Show

24 Mart

Satınalma - VAKANSİYA

UNICO” tikinti şirkəti 2007-ci ildə fəaliyyətə başlayıb. Yarandığı andan etibarən “UNICO” Azərbaycanın tikinti bazarında layiqli yer tutmağı və yüksək keyfiyyətli və peşəkar işi sayəsində müvəffəqiyyətlə özünü tanıtmağı bacardı.

Komandamız işdə böyük staja və yüksək səviyyəli təcrübəyə malik peşəkarlardan ibarətdir. Biz görülən işlərə görə bütün məsuliyyəti öz üzərimizə götürürük.

Bu gün “UNICO” şirkəti sabit və dinamik inkişaf edən müəssisədir. O, inkişaf etmiş struktura, eləcə də layihə-smeta sənədlərinin yaradılması mərhələsindən tutmuş obyektlər istismara verilənədək təmir-tikinti işlər kompleksinin aparılması üçün lazım olan beynəlxalq tərəfdaşlara malikdir.

Vakansiya - Satınalma üzrə baş mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satınalmalar üzrə menecerin rəhbərliyi altında satınalma strategiyasının inkişafı, idarə edilməsi və həyata keçirilməsi;

  • Şirkət daxili Satınalma Prosedurlarına və Əmrlərinə riayət olunmasına nəzarət;

  • Etibarlı, peşəkar, sağlam podratçı və təchizatçı bazasının inkişaf etdirilməsinin təşkili və nəzarət;

  • Daxili və xarici bazarların araşdırılmasının təşkili və mexanizmin işləməsinə nəzarət;

  • Sifariş edilmiş mal-material və ya xidmətlərin tələblərə uyğun şəkildə təşkilinin idarə edilməsi;

  • Podratçı və tədarükçülərin müvafiq performansının analiz edilməsi;

  • Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq təşkil və icra etmək;

  • Təchizat sifarişlərinin təşkili və idarə edilməsi (açılmış sifariş formalarının analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və satınalma üzrə mütəxəssisə yönləndirilməsi);

  • Tikinti-istismar üzrə satınalma və təchizat prosesinə və komandaya nəzarət;

  • Satınalmalar üzrə Menecerin tapşırıqlarının icrasına nəzarət və bütün ödənişlərin, təchizatla bağlı qərarların hesabatı və təsdiqinin alınması;

  • Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;

  • Tenderlərin hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;

  • Satınalma pressesinin ən əlverişli və peşəkar şərtlərlə həyata keçirmək;

  • Hesabatların hazırlanması və analizi, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarə olunması;

  • Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;

  • Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması.

Tələblər:

  • Ali təhsilli (iqtisadiyyat üzrə);

  • CİPS sertifikasiyası (arzuolunandı)

  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;

  • Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;

  • MS Office (Word, Excell, Power Point); proqramlarında işləməyi bilməli;

  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalı;

  • Problemləri həll etmə bacarığı;

  • Təhlil etmə bacarığı;

  • Ünsiyyət qurma bacarığı.

Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini mövzu hissəsində "Satınalma üzrə baş mütəxəssis" yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.