyə məktubunda bu cür xidmətlərin növü və təqdim olunma müddəti göstərilməlidir Xİdmətlərin göstərilməsinə cəlb olunacaq mütəxəssislərin təcrübəsini və kvalifikasiyasını təsdiq edən sertifikatların surəti
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
bütün vergilər daxil göstərilməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
1%
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
açılışdan sonra 30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
müqavilə qiymətinin 2% həcmində

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Kamil Bektaşi
İnzibati İşlər departamenti rəhbər müavini
0122000074
0122000074

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdirQEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 27.12.2019 15:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz