Show

10 May

Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisi - VAKANSIYA

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.

SINTEKS həmçinin Azərbaycanda EMPORIUM, SCOOP, BISQUE və ALBATROS kimi məşhur konseptual mağazaların təsisçisidir.

Fins.az xəbər verir ki, "Sinteks" "Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisi" vakansiyası elan edir.

Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.

Vəzifənin rolu:

Bu vəzifənin rolu e-ticarət rəqəmsal platformalar üzərində rəqəmsal və sosial media kampaniyalarını icra etməkdir. Bu rol, bütün kanallarda kampaniyaların hədəflənməsinin və uğurunun sürətli dəstək və anlayışını təmin etməni özündə əhatə edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Rəqəmsal marketinq tendensiyalarından xəbərdar olur və müəyyən edilmiş məqsədlərə uyğun strategiyaları həyata keçirir.

  • Web-push bildirişlərini, seqment nömrələrini və səlahiyyət proseslərini idarə edir.

  • Google Analytics məlumatlarını təhlil edir, icra edilə bilən tapşırıqlar yaradır və vebsayt trafikinə və kampaniya performansına nəzarət edir.

  • Google Ads, Meta Ads və Yandex Direct kimi platformalarda kampaniyalar dizayn edir və optimallaşdırır.

  • Hədəflərə, KPI-lara, dönüşümlərə, satınalmalara, ROAS və ROI-yə diqqət yetirərək rəqəmsal marketinq büdcəsinə nəzarəti həyata keçirir və idarə edir.

  • Hədəf auditoriyası üçün onlayn kommunikasiya strategiyalarını inkişaf etdirərək ümumi rəqəmsal marketinq strategiyasını həyata keçirir.

  • Ödənişli media, mobil, ödənişli sosial və digər marketinq fəaliyyətləri vasitəsilə yeni müştərilər əldə etmək üçün ilkin planları həyata keçirir.

  • Gündəlik/həftəlik/aylıq rəqəmsal marketinq kampaniyasının performansını təhlil edir, hesabat verir və məqsədlərlə müqayisə edir.

  • Açar söz araşdırması aparır, mövcud məzmunu optimallaşdırır və biznes məqsədlərinə uyğun yeni imkanları araşdırır.

  • Marketinq məzmunu yaradır və sosial mediaya dəstək verir.

  • SEO, axtarış sistemi, sosial media və marketinq sənayesi tendensiyaları və inkişafı ilə bağlı tövsiyələr verir.

Təhsil:

  • E-ticarət / rəqəmsal marketinq sahəsində bakalavr dərəcəsinə üstünlük verilir

Təcrübə:

  • Minimum 3 il rəqəmsal marketinq, sosial media reklamlarının idarə edilməsi, məlumat hədəfləmə, remarketinq təcrübəsi

  • Performans marketinq kanallarını idarə etməkdə təcrübəyə malik olmaq

Professional biliklər:

  • E-mail marketinq və sosial media reklamlaşdırma sahəsində güclü biliklər

  • Məlumatları analiz etmək bacarığı

  • Facebook, Youtube, Instagram və digər sosial media platformaları ilə əlaqədar ən yaxşı təcrübələr

  • Facebook və Instagram reklamları üçün Facebook Business Manager üzrə biliklər

  • Marketinq büdcəsini başa düşmək bacarığı

  • MS Office Proqramları

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar: 

  • Azərbaycan dilini səlis, rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək

  • Web analitika alətləri (Google Analytics, Looker Studio, Amplitude, Yandex Metrica kimi) haqqında biliklər

  • Market və rəqabət təhlili, kanal əsaslı məzmun təqvimi yaratmaq bacarığı

  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı, güclü insan əlaqələri, proaktiv və yüksək təşəbbüskarlıq bacarığı

  • Nəticəyönümlü və detallara diqqət yetirən

  • Güclü analitika və yüksək planlaşdırma bacarıqları

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisi” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.