TENDER

20 Dekabr

"Dövlət İmtahan Mərkəzi" tender elan edir – VAKANSİYA

Təşkilatın adı: "AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ DÖVLƏT İMTAHAN MƏRKƏZİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1304673921

Təşkilatın ünvanı: AZ1138, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, M.Müşfiq küçəsi 1M

Tender predmeti: Çap avadanlıqları üçün ehtiyyat hissələrinin satınalınması

Tenderin adi: Çap avadanlıqları üçün ehtiyyat hissələrinin satınalınması

Çap avadanlıqları üçün ehtiyyat hissələrinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Çarx dəsti Kolator Duplo DFC üçün 93L-037020 180 ədəd
Sektoru çarx R1-183520 Duplo 550 2 ədəd
Əsas val D1112 Duplo 550 üçün 3 ədəd
Dayaq yastığı dəsti Kolator Duplo DFC üçün 93L-037023 60 ədəd
Çarx dəsti Duplo 550 üçün R8-035-016 24 ədəd
Dayaq yastığı dəsti Duplo 550 üçün E1-035-001 8 ədəd
Bıçaq ideal 4850 EP(HSS tipi) 3 ədəd
Kartric-sancaq (OCE VP 6000 üçün,swingline) 400 ədəd
Boya qara Duplo 550 üçün 50 ədəd
Boya rəngli Duplo 550 üçün 5 ədəd
Master film Duplo 550 üçün 10 ədəd
Master film yüklənən val əsas 8 ədəd
Master film yüklənən val köməkçi 8 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 34913000-0 Müxtəlif ehtiyat hissələri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

20.12.2019 16:24

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.01.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.01.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

27.01.2020 11:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ98AZRT38060019440028835001
 
VÖEN: 9900006111
 
Bank: “Azər-Türk bank” ASC-nin Müştəri Xidmətləri Mərkəzi
 
Kodu: 507699
 
M/H: AZ02NABZ01350100000000022944
 
S.W.İ.F.T: AZRTAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

AZ1138, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, M.Müşfiq küçəsi 1M

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Fevral

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürülmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
iddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat
mütləqdir
Rekvizitlər
mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
mütləqdir
Nizamnamə
mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
mütləqdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
mütləqdir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
iddiaçının işləri yerinə yetirmək üçün potensial imkanları və maddi-texniki bazası haqqında yazılı məlumat
mütləqdir
iddiaçının müvafiq mallar üzrə istehsalçı tərəfdən təqdim olunmuş tərəfdaşlıq və uyğunluq sertifikatları
mütləqdir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti
20
20 bank günündən aşaği olan müddət - 20 bal
Malların və xidmətlərin əsas şərtlər toplusunda göstərilmiş texniki tələblərə uyğunluğunu nümayiş etdirən sənəd
20
Sənəd təqdim edilməlidir
Iddiaçının mallara və göstərdiyi xidmətə verdiyi zəmanət müddəti
10
1 il - 10 bal
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu üsul, o cümlədən qiymətə malların və xidmətlərin dəyəri ilə yanaşı digər elementlərin (nəqliyyat,sığorta,avadanlıqdan istifadə,rüsum və ya vergilərin ödənilməsi və s. xərcləri) daxil edilir
Tender təklifinin təminatı
-
Ümumi məbləğin 1%
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
İlham Əliyev
Kommersiya sektorunun müdiri
502-47-53/56/58, daxili 144
502-47-53/56/58, daxili 144

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir