Finss.az xəbər verir ki, "Xalq Bank" "Məsafədən Bankçılıq İdarəsinin Çağrı mərkəzi" vakansiyası elan edir.
İşin Təsviri
-
Banka daxil olan zənglərin cavablandırılması;
-
Elektron poçt ünvanlarına daxil olan müraciətlərin cavablandırılması;
-
Online Məsləhətçi vasitəsi ilə təqdim olunan sualların cavablandırılması;
-
Müştərilərin bank xidmət və məhsulları haqda məlumatlandırılması və müştəri sorğusuna əsasən xidmət növünün müəyyən olunması, həmin xidmət üzrə ətraflı məlumatın təqdim olunması;
-
Telefon zəngi əsasında kart sahiblərinə müəyyən xidmətlərin göstərilməsi;
-
Görülən işlər üzrə hesabatların hazırlanması;
-
Daxil olan şikayətlərin cavablandırılması üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi.
Tələblər
-
Ali təhsil;
-
Müştəri ilə ünsiyyət qurma bacarığı;
-
Şifahi və yazılı formada öz fikirlərini ifadə etmək bacarığı;
-
Məsuliyyət, dəqiqlik, fəallıq;
-
Kompyuter proqramları ilə istifadə bacarığı;
-
Komandada işləmək bacarığı;
-
Azərbaycan dili - mükəmməl, rus dili -mükəmməl, ingilis dili - yaşxı səviyyədə bilmək arzu olunandı;
-
Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
-
Nəzakətlik, dəqiqlik;
-
Peşəkar şəkildə fikirlərini ifadə etmək bacarığı.
-
Bank sektorunda təcrübənin olması;
-
Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti.
Müraciət üçün linkə keçid eidn.