AF Holding HR menecer köməkçisi vəzifəsinə işçi axtarır.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Müsahibədə iştirak etmiş namizədlərin qeydiyyat reyestrinin aparılması və namizədlərə müsahibə nəticələrinin göndərilməsi;
- Yeni işçilərin rəsmiləşdirilməsi üçün lazımi sənədlərin toplanılması və şəxsi faylların açılmasında dəstək olmaq;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması,
- Sənədləşmə işlərinin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılması,
- İşçilər barədə məlumat bazasına yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi.
Bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil
- 1- 3 il təcrübə;
- Xanım namizəd
- Azərbaycan (əla) , rus dili biliyinin (arzu olunandı)
- Kompüter bilikləri Microsoft Office təminat proqramları paketi (MS MS Word, Excel, Powerpoint ) ilə işləmək bacarığı;
- Ünsiyyətqurma bacarığı;
- Geri bildirimə açıq, səmimi, dürüst, təşəbbüskar.
İş şəraiti:
- Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00
- Şənbə günü 09:00-13:30 və Bazar günü iş günü deyil
Uyğun namizədlər CV-lərini [email protected] mail adresinə göndərə bilərlər.