PASHA Bank təşkilati Risklərin İdarə Edilməsi üzrə Ekspert vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Fins.az xəbər verir ki, PASHA Bank vakansiya ilə bağlı öhdəlik və tələbləri açıqlayıb.
Təsvir:
- Bankın Risk Strategiyasının, Risk İştahasının və Risklərin idarə edilməsi Siyasətinin hazırlanmasını təmin edilməsi;
- Risklərin Transformasiyası Planin icrasının və tədbirlər planının hazırlanması işinin təşkili;
- Bank üzrə risk mədəniyyətinin ölçülməsi, monitorinqi və aktiv idarə edilməsi;
- Təşkilati risklərinin idarə olunması üzrə daxili qaydalar, proseslər və digər normativ sənədlərin hazırlanması, dəstəklənməsi və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət;
- Risklərinin idarə olunması üzrə daxili qaydalar, proseslər və digər normativ sənədlərin hazırlanması, dəstəklənməsi və onların yerinə yetirilməsi üzrə koordinasiya işinin təşkili;
- Bank üzrə təşkilati itkiləri bazasının toplanması, ssenari modelləşdirməsinə və stress testlərin keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Təşkilati riski iştahasının və hədlərinin müəyyənləşdirilməsində iştirak etdilməsi və monitorinq edilməsi, müvafiq bizneslərə onlar barədə məlumatın çatdırılması;
- Dövri hesabatlığın hazırlanması.
Tələblər:
- Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi;
- İş təcrübəsi: Risk, audit, daxili nəzarət və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Lisenziya/ Sertifikat: CFA (Sertifikatlaşdırılmış maliyyə təmsilçisi) və FRM (Maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi) üzrə sertifikata üstünlük verilir;
- Xarici dil: İngilis dili (səlis);
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office.
Müraciət üçün keçiddən istifadə edin.
Murad Abdullayev
Fins.az