“Rabitabank” ASC Biznes Proseslərin İnkişafı Departamentin Biznes Prosseslərin Təkmilləşdirilməsi şöbəsinə Ekspert vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir.
Ölkənin ən iri banklarından biri olan Rabitəbank ASC Sizə uğurlu karyera qurmaq, şəxsi inkişafınıza peşəkar komandada nail olmaq imkanı yaradır. Rabitəbank öyrənməyə meyilli olan, pozitiv, işinə yaradıcı yanaşan şəxslərin axtarışındadır.
Əsas vəzifələr:
- Bankdaxili təlimat, qayda və iş prosedurlarının təkmilləşdirmək üçün təkliflər hazırlamaq, aidiyyəti struktur bölmələrlə razılaşdırmaq;
- Satış sahəsi üzrə müştəriyə daha keyfiyyətli və operativ xidmətlərin göstərilməsi üçün bank proqramında proseslərin optimallaşdırılmasını həyata keçirmək;
- Bankın satış sahəsi üzrə biznes prosseslərin optimallaşdırılması üçün texniki tapşırıqlar yazmaq;
- Satış sahəsi üzrə müştərilərə daha keyfiyyətli və operativ xidmətlərin göstərilməsi üçün təlim materialları hazırlamaq və təlimlər keçirmək;
- Özünün çalışdığı müvafiq sahəyə aid olan Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərini, eləcə də Bankdaxili normatıv sənədləri (qayda, təlimatlar, siyəsətlər və s.) bilmək və onlara riayət etmək;
- Xarici və daxili işçi qrupları ilə işgüzar ünsiyyətlər aparmaq;
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Bank sektorunda /Əməliyyat bölməsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Digər strukturlarla yüksək ünsiyyət və əməkdaşlıq qabiliyyəti;
- Analitik düşüncə, texniki tapşırıqların strukturlaşdırılmış qaydada yazılması qabiliyyəti;
- Qarşıya qoyulan məqsədlərə çata bilmə qabiliyyəti;
- Yüksək kommunikasiya, təqdimetmə və yazılı ünsiyyət qabiliyyəti;
- Təşəbbüskarlıq, yaradıcıllıq və innovasiyalara meyillik;
- Öyrənməyə və şəxsi inkişafa meyillilik;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dili üzrə biliklər.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Bizness proseslərinin eksperti” göstərməyiniz xahiş olunur.