"PASHA Bank" Korporativ katiblik üzrə Baş mütəxəssis vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.
Təsvir:
İşiniz nədən ibarətdir?
- Müşahidə Şurası, İdarə Heyəti və müvafiq Komitə iclaslarının təşkil edilməsi, iclas məlumatlarının, sənədlərinin və hesabatlarının qəbulu, konsolidasiyası və hazır edilməsi;
- Bankın Müşahidə Şurası, İdarə Heyəti və müvafiq Komitələrinə inzibati dəstəyin lazımi qaydada və vaxtlı-vaxtında göstərilməsinin həyata keçirilməsi;
- Müşahidə Şurası, İdarə Heyəti və müvafiq komitə iclaslarının və qərarlarının şirkətin və requlyatorun müvafiq normativ tələblərinə uyğun olaraq düzgün keçirilməsi və qəbul olunmasına nəzarət edilməsi;
- Katibi olduğu iclas qərarlarının çıxarışlarının verilmiş qərara uyğun imzalanmasının təmin edilməsi və icraya yönəldilməsi (həmçinin Komitə üzvlərinin imzası olmadan);
- İdarə Heyəti və müvafiq Komitə iclaslarına təqdim olunmuş məsələlərin lazımi tələblərə cavab verməsinə nəzarət edilməsi və müvafiq tələblərə cavab verməyən sənədlərin geri qaytarılması üzrə qərarların verilməsi;
- İdarə Heyəti və müvafiq Komitə iclaslarında qəbul edilmiş qərarlara müvafiq tədbirlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi və nəticələr haqqında məlumatların müvafiq qurumlara vaxtında təqdim olunması;
- Bankın katiblik xidmətinin gücləndirilməsi istiqamətində sistemlərin inkişaf etdirilməsi və həyata keçirilməsi üzrə rəhbərə yardım edilməsi;
- Mütəmadi hesabatların hazırlanmasına nəzarət edilməsi və idarəetmə orqanlarının fəaliyyəti haqqında məlumat açıqlanmasının təmin edilməsi;
- Qərarvermə orqanlarının protokollarının vaxtlı-vaxtında bağlanması, imzaya təqdim olunması və arxivləşdirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Mütəmadi olaraq qərarlar üzrə statistik məlumatların yığılması və tələb olunan hesabatların hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Qərarvermə orqanlarının keyfiyyətli və tam məlumatlı qərar verməsinə dəstək olmaq məqsədilə hesabatlılıq sisteminin təkmilləşdirməsi;
- Bankın korporativ idarəetmə strukturunu təşkil edən sənədlərin hazırlanması və təkmilləşdirilməsi üzrə layihələrin həyata keçirilməsi;
- Bankın korporativ idarəetmə strukturunu təşkil edən sənədlərin idarə edilməsində dəyişikliklərin aydın göstərilməsi, anlaşılması və ifadə edilməsini təmin etmək məqsədilə digər vahidlərlə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- Sənədlərin optimizasiyası, dərindən analizi, normativ sənədlərin icrasının hesabatının hazırlanması;
- Müvafiq sənədlərdəki uyğunsuzluqlar, daxili partnyorların sistematik səhvləri haqqında şikayətlərin araşdırılması və uyğunsuzluqların aradan qaldırılmasının təmin edilməsi;
- Bankın korporativ idarəetmə strukturunu təşkil edən normativ sənədlər taksonomiyasının idarə edilməsi və qanunvericiliyə uyğunluğu izlənilməklə sənədlərə mütəmadi dəyişikliklərin edilməsinin tənzimlənməsi;
- Bankın şöbə və departamentləri ilə İdarə Heyəti üzvləri arasında effektiv əlaqəni təmin etməkdə qrup/şöbə rəhbərinə dəstək göstərilməsi;
- İdarəetmə orqanları və komitələrin müzakirəsinə çıxarılmış məsələlərin müvafiq qərarvermə səlahiyyəti və limitinə uyğunluğunun təmin edilməsi, həmçinin bu işdə qrup/şöbə rəhbərinə dəstək göstərilməsi;
- Qrup/Şöbə rəhbərinə korporativ idarəetmə üzrə risklərin aşkarlanmasında və idarə edilməsində fəal şəkildə dəstək göstərilməsi.
Tələblər:
- Təhsil: Hüquq, iqtisadiyyat və ya idarəetmə ixtisası üzrə Bakalavr dərəcəsi;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: 2-3 il;
- Lisenziya / Sertifikat: Korporativ idarəetmə istiqaməti üzrə sertifikat arzuolunandır;
- Xarici dil bilikləri: İngilis və rus;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları;
- Məhsul üzrə biliklər: Kredit, sənədli əməliyyatlar, faktorinq.
Ətraflı məlumat üçün LİNKƏ daxil olun.